2017年9月13日星期三

香辣海鮮杯麵 ( 13-SEP-2017 )




( 13-SEP-2017  WED )

今朝里奧大人 5 點 45 分起身喇   真係天未光就要出發上廠呢 ~

我瞓到 8 點   個肚仲有好輕微嘅痛   但都 OK   不過全日無食嘢   個人勁攰   所以要打的番工   好日唔打的   一打就塞車   大拿拿六十蚊車費   心都痛埋 ~

早餐食唔落嘢   就咁飲杯熱奶茶就算喇 ~



菇場忙   但真係好攰   好在大粒唔喺度   我可以瞓下 ~

Lunch Time 食埋件腿治   但其實食唔落   咬兩咬又放低唔想再食   留番一陣再食 ~

仍然忙下停下囉   又咬下腿治   但啲時間好難過咁   今日完全無 Mood 呀 ~

放工即走   咁家姐喺果欄買咗無花果同芒果   又比咗啲我   所以喺屋企樓下交收   家姐好開心咁問我係咪鍾意食無花果 ?!   我話係呀   哈哈   之後傾多陣都番屋企 lu ~



諗住等埋里奧大人一齊食   點知佢 7 點幾先喺落馬洲   咁佢自己喺上水食先喇   我都食杯麵算 lu   懶得落街 ~

食完抖陣就沖涼   里奧大人 9 點半先番到屋企   好在無等佢食嘢咋 ~

叫佢沖完涼好瞓   因為聽朝又要 5 點半起身呢 ~

我就睇多陣電視   11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言