2017年1月15日星期日

蜜糖焗雞膇 + 齋滷菜 (外賣) + 油麥菜 ( 15-JAN-2017 )








( 15-JAN-2017  SUN )

今朝 9 點半起身喇   食埋早餐就番教會 lu ~



一見到 Ivy 同 Jack 就係咁傾偈   Ivy 話太耐無傾計偈喇   所以約定新年食飯   諗起都開心   哈哈 ~

崇拜完畢就去 Taste 買齋   再去街市買菜買雞膇就番屋企喇 ~

番到屋企都 2 點幾   即解凍雞膇   咁我又唔餓   食唔落下午茶   里奧大人又話食零食仲好   咁唔出去食嘢喇   佢睇佢雜誌   我就勁眼瞓囉   瞓咗 1 個鐘頭晏覺呀   爽 ~

起身已經 3 點半   咁即開機洗衫   之後焗番尋日買咗嘅半磅炒栗子   天氣凍冰冰食熱辣辣嘅炒栗子真係好正   哈哈 ~   

5 點半預備煮嘢 lu   今日無食下午茶   所以想早啲食飯 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞膇 + 齋滷菜 (外賣) + 油麥菜 

蜜糖焗雞膇 - 唔知整咩好   就焗雞膇啦   夠哂方便嘛   哈哈 ~

齋滷菜 (外賣) - 好耐無食喇   一定要買番盒黎食呢 ~

油麥菜 - $10/2斤   超級勁抵   平時 $8/斤   今次有 5 大棵   剩番 2 棵聽晚食 ~

搞掂哂就沖涼   8 點唔夠就可以休息食生果   爽呀 ~

又睇 "流氓皇帝"   本來 11 點都瞓   但估唔到里奧大人話想睇埋結局   所以睇到成 11 點半先瞓呀  ~  

2 則留言:

  1. 初二笠..WOW! 即時再回歸感覺
    自家煮特別唔同~BLOG睇慣你煮ma..係咪先?
    係啦! 成日都話..你地假期一日要落幾次街
    我地通常一次咋~就樓下有餐廳..但都唔會想再落街果種呢
    我地下次記得買齋老味食~又可以慳返諗一個快餸(yes!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 二阿笠 我唔捨得妳呀 所以再番黎搵妳 哈哈哈哈~
      我自己家煮係咪sharp好多呀?! 感覺都好味d 嘩哈哈哈哈~
      妳地鍾意自家煮嘛 我懶 所以鍾意出街食囉
      同埋又順便可以傾下計 迫住坐埋一齊無得走 哈~
      係喎 下次買齋滷味同埋滷水鵝
      嗱 阿喂都鍾意食滷水鵝架 咁買街外嘢都唔駛驚佢唔鍾食呢 呵~
      期待呀~~~~~~~~~~~~~~

      刪除