2017年1月7日星期六

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 7-JAN-2017 )

肉絲兩面黃 - 好感動呀   終於叫新嘢   估唔到又幾好味   所以下次應該會出現



招牌燻魚 - 今次好味   個皮好脆   同埋夠熱辣辣呢



宮保雞丁 - 次次叫完又話唔好食   今次又係咁   又食剩半碟   咁唔好鬼叫呢個餸啦   煩



回鍋肉 - 我都鍾意食回鍋肉   其實佢哋成日問我鍾意食咩   到我叫咗新嘢   仍然會叫番佢哋食嘅舊嘢   咁我不如唔叫 lu   無謂食唔哂又嘥



榨菜肉末配叉子燒餅 - 咁 1 Set 係 $98   水姑想再食叉子燒餅   但 $34 話唔抵   但當時仲剩半碟榨菜肉末   最後佢話食得哂啲肉末   所以叫多 1 Set   但最終都係食剩一碟肉末   麻鬼煩   一早都話叫叉子燒餅得啦   之後姑奶仲話啲肉末會留到下星期二   睇下用啲咩來炒比我哋食喎   我即刻話我唔食㗎   隔夜已經唔好  妳仲隔咁多夜   黐線咩   之後仲好有心得咁教我   放入冰格兩星期都唔會壞㗎   依家問題係食唔哂就唔好叫咁多   每人要夾硬拎啲番屋企嘛   咁我話我要半碟啦   聽晚可以煮麵



( 7-JAN-2017  SAT )

尋晚好好瞓呀   今朝鬧鐘響   完全嚇到彈醒咗   哈哈 ~

但約咗家姐食早餐   所以一定唔會懶床呢 ~



同家姐食到 8 點 50 分先走   好在老闆出 Trip   唔係有機會同佢同 Lift   因為佢多數 9 點 10 分左右番到菇場呢   呵呵 ~

做埋啲 Urgent 嘢又 Load 相   太耐無 Load 相   Load 咗陣先知有啲仲未搞掂   之後拿拿聲整好去   唔係又唔記得㗎喇 ~

放工搭地鐵去九龍灣   以為一蚊雞   點知係兒童優惠價   只怪自己睇到 $1   就以為只係用 $1 就搭到車囉   等我仲同阿齋講添   樣衰到爆   哈哈 ~

里奧大人 12 點幾都剪完髮   咁叫佢喺 Zara 等啦 ~

行多陣德福就去得寶食麻辣熨同煎釀 3 寶   好耐無食喇   覺得勁好味 ~





            

食完就搭車番屋企   又執下櫃   之前執好出面啲嘢   依家就執入面啲嘢喇   因為有啲係一見有位就攝   但我今日的起心肝再分類   整齊好多   因為真係好驚明明見到   但又搵唔番嘅感覺   搵黎搵去咁好浪費時間囉 ~

5 點 45 分去到舖頭幫手   咁順便拎啲嘢去舖頭 lu ~

幫到 9 點就約埋姑奶一齊食飯   食到 9 點幾   之後打的去姑奶屋企   放低啲嘢   又拎埋淘寶啲 嘢同埋車厘子就打的番屋企喇 ~

11 點半先番到屋企   即沖涼喇   勁攰 ~

睇咗陣 "流氓皇帝"   再望個鐘   原來已經 1 點 45 分喇   要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言