2017年1月12日星期四

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 12-JAN-2017 )

咖哩雞 - 都有少少辣   幾好味  



蒜芹蘿蔔燜燒肉 - 好明顯啲燒肉係上星期嘅   仲要係 1 月 5 日   即係已經擺咗成個星期   仲煮嚟食   真係離譜   因為我認得舊骨   好記得姑奶話用嚟煲粥   咁我問佢燒肉係咪今日買 ?!   佢個樣好驚話今日喺百佳買一盒盒嗰啲   不過我唔篤穿佢啦   要是我開口   我會話點解一盒燒肉得 4 舊 ?!   下次再係咁   我就會出聲囉



炒豆苗 



今次好酸   食完即胃痛呀   慘 



( 12-JAN-2017  THU )

尋晚半夜醒咗   個胃無啦啦又痛喎   勁辛苦   好在痛咗陣咋   下次都係唔飲醋喇 ~

早餐食奶醬多   其實都唔明點解唔係搽哂成塊多士囉   無搽嘅地方真係乾爭爭好難哽㗎 ~



菇場忙呀   11 點幾先搞掂   可以抖下 lu ~

Lunch Time 去銀行入錢   搞掂哂都差唔多 1 點   勁餓呀   所以飛去買車仔麵   番到菇場真係開行 Turbo 食食食   好在無食到出汗咋   呵呵 ~



仍然 Hea 等放工   爽呀 ~

放工去商場行下   又去冒險樂園睇人擲彩虹   其實我好驚自己忍唔住走去玩㗎   但一諗起一玩起碼要一百蚊   我就唔會玩囉   真係寧願用嚟買零食好過   起碼里奧大人有份食   哈哈 ~

里奧大人 6 點 45 分放工   咁一齊去姑奶屋企 lu ~

食完飯就抖陣   沖埋涼就休息喇 ~

其實有啲攰   不過想睇埋 "世界零距離" 先瞓囉   因為我好鍾意睇啲冷門嘅地方   知道自己唔會去嘛   哈哈 ~  

沒有留言:

發佈留言