2017年1月11日星期三

大快活 @ 官塘 ( 11-JAN-2017 )

我最想食臘腸排骨   不過里奧大人打黎話無哂   咁食雞飯啦   之後坐住等   有個職員同我講話無哂雞飯   轉做臘腸排骨得唔得   嘩   梗得啦   我就係想食嘛   真係勁開心呢   同埋夠哂熱   又有飯焦   我覺得好耐無食咁熱嘅飯咁呀   同埋食到好飽   今晚終於覺得有飽飯食嘅感覺喇 



里奧大人嘅窩蛋牛肉飯   呢個煲仔飯唔夠熱   蛋又熟哂   蒸飯咁囉   已經唔係第一次係咁   下次叫佢唔好再食                



( 11-JAN-2017  WED )

今朝里奧大人上大陸   我就瞓到 7 點半先起身 ~

因為我無鬧鐘喺度   只係校咗手機鬧鐘   所以好驚自己唔知醒起身囉   咁我其實 7 點半前已經醒醒地   之後姑奶叫我起身   我應佢話知道 (可能我細聲得滯佢聽唔到)   無耐佢敲門叫我起身   原來佢打比里奧大人   話我 7 點半都未起身   驚我唔知醒   咁里奧大人原來頭先又打咗比我   我無聽到 (因為我校咗靜音)   佢哋兩個好驚我點解咁耐都未起身呀   搞笑 ~

搞掂哂就出門口   今日好似又涼咗少少咁 ~

早餐食豬扒包   勁有食肉獸 feel   但又唔想食熱狗囉 ~



菇場忙咗陣就 Hea 過   所有大粒唔喺度   爽呀 ~

Lunch Time 出去食韭菜水餃麵   咁飲咗 3 湯匙紅醋   無耐個胃就有啲痛喇   慘 ~



行多陣就番菇場   仍然忙下停下   所以好快就放工 ~

放工番屋企開機洗衫同熨衫   搞掂哂就抖陣 ~

里奧大人話差唔多 8 點到官塘   咁我 7 點婕都走喇   今晚勁想食煲仔飯   所以去大快活 ~

食完再行陣就番姑奶屋企   放低啲嘢就即沖涼 lu ~

睇電視睇到 11 點就即瞓喇   今晚有啲攰 ~  

沒有留言:

發佈留言