2017年9月30日星期六

姑奶屋企 @ 大埔 ( 30-SEP-2017 )

炸雞翼 - 今次整得好好味呀   我食咗 3 隻    



手撕雞 - 用老干媽辣雞油整㗎   又係好味道  



炸春卷



唔知咩骨   我無食呀   因為太大嚿了



焗薯 - 有啲仲未熟嘅  



肉醬 / 白汁螺絲粉 - 都好味呀   


焗豬扒飯 - 我無食呀   因為上次食過啲飯好腍   最驚呢   



蘋果沙律



( 30-SEP-2017  SAT )

今朝同家姐食早餐   開心開心   好似見完無耐又見咁   哈哈 ~





一路食一路傾   好快又話要番工 lu ~

菇場唔忙   好在西瓜唔喺度   佢成日行來行去㗎   麻鬼煩   哈哈 ~

無啦啦落好大雨呀   仲係咁行雷   又係假期黎先咁嘅天氣 ~

又 12 點幾先有嘢做   不過真係做唔哂   所以留番星期二先一次過做哂呢 ~

放工即走   約咗里奧大人喺鑽石山地鐵站   之後一齊去尖沙咀   因為我好想去食星林居米線呀 ~

今日咁熱仲食米線   一陣仲行街添   所以都係札頭髮食米線   唔係一陣成頭汗都似 ~

我嘅豬潤 魚腐酸辣米線 (中辣) - 我覺得好辣呀   哈哈   但好正呢     



里奧大人嘅紫菜 豬腩肉酸辣米線 (小辣) - 佢要普通酸   但我同佢都覺得好酸   同埋無辣味



食完就周圍行陣   好耐無行老尖咁   但其實我唔係咁鍾意行老尖 ~

去 Cross 睇下   點知佢哋派爆谷   勁開心啦   有得食   因為頭先好辣   想食番啲甜嘢 ~ 

我話睇完先食嘛   但聽見啲職員叫啲人入嚟睇啦   一路食住爆谷一路睇 ~

我一路行一路話好開心   今日食到酸辣米線同爆谷   里奧大人話有得食就最開心呢   我話都要食自己鍾意食嘅嘢先開心㗎喎   哈哈 ~   

 有啲係苦苦哋   不過我照食啦   因為里奧大人知我為食   特登比埋佢個杯我食呢 



去海港城行下   但行行下好眼瞓呀   所以我話去 KFC 飲咖啡 ~

咁我哋坐 4 人枱嘛   有個男仔已經坐喺度   件褸擺喺佢隔離張櫈度   咁里奧大人坐佢對面   將個袋放咗喺個男仔件衫上面   嚇死我咩   我話人哋件衫擺喺度㗎   之後嚇到里奧大人唔好意思   因為佢睇唔到件衫   到我拎嘢埋位   個男人見隔離枱個人走咗   佢搬過去坐   但其實仲有一個男人坐喺度囉   不過佢係都要比張枱我哋   我哋話唔駛啦   講咗兩次   佢係都要搬   真係第一次見到咁嘅暖男   衰奧話個男仔想靜   唔想聽到我把聲呀 ~

凍咖啡掂喎   無茶餐廳咁濃   正   



雪糕窩夫 - 里奧大人話 $19 抵喎   買嚟試下   唔想就咁飲咖啡



食完就坐巴士入大埔喇   咁里奧大人話佢坐車會瞓覺   我話我唔會瞓㗎   鍾意睇風景   同埋會睇下有咩站   第時知道可以喺邊度搭車   但其實我去到旺角都瞓鬼咗   之後去到沙田   我就向前中咗一下   當堂醒哂啦   仲要比里奧大人見到   之後佢好串咁話   頭先有人話上車唔瞓覺   睇風景  哈哈   我都覺得自己勁樣衰 ~

咁行下一田啦   行完都已經 6 點半   要去搭小巴喇 ~


好鍾意呢頂防曬帽   但要三百幾蚊囉   不過我頭太大   帶完之後箍住個頭好辛苦   所以一定唔會買 lu 



今晚 7 點半開飯   食下傾下   2 姑奶又話我瘦咗   但之後又加多句靚咗   上次又係咁講   所以里奧大人即刻話   瘦咗就靚喇   超 ~

9 點都要走喇   里奧大人趕住番屋企覆 Email   要打的番屋企呀   咁順便叫埋姑奶一齊走呢 ~

10 點唔夠番到屋企   即沖涼喇   差唔多 12 點左右都瞓 lu ~

2 則留言:

  1. 一江春水向東笠..午安啦~今日好環境嗎? 哈哈
    依排你都勁開心啦~又唱k又飲飲食食..仲有popcorn(哈)
    你又係衰既..成日講野講到咁盡~又抵比小奧串既
    依晚好多餸都炸+香口~勁開胃啦! 全西餐勁正
    你講果個暖男真係好想睇下咩樣~可能佢有自閉呢..鐘意一個人坐
    不過比我隔離有吉檯都會轉架~一個人坐4個位舒服好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 四笠交投午安好啦 ~ 呢個時間見到我 係咪開心到震呀妳 嘩哈哈~~~~
      啱啱忙完咋 今日做足成日了~~~~
      有得食梗係開心啦 衰笠~
      popcorn 好味道呀 講起都想食 呵呵~
      炸嘢真係正呀 因為自己唔會炸 唔好再講食啦 有d餓~~~~~~~~
      係我講漏咗 個暖男坐隔離果張枱 都有一個男人喺度架 所以妳話佢係咪好好呢~
      一個人坐4人枱勁正添啦 但無咩機會囉 哈哈~

      刪除