2017年1月25日星期三

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 25-JAN-2017 )

百樂門外賣嘅苦瓜炒魚腐



油麥菜



糯米雞 - 姑奶知我鍾意食   特登買比我食   里奧大人就食排骨飯呢  



( 25-JAN-2017  WED )

尋晚瞓得唔錯  起碼無發夢   哈哈 ~

早餐食魚柳包   今次塊魚柳好大件   所以好似食極唔完咁呢 ~



菇場忙下停下   仲諗住會無嘢做添 ~

Lunch Time 出去買年貨   買完都已經 1 點   咁諗住外賣麥記   但見有位坐就食埋喇 ~



今日所有大粒唔喺度   勁 Free 呀   唔駛就住就住上網 ~

放工去商場等里奧大人   度度都係買年貨   但我都唔會買 lu   我連全盒都掉埋添呀   反正都係自己食   都唔駛特登新年買糖果啦   平時都可以買黎食   呵呵 ~

里奧大人 7 點 15 分放工   之後一齊去姑奶屋企喇 ~

食完抖 15 分鐘又出去行   行完都已經 9 點半   即沖涼休息 lu ~

今日好攰   加上無電視睇   又係 10 點 45 分即瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 三思而後行笠..回完做埋拉筋要去沙田啦
    依家真係好憎過年~攪一大輪野又多野做
    我都無放全盒起碼10年~無無謂謂
    反正平時都會放d糖果~唔想係特別過年攪咁多野(煩)
    姑奶開始唔知煮咩餸嗎? 2日都買外賣餸(oh)

    回覆刪除
    回覆
    1. 三五成群笠 諗起d馬騮 哈~
      係啦 過年搞埋一堆無謂嘢真係好煩~
      我覺得唔係屋企人開心 而係商人最開心囉~
      要請人食糖 又駛乜鬼用全盒丫 妳話係咪多鬼餘?!
      姑奶放得晏呀 又驚我地出去無嘢食 所以外賣呢~
      不過佢都成日叫我地諗食咩 哈哈~


      刪除