2017年1月23日星期一

甘味讚岐手打烏冬 @ 官塘 ( 23-JAN-2017 )

雜錦鍋燒讚崎手打烏冬 ($69) - 里奧大人話麻麻哋喎     



雞軟骨餃子捧 ($30) - 都幾好味   但好油      



日式炒雜菜 ($38) - 人生第一次食咁難食嘅雜菜   塊椰菜係超級腍   有啲霉霉哋嘅感覺囉 



讚崎手打烏冬 ($20) - 都好大碗   好抵食呀



( 23-JAN-2017  MON )

尋晚瞓得唔錯   所以起身無難度   呵呵 ~

早餐食芝腿治   依家飲咖啡少奶都唔覺苦 lu   之前飲到乸口乸面架真係   但我真係接受唔到多奶   飲完條脷好 "鞋"   唔鍾意咁呢 ~



菇場忙呀   11 點幾先搞掂   又可以 Hea 喇   爽 ~

今日有 Lunch Box   食完發覺兩邊臉好哂呀   好似血壓高咁   因為啲薑蓉好辣   直頭辣過指天椒呀   但個身又唔熱喎 ~



3 點有得食下午茶   仲要係司機請   原來係同事話佢兩年前贏咗 2 獎   司機話如果妳搵到相就請啦   點知同事真係搵到張相   哈哈 ~

今次快喇   4 點 15 分有得食   平時起碼 5 點   試過 5 點 15 分先開始食   所以勁趕   哈哈 ~



不過食完都差唔多 5 點喇   收拾心情等放工 ~

放工去美心拎蘿蔔糕   再去大孖買辣椒醬同話梅肉   之後番屋企喇 ~

里奧大人 6 點 40 分放工   咁我坐多陣先出發 lu ~

其實唔太餓   但里奧大人話佢勁餓   咁就去食烏冬啦   不過依家無咁好食囉   唉 ~

食完行陣   再去 H&M 買 3 條 Legging   咁里奧大人周圍行住等我   因為 H&M 太多衫   好多塵喎   我話手機無電   叫佢唔好行咁遠   咁我試完 OK 就打比佢   問佢嚟唔嚟比錢   之後佢話比錢先打比佢   咁佢比完之後就話   頭先又話電話無電嘅 ?!   點解打比我比錢又打到嘅 ?!   我話   頭先試褲嘅時候特登熄咗電話儲電   咁先可以打到比你咋   講完出嚟   我都忍唔住笑   哈哈 ~

買完就去姑奶屋企   沖埋涼   睇陣電視都瞓喇   今晚好似好凍咁   所以 10 點 45 分已經要瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言