2017年1月21日星期六

打邊爐 @ MIMI 屋企 ( 21-JAN-2017 )

阿 mi 一出嚟就排好哂所有食物   仲話好似自助餐咁   哈哈   咁我叫里奧大人比啖紅酒我飲吖   我好口渴   佢好愕然話 "口渴飲紅酒" ?!   我想濕下個口之嘛   你估真係一啖咩   哈哈   



椰子雞煲 - 因為阿 mi 知我鍾意飲湯呢   唔該哂笠笠   咁我同佢話其實清水都得啦   佢個樣好驚又高 8 度話清水點得㗎 ?!   笑死我   我話我可以唔飲湯   蘸辣椒豉油就得㗎喇



脆肉鯇 - 呢份要 $106   原來會搭個魚頭   阿 mi 將魚頭做埋湯底    



響鈴 - 我想食好耐   咁牛丸哥哥有得賣   就整包試下   但佢地話有陣油益味呀   所以最後都掉哂   嘥咗阿 mi 特登煎香佢呢


 
半隻雞 - 呢度 $79.9   原來依家半隻雞都咁貴   不過最後都食剩好多   要留番比阿 mi 了     



牛丸哥哥嘅水餃幾好味呀   啲蝦好爽   同埋我鍾意有啲木耳絲   爽爽哋好味道   最怕成隻係肥豬肉呢   今次買咗 1 打水餃 + 1 打雲吞 + 半打魚皮餃   但食唔哂呀   好在可以留得番



炸魚皮 - 今次又買 2 包   但其實份量好少    今次又係好脆好好味   里奧大人知我鍾意食   就會話熱氣唔食   所以佢唔衰嘅時候真係超級好呢   哈哈       



豆卜 - 阿 mi 屋企物資   其實我都幾鍾意食豆卜   但豆腐就麻麻哋



旺菜 - 又係阿 mi 屋企物資   其實咁都好   一齊清哂啲嘢食   又唔駛特登買菜   咁仲有廣島蠔 4 隻   又清埋去   但阿 mi 成日強調話每人得 1 隻咁多   但叫做淥淥下有啲新嘢食   哈哈  



( 21-JAN-2017  SAT )

今日約咗阿 mi 阿喂一齊飲茶行山   我校咗 8 點 15 分起身   咁鬧鐘響唔出奇吖   但里奧大人就好驚咁   原來佢校咗手機 8 點響呀   點知無響   因為佢將電話夾喺懶人棍度   夾住開關個制   所以熄咗電話呀   真係好在我有校鬧鐘   咁我哋又習慣關電話   有信息都唔知   到時就大鑊喇 ~

遲咗 15 分鐘   就咩都要快手快腳啦   哈哈 ~

今日請咗假   因為如果我放工入到去荃灣   再食埋嘢先行山就好夜喇   依家好快天黑   所以我寧願請半日假好過 ~

搭地鐵就即通知阿 mi   今次去稻坊   但唔識路   靠里奧大人開 GPS 搵路   不過成日會斷囉   最後去到大會堂問路人   我地先識去咋   我好小行到咁遠   勁緊張   哈哈 ~

我去埋麥記買杯熱咖啡先去酒樓   勁想買薯餅食   不過都係唔好喇   始終我好少飲茶   都係想食多啲點心呢 ~

去到見到阿 mi 喂喇   我哋應該遲咗起碼 20 分鐘呀   Sorry Sorry ~

我哋坐卡位   阿喂坐入面   咁里奧大人坐阿喂隔離   我放低背囊   件褸都未除   佢哋已經傾緊偈喇   快過我同阿 mi 呀 ~

超級餓呀   每人點幾樣點心   食下傾下   好快 11 點半   其實我哋預咗 10 點開始飲   11 點半就要飲完茶   咁我哋遲咗成 20 分鐘   諗住啲時間都會順延   估唔到無喎   預期進行   感恩感恩 ~

呢個麻麻哋   個包底好厚身
      

炸嘢都 OK 呀   



煎堆仔唔錯   都幾煙韌   同埋啲餡唔太甜   好似係芋蓉餡
   


芋角都 OK



鳳爪排骨飯 - 終於食到啦   不過啲飯好腍   唔係就更加正



唔知咩包   我無食到呀
   


泰醬鴨掌 - 入口覺得有啲酸味   以為變壞咗   後尾記得係用泰醬先無咁驚咋   但味道唔係好夾咁



珍珠雞 - 想食糯米雞好耐   但依家應該無咩酒樓會有啦   咁大隻   如果一人一隻坐 2 個鐘   酒樓應該蝕哂大本   哈哈   咁珍珠雞都照食咯
     
都唔錯呀   



上湯鮮竹卷 - 鴛鴦色都有嘅  



飲完茶   我叫里奧大人一定要買個包   因為佢頭先食得好少嘢   咁買埋麵包就打的去城門   去埋廁所   12 點 10 分開始行喇   由阿喂帶路   呢段路係阿喂上次介紹我哋行   但行行下發覺唔一樣   原來我地上次行咗另一邊方向呢   即係行多咗路   哈哈 ~        

又話好凍喎   好在我最後着件中袖衫咋   唔係熱到顛都似   我成身汗嘅時候   阿 mi 話仲係覺得暖   救命 ~


一落車   兩對夫妻就好自然咁解體呢   



行到堤壩就叫里奧大人搽防曬   好驚佢再次曬傷囉   之後又比阿 mi 搽埋   好在佢都話唔立黐黐   萬寧職員果然好介紹呢 ~

又係兩男兩女組合   其實咁都幾好   又見到個老公   又可以同老友一齊傾密偈   之後行行下又 4 個人休息下   又傾下偈咁   其實次次都係我話要抖   無計啦   我肥嘛 ~


今次算好喇   邊行邊傾   又唔係話好索氣   呵呵

                    

我帶咗一盒朱古力同 6 支珍寶珠   行到攰可以食啲甜嘢補充糖粉   最緊要係夠輕   哈哈   行咗 2 個幾鐘   阿喂有啲餓啦   真係好在帶定盒朱古力   唔係驚佢餓暈呀 ~


差唔多行完 lu 



好似行咗 3 個鐘零 10 分鐘   如果唔係我成日抖   可能更加快 lu ~

好多人等小巴   阿喂話起碼 3 架   咁諗住打的   但又無的士   咁就行路落去搭巴士啦   我話總知唔駛上斜同上樓梯就得㗎喇   同埋想爭取時間快啲開局呀   哈哈 ~

搭 73X 落荃灣   我唔記得阿喂教阿 mi 搭幾號巴士   之後阿 mi 話係無嘅   咁阿喂喺度好開心咁笑   仲話等兩個鐘都無車就搞笑喇   衰得佢吖   枉我哋信佢   我哋搭唔到車仲喺度笑   哼 ~

我地要分頭行事買嘢   真係第一次咁架咋   哈哈   阿喂同里奧大人就早幾個站落車   我同 mi 就總站落車 ~

4 點左右到荃灣   阿喂要食雞   咁就去 AEON 睇啦   但無半隻   所以即轉場去一田買雞同椰子水   之後去街市買蘿蔔   再去買炸魚皮同水餃雲吞   最後買埋芫茜同蔥就打的番屋企喇   同阿 mi 真係急步衝呀   真係最緊要快   佢話直行就直行  轉彎就轉彎   唔好問   最緊要快 ~

好在我依家行得快咋   唔係要我行咁多轉買嘢   我會覺得好辛苦   哈哈 ~

原來佢哋只係早過我哋 5 分鐘番到屋企   佢哋拎完嘢就去買湯丸同炸雞同洗衣液   應該比我哋輕鬆好多啦 ~

阿 mi 特登買咗對拖鞋比里奧大人   我話佢就好啦   有私家拖   哈哈   之後里奧大人好認真話下次帶埋私家酒杯嚟喎   咁都好   即係有歸屬感啦   哈哈 ~

5 點 15 分開始食炸雞   快快趣食完就陪阿 mi 整湯底   咁淥好哂啲魚片頭蘿蔔   一陣一開枱就有得食   阿喂就負責擺陣等我哋呢 ~


食熱氣嘢   里奧大人一定要飲啤酒呢   
  
                     

啲雞炸到好乾呀   好在之前喺 KFC 拎咗好多胡椒粉   "沈"咗落去都 OK 啦   但都係無咩味   哈   反而醃蘿蔔就好酸   勁正



5 點 50 分正式開局   我同里奧大人唔識玩話事啤   所以我地要試玩幾次   同埋用埋籌碼試玩   咁先可以知道點樣跟呢 ~ 

玩咗幾舖都掌握到   最後試玩果舖   我就每次落 $1,000 同 $5,000 (真錢無可能發生)   咁呢舖阿 mi 贏咗呀   但佢之後又行開咗   咁阿 mi 一坐低就係咁笑   之後拎哂枱面嗰 2 萬幾呀   嚇到我哋 3 個呆咗   之後我話呢舖仲係試玩喎   佢個樣失落到呢   接受唔到呢個現實呀   笑死我   哈哈 ~

每人賭本有 5 萬



玩玩下   阿 mi 就拎罐啤酒糖出嚟一齊食   呢罐係我買比阿喂嘅聖誕禮物   但阿 mi 係都要等埋我哋先一齊食呢



里奧大人研究點樣開   之後阿 mi 開比佢睇呢   啤酒味就一定無   但我鍾意食 JB 呢隻糖   係鍾意佢唔會黐牙呢



玩緊 21 點   阿 mi 手指指   可能有人出千   哈哈  



估唔到話事啤都好玩   太細嘅牌就一定唔跟啦   咁里奧大人連續兩舖都係 A 啤   我地仲更加唔跟啦   之後阿 mi 見枱面係 $140 籌碼   話里奧大人都好啦   咁都可以執 $130   之後里奧大人話 $100 係佢自己拎出嚟㗎   只係執 30 個咋   仲話諗住細細哋睇下有無人跟   點知無人跟   黐啦   跟你嗰個真係痴啦   咁有舖阿喂大我 $9,500   里奧大人話做咩唔跟   我話 $9,500 呀   點跟呀 ?!   咁我問番佢會唔會跟囉   佢都話唔會跟   頂佢吖 ~

襯里奧大人去廁所   咁阿喂教我玩三公   我條數都未計好   咁阿 mi 又教緊我   阿喂已經即刻話我輸   拎走 $10   第二舖又係咁比人快手拎 $10   終於遇上老千了    前後真係唔知有無 30 秒 ~

玩到 7 點就停喇   要預備晚餐喇   7 點半搞掂   買埋現成嘢真係快手好多呢   呵呵 ~

7 點 45 分開餐   食下傾下又 10 點   食埋生果就陪阿 mi 洗嘢   搞掂哂又開局喇   正 ~



今次玩鋤大 D   阿喂話要 $100 隻喎   是但啦   又唔係真錢   哈哈 ~

我同里奧大人都玩過鋤 D   但就唔會賭錢嘅   所以以為輸咗只係比一個人錢   原來要比 3 家㗎   咁我哋又唔係咁識點 "諸"人牌   有舖阿 mi 已經係雙炒格   咁里奧大人咁啱有大 D   阿喂教里奧大人點出牌   咁 mi 一定輸硬   連帶我哋都可以贏錢   笑到我哋死死下   不過里奧大人都會照出大 D   因為見光死   無可能唔出呢   但出咗都輸啦   而阿 mi 都要雙炒   呢舖佢輸咗 5 千幾呀   就係咁   我同里奧大人之後就出哂 5 隻先   咁起碼唔會比人炒   哈哈 ~

阿喂笑得勁開心呀   笑到下一舖呀   阿奧都笑到流眼水   阿喂應該同晴晴同一類人   見人輸開心過自己贏呀   哈哈哈哈 ~

不過當自己比人炒時   真係堅心痛   有舖以為自己 A夫好勁   點知阿 mi 出 7 夫   里奧大人出 J 夫   搞到仲諗住慢慢拻 3 隻 A   里奧大人見我出 A夫就問點解頭先有人出蛇   我唔出喎   阿喂即刻話頭先我忍囉   所以最後點都要出   比佢睇穿哂添 ~

阿奧就緊張到出 6 隻牌   一係就夫打阿 mi 4 條 10   笑死我   不過我就仲勁   話自己葵花 D花大過阿喂紅心 D   我真係想出牌㗎   好在阿 mi 話佢係同花筍 A2345 喎   哈哈   唔怪得我想出牌時   阿 mi 個樣好驚訝咁啦   哈哈 ~

咁本來諗住食湯丸   但大家都好飽   同埋玩得實在太開心   都係繼續玩 ~

笑下玩下又到 1 點   係時候走喇   里奧大人今次贏 2 萬幾   我就贏 $1,368   阿喂好似輸萬幾   阿 mi 好似輸 4 千幾   本來輸咗要大懲罰㗎   但因為太夜   咁留番下次先罰 ~

20 分鐘番到屋企喇   真係好快   之後即沖涼   搞掂哂都 2 點 15 分   即瞓喇 ~

4 則留言:

  1. 早笠..早你個星期三大笠! 哈哈
    WOW..睇返依日好似返左去咁呀~同埋小奧又影左我地D相
    感覺仲更加warm咁~依日天氣超好! 行山真係一流
    同埋行完全日又趕東趕西..好似都唔攰果下勁(哈哈哈哈)
    依晚好玩呀~雖然玩到有d火..不過衰喂應該知錯啦..哈哈
    如果再係咁~我堅反佢檯都似~同埋依日都食剩好多野
    下次要再預少d先得^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 三養麵笠 有無食過呢個牌子呀?!
      呢日又係好開心 又健康 嘩哈哈哈~
      我行山無影相添呀 好在小奧都影下留念呢~
      無錯 呢日天氣超好 真係行山一流 對我黎講只係熱咗d 但都舒服~
      係呀 其實我地買野係超趕 但心態上又唔係超趕 唔識形容
      因為如果我急趕做一樣野 一做完放鬆會好攰家嘛 但呢日無喎~~~~
      所以我都覺得自己好勁 話哂行完山喎 雖然係平路 但都要行嘛 哈哈~
      小奧都話妳發真火 但我又唔覺喎 因為妳又無特別大聲同高音 哈哈~
      不過阿喂都係唔抵幫啦 成日蝦妳
      但呢 我又覺好好笑 成日妳殺佢 佢殺妳 當我地無到咁 嘩哈哈哈哈哈哈~
      可能5點幾食炸雞 所以夜晚無咁餓 定係玩到唔知餓呢?! 呵呵~
      食剩唔緊要 最緊要可以留得番 係妳地連食幾餐辛苦D啫 哈哈~




      刪除
  2. 早笠..早你個星期三大笠! 哈哈
    WOW..睇返依日好似返左去咁呀~同埋小奧又影左我地D相
    感覺仲更加warm咁~依日天氣超好! 行山真係一流
    同埋行完全日又趕東趕西..好似都唔攰果下勁(哈哈哈哈)
    依晚好玩呀~雖然玩到有d火..不過衰喂應該知錯啦..哈哈
    如果再係咁~我堅反佢檯都似~同埋依日都食剩好多野
    下次要再預少d先得^^

    回覆刪除