2017年1月18日星期三

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 18-JAN-2017 )

三文魚炒蛋



蒸馬友 - 有舊梅香鹹魚一齊蒸   好耐無食梅香   好好味呀 



炒芥蘭 - 黃到咁樣   真係食唔落  



( 18-JAN-2017  WED )

真係唔明啲人點解鍾意嗌破喉嚨   大大聲咁講嘢   覺得自己唔嘈先勁   之後里奧大人仲話我係怨婦添   嗰下嬲㗎   同埋又覺得幾搞笑   因為我印象中嘅怨婦係啲寂寞難耐   要搵鴨鴨陪嗰啲女人呢   哈哈 ~

早餐食奶醬多   咁我咳咗一聲   個衰仔侍應即刻彈到老遠   叫我唔好傳染比佢   之後個食客即刻話   人哋未開聲咪咳囉   咳多幾聲比佢   哈哈   之後一齊傾下偈   都話呢間茶記啲侍應個個都好有 Heart   唔會黑面又有禮貌   真係好難得囉 ~



菇場唔忙呀   但無咩心機 ~

估唔到 11 點幾就派新銀紙   以前不嬲都好遲架   但今年好快手   呵呵   咁都好   聽日可以比埋家姐 ~

Lunch Time 出去行下   再買燒賣粉果   好耐無食   但又唔覺特別好味   咁可能我已經食厭咗喇   哈哈 ~



臨放工先嚟有嘢做   不過唔做住喇   一做起碼要 2 個鐘   留番聽日做 ~

放工去 Taste 買參蜜   之後就喺商場坐喇   拎住參蜜又揹住袋銀紙   好鬼重囉   唔坐唔得 ~   

里奧大人 7 點 20 分先放工   真係好在坐住等咋 ~

食完飯就徑步   之後沖涼休息喇   條腰有啲痛   所以 10 點半都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言