2017年1月27日星期五

團年飯 @ MIMI 屋企 ( 27-JAN-2017 年三十晚 )

今次算係最少食物嘅一次   哈哈哈哈



壽司拚盤 - 好似 $148/盒   今日勁開心   因為想食壽司同泰菜好耐喇   



咖哩雞 - 阿 mi 喺 AEON 買咗 1 份貴妃雞   咁樣整又唔錯喎   好快搞掂咁



法包 - 我都完全唔記得係咪阿 mi 切出嚟   咁好肯定佢整麵包嘅時候   我無幫手呢   



凱撒沙律 - 1 包沙律菜   之後阿 mi 再加蕃茄   呢個沙律又係夠哂方便   又好味道                  



薯格 - 里奧大人話想食薯格   咁一定買啦   難得主動話食熱氣嘢   佢問我阿 mi 屋企有無茄汁   我話點知喎   之後佢話我無理由唔知喎   話我咁 8   衰得佢吖      



如果喺阿 mi 屋企見唔到酒嘅話   我會以為自己入錯屋   哈哈         

                                 

( 27-JAN-2017  FRI )

今朝好寒呀   可能無咩太陽 ~

勁想食薯餅   所以去麥記食早餐   咁啱家姐打黎問我食咩   我話好想食薯餅   佢聽錯咗話唔想食薯餅   我話係勁想食呀   佢話估唔到喎   以前就留番比佢食   依家勁想食   哈哈 ~




番到菇場   一開電腦就收到 Email 話放 12 點   第一次咁早咋   我同里奧大人仲話今日放 1 點添   不過里奧大人都放 2 點啦   又係第一次放咁早呢 ~

里奧大人今日本來要去上環見客   見我放 12 點   諗住約個客早啲啦   咁早啲去行維園   不過個客唔舒服   所以無得早走   要喺公司做到 2 點先走   哈 ~

咁里奧大人話唔好行年宵   話去搵阿 mi   咁我勁開心啦   哈哈   佢仲話依家等佢即刻打比阿喂   無諗過佢咁主動㗎   之後佢哋約好就再話我知   我就再問阿 mi 得唔得閒先   因為佢之前大掃除又蒸糕已經好攰   如果佢要休息   我哋就唔阻住哋 lu ~

我 FB 問阿 mi   佢話無問題呀   咁啱佢約咗朋友食 Lunch 食到 1 點   我又要 1 點先到荃灣   時間啱啱好   哈哈 ~

最搞笑佢話比驚喜阿喂   我話佢係最後知嗰個囉   哈哈   聽里奧大人講話   佢問阿喂嘅時候   阿喂已經講咗會幾點番到屋企   今晚會食咖哩   叫佢約埋我哋呢 ~

一放工即走   搭小巴真係好快   我好似 1 點 35 分已經到荃灣   但我唔打比 mi 住   因為我要去千色店買嘢比佢呀   買完都差唔多一點   我都唔敢亂行    1 點阿 mi 打嚟問我喺邊   我話喺飯堂條街   所以就喺千色店等喇 ~

已經左望右望等佢   因為有兩邊入口   同埋感覺佢會嚇我   點知真係一野拍落我膊頭度   真係點避都避唔過添   哈哈 ~

咁我諗住同佢邊食邊等里奧大人   點知阿 mi 話頭先特登唔食嘢   等埋里奧大人一齊食   搞到我都唔好意思啦   好在佢都餓得下   同埋我朝早又食得飽   所以等埋里奧大人一齊食都 OK 嘅 ~

周圍行下   又去 SASA 睇下   總知跟阿 mi 行啦   原來咁多嘢行   我最鍾意行啲商場仔    之後行到 Panda 酒店   我話想去廁所   之後見到有張梳化就一齊坐   又傾下偈   完全唔記得去廁所   傾下傾下就過咗半個鐘   里奧大人應該差唔多到   我哋去完廁所就去番地鐵站接里奧大人喇 ~

去埋機樓拎超市 Coupon 就去金坊食下午茶   原來已經 3 點半喇   大家都應該餓咯   呵呵 ~

阿 mi 問里奧大人今晚想食咩   里奧大人實會話無所謂   之後阿 mi 話雞腳   里奧大人即刻話玩嘢呀 ?!   佢好少咁樣答阿 mi 㗎   哈哈 ~

鴨肉湯河 (細)



海南雞飯



泰式鳳爪配春卷



食完就去食糖水   勁飽囉   諗住買滷水鵝同鵝掌翼   但無哂鵝掌翼   阿 mi 話下次先買   咁即去蘭苑食糖水 lu ~


紅豆沙 (熱) - 呢碗我嘅   無咩味同埋好少紅豆囉    



綠豆沙 - 里奧大人要凍   阿 mi 要熱嘅   又係無咩料咁



之後一齊去 AEON 買晚餐   因為要用 Coupon   所以要計得準啲   咁買下計下   又要有啲唔買住   所以里奧大人負責放番原位   我哋繼續計   不過最後張 Coupon 原來係聽日開始   笑死 ~

買完就行番屋企   今日我好似荃灣一日遊   不過下次都應該唔會記得點行   哈哈 ~

阿 mi 番到屋企就預備咖哩   之後我話想睇佢細個嘅相   我超級鍾意睇人哋細個啲相㗎   好得意呢 ~

估唔到阿喂 6 點就番到屋企   佢明明話 6 點 45 分家嘛   不過咁都好   可以 6 點開局   哈哈 ~

我地 3 個真係堅飽囉   阿喂好似唔多信咁   見佢咁餓   開包蛋散比佢食啦   我頭先喺大同買㗎   我都係覺得 4 個人食開心啲   兩個人食真係覺得好多呢 ~




真係唔餓   所以開局先   玩到 7 點半左右就預備晚餐喇   阿喂都應該餓㗎喇 ~ 

  

阿喂坐我右邊   勁驚佢偷我啲錢囉   所以我就擺哂 4 個十蚊雞喺右手邊   最多都係偷到 $40   呵呵



食下傾下   時間過得好快   都唔知幾點食完   洗埋碗又話開局喇   哈哈 ~

明明好多棟籌碼喺自己臉前   點知輸下輸下得番好少   咁里奧大人話灘長黎擺   咁咪好似多啲囉  咁我聽佢講啦   但每棟得個 2 個   有鬼用咩   哈哈



11 點 40 分食甜品   阿 mi 自家制龍眼南棗糕   好味呀   唔太甜同埋夠煙韌   不過我真係好飽   只能食 1 件咋   里奧大人就食咗 2 件 ~

 
玩到 1 點半呀   今次阿喂係大贏家   我係輸家   好似輸咗 5 千幾 ~

擺番好籌碼就即 Call 的士走喇   番到屋企沖埋涼都 2 點幾   即瞓喇   哈哈 ~

11 則留言:

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. (2)..依日雖然阿喂收最晏~但估唔到我地咁晏先返到屋企
      同埋依晚晚餐真係超簡易快~樣樣即整好快攪掂..開餐
      上次食唔到既pizza~可以留返下次食..哈哈
      依日最衰真係已經餓啦~如果唔係都想食米線
      唯有又留返下次啦! 講起都好耐無食..你唔好再食引我啦吓

      刪除
    2. (1)第一個留言咁短都唔出架!衰
      午一笠..我黎啦!
      依日真係即興到即興~你問完我都趕住出門口啦
      真係整定天時地利人和~小奧見唔到客所以我地可以見面(yeah!)
      依日真係同你行左好多路~尾段等小奧好在有sofa坐下
      即刻c服晒~同埋真係好在餓得下..我早餐都無食架~係咪好勁呢?哈哈

      刪除
    3. (頂! c&p完第1,又無左第2)
      (2)..依日雖然阿喂收最晏~但估唔到我地咁晏先返到屋企
      同埋依晚晚餐真係超簡易快~樣樣即整好快攪掂..開餐
      上次食唔到既pizza~可以留返下次食..哈哈
      依日最衰真係已經餓啦~如果唔係都想食米線
      唯有又留返下次啦! 講起都好耐無食..你唔好再食引我啦吓

      刪除
    4. (2) 我成日都係咁啦 C&P完第1又無第2
      所以之後都唔C&P 無奶油沒完沒了咁C&P家嘛~
      嘩哈 係呀 我都覺得阿喂好快番到屋企咁 因為我無諗過我地番到屋企已經5點呢~
      呢晚晚餐真係好快搞掂 呢日想食嘅米線/PIZZA/滷水鵝/齋滷味又要留番下次食
      真係好多嘢要排住食呀 正 哈哈哈哈~
      最緊要買嘢方便 咁梗係去飯堂食啦 同埋我都想食泰菜呀~~~~

      刪除
  2. (唔通唔可以用回覆不停留言? 又試下先)
    午一笠..我黎啦!
    依日真係即興到即興~你問完我都趕住出門口啦
    真係整定天時地利人和~小奧見唔到客所以我地可以見面(yeah!)
    依日真係同你行左好多路~尾段等小奧好在有sofa坐下
    即刻c服晒~同埋真係好在餓得下..我早餐都無食架~係咪好勁呢?哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 三從四笠妳好~~~~
      總知BLOGSPOT就好煩啦 下下要去垃圾留言度搵 ><
      嘩哈哈 妳講得啱 呢日真係即興到即興
      無諗過係平日番工既時間見到囉 勁開心呢 33
      同埋真係整定 小奧早上見唔到客 咁啱妳地夜晚又無約人~
      雖然行得多路 但我覺得好似行來行去都係果度咁 嘩哈哈哈哈哈哈~
      不過唔坐SOFA 都唔知原來對腳都攰攰地 坐咗陣真係好舒服呀
      連去廁所都差D唔記得 哈~
      好在妳餓得咋 但如果妳餓 我都會同妳食嘢
      邊食邊吹水邊等 絕對唔會浪費時間 哈哈~
      我呢日都好在食左M記早餐咋 真係可以頂好耐下 唔係到妳陪我食嘢lu 呵~~~~

      刪除
  3. (3)..blogspot真係好麻煩~最衰yblog又摺埋(唉)
    繼續先! 依間個糖水真係ma ma~我地下次去另一間
    都係舊式傳統中式糖水店~不過好耐無幫襯lu
    依晚夠晒長時間開局~哈哈!好玩呀! 衰喂今次醒啦
    玩完先講~唔係佢就知味道! 個糕燶左啦..以後整野食
    真係要用心慢慢煮~一傾2句計..就衰了!哈哈
    原來小奧食左2件~真係唔知喎我! 果然比面呀

    回覆刪除
    回覆
    1. (3) YBLOG 真係好令人懷念 搵嘢又方便~
      嘩哈哈哈哈 下次仲有糖水要食~~~~
      舊式傳統中式糖水店真係好難搵 好食就更加難搵~~
      我地為咗開局 真係好齊心合力 妳覺唔覺呀?! 嘩哈哈哈哈
      阿喂仲唔知驚咩 佢係蝦妳之嘛 衰~
      講到開局 勁想玩大細呀 哈哈~
      應該話下次咩都用玫瑰鍋呀 妳轉咗之後都無燶了~
      我堅飽呀 真係食唔落
      但小奧一定唔會浪費妳心機 一定會包底~

      刪除
  4. 頂! 又無晒..笠~晏d睇下會唔會出現返
    唔copy啦! 煩blogspot(嬲)

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠..我會在垃圾留言區c&p架(如果有既話......)

      刪除