2017年9月15日星期五

米線陣 @ 官塘 ( 15-SEP-2017 )

豬軟骨+牛展米線 (蕃茄麻辣湯) - 啲餸好甜咁呀



魚腐+肥牛豬軟骨米線 (蕃茄麻辣湯) 套餐 - 個米線唔係咁熟   浸多兩浸先可以食呢




跟蒜泥白肉   得 4 片咋   影相好大碟咁   哈哈



( 15-SEP-2017  FRI )

呢排都係 7 點 40 分起身   如果唔懶床再加快快手沖涼換衫   其實 8 點都可以出門口   之前 7 點半起身都係 8 點出門口   咁寧願瞓多 10 分鐘 lu ~

早餐食米粉餐   突然好想食呀   同埋知 8 卦會嚟   可以比一半比佢食   我唔駛咁飽 ~



菇場勁忙   有啲虛脫感覺 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買個魚柳包番菇場食   不過差唔多 1 點幾先食   因為唔係咁餓呢 ~



嘩   忙到嘔茄呀   個腦都實埋   同埋真係太多嘢做   夜晚瞓都瞓得唔好咁㗎 ~

放工即走   去官塘接里奧大人   咁我行陣先   佢 6 點幾就到   今日我勁想食米線呀   但唔想行咁遠   所以去米線陣食嘢喇 ~

食完行陣 APM   咁見好多人排隊   我話係有新樓盤   但里奧大人話無理由咁夜睇樓   所以我忍唔住問佢地排乜   覺得自己超級勁 8 卦呀   哈哈 ~

番到屋企都 8 點幾   沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇 ~

里奧大人 11 點瞓   我就差唔多 12 點先瞓呀   可能之前瞓得太多   呢兩晚無咩睡意咁 ~

沒有留言:

發佈留言