2017年1月16日星期一

臘腸秀珍菇排骨 + 油麥菜 ( 16-JAN-2017 )






( 16-JAN-2017  MON )

尋晚瞓得唔好呀   可能調咗位置瞓   唔係咁慣   同埋我同里奧大人交換咗枕頭瞓   我話佢個枕頭好似硬啲   之後里奧大人講咗幾次話一齊買架喎   我無為意   但之後如夢初醒了   係喎   一齊買同一款枕頭   點會有分別喎   哈哈 ~       

嘩   今朝好凍呀   着條有帽裙加件有帽褸   其實勁怪   同埋背脊會好熱   因為星期一想着淺色嘢   所以都唔理喇   哈哈 ~

早餐食芝腿治   今朝又要飲咖啡 lu ~



菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time 喇 ~

食埋 K + 朱古力奶就去行下   買埋指天椒同秀珍菇   再行多陣就番菇場喇 ~

無啦啦又忙   不過一定做唔哂   咁留番聽日做 lu ~

放工去超市買梅頭豬肉   之後即番屋企預備喇 ~

醃好哂嘢就拖地   終於認真拖地喇   雖然有掃地   但硬係覺得唔乾淨咁 ~

里奧大人 6 點 50 分放工   我都要預備喇   今晚就咁煮擔擔麵比里奧大人算喇   我就齋食餸   唔想食剩呀 ~      

是日懶餐 - 臘腸秀珍菇排骨 + 油麥菜

臘腸秀珍菇排骨 - 秀珍菇放底   我又加咗啲辣豆豉一齊蒸   咁又幾好味喎 ~

油麥菜 - 2 棵油麥菜煮埋都好大碟   就咁蘸煲仔飯豉油都好味   哈哈 ~

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼   吹埋頭就即熨衫喇 ~

睇多陣電視   11 點即瞓喇   好攰呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言