2017年9月23日星期六

御泰坊 @ 官塘 ( 23-SEP-2017 )

泰式炭燒豬肉串 ($56) - 啲肉乾到呢   個沙爹汁又無味道



海南雞 (半隻) ($148) - OK 啦   啲肉都幾滑   但個汁唔掂囉   完全無泰國風味



泰式鮮蝦金邊粉 ($88) - 阿女話無味   我話佢一定係成日食濃味嘢   果然無估錯   但其實都有啲酸酸咪咪嘅味道噃   



馬拉盞通菜 ($78) - 里奧大人指定要食呢個菜   佢真係好鍾意食㗎   但呢間整得唔好味囉   以前鍾意黎呢間食泰菜   唔貴又好味   但後尾要限時先唔嚟囉   估唔到依家貴哂又唔好味



炸素菜春卷 ($48) - 阿女話食   最後都食剩一條   因為大家都好飽



涼浸浸 (紅梅汁 椰奶 士多啤梨爆爆珠) ($32) - 里奧大人居然唔食啲爆爆珠   好在我包尾咋   唔係嘥哂啦   呢杯嘢賣點係爆珠嘛 



貼心 Baby ($62) - 咁茄子叫完呢個甜品   個 Waiter 話貼心 Baby   佢以為話緊佢個女呀   哈哈



愛妳一萬年 ($56) - 大佬   個名可唔可以唔好咁難頂呀   哈哈



( 23-SEP-2017  SAT )

今朝 7 點幾比個雷嚇醒   如果我約家姐食早餐嘅話   就係最大雨嘅時候出門口呢   好在今朝無約家姐食早餐   哈哈 ~

瞓到 10 點 45 分   但起身有啲頭暈暈咁   不過唔理喇   照起身   唔想請假用嚟瞓嘛   同埋里奧大人一早醒咗   驚佢餓呢 ~



食完早餐就又好似無咁暈喎   所以又抹下嘢   大清潔廁所   沖埋涼就抖喇   原來已經 1 點半 ~

抖多陣就去 APM 行下   約咗茄子同阿女 2 點半食泰菜   咁我都要去 MUJI 買棉花糖同餅乾比茄子個女   小朋友見到糖就最開心呢   哈哈 ~

2 點半到餐廳   佢地之後都到喇 ~

好耐無見茄子啦   佢下月移民新加坡 lu   所以今日同佢 Farewell   好在之前間唔中都會同佢傾偈   咁啱里奧大人今日又得閒   所以就約食 Lunch 喇 ~

時間過得超勁快   去佢屋企探佢個女嘅時候   個女只係 3 個月大咋   依家 5 歲幾喇    4x 磅人仔   佢啲肉係實的的   但唔係肥   咁我試下抱佢啦   抱咗 5 秒即放番佢落嚟   原來咁鬼重   哈哈 ~

同茄子算有緣㗎   因為大家都啱傾   同埋佢有好多秘密都同我講   連佢阿媽都唔知㗎   佢真係好信得我過   所以里奧大人真係好多嘢都唔知   仍都唔知茄子會搵我   呵呵 ~

因為佢係里奧大人舊同事來㗎   有次我同家姐一齊睇樓    佢都一齊睇呀   之後再去佢屋企吹水   夜晚一齊食晚飯添呀   呢幕真係好深刻   話哂家姐同佢第一次見   估唔到大家都啱傾 ~

佢又話我瘦咗好多   咁相距幾年前見佢   我真係瘦咗十幾磅㗎   同埋佢話我無咁水腫   呢排見親啲人都話我瘦咗   無咁水腫   但我真係覺得自己仲係肥   但就唔係咁識分係咪水腫囉 ~

雖然茄子做咗阿媽   但佢同未做阿媽嘅時候無咩分別   但就唔係唔緊張個女   即係個女想食就食   唔食就由佢   仍唔會餵佢   最搞笑佢個女叫佢撩牙仔   佢一路撩一路同我哋傾計   之後仲停埋手   佢個女吖大個口係咁叫   佢完全只係掛住講嘢咁   笑死我 ~

個女好黐里奧大人呀   係咁摸里奧大人隻手   話佢對手有好多草   仲話記得里奧大人探佢喎   但就唔記得我探佢   特登整鬼我   茄子都話啦   3 歲都唔記得啦   何況 3 個月   衰豬整鬼我哋呀   咩都話比里奧大人   唔比我同佢媽咪 ~

又問里奧大人   點解佢要坐里奧大人隔離 ?!   里奧大人答佢話因為靚   問阿女靚唔靚   之後佢又話自己靚   最搞笑里奧大人話自己唔靚   問阿女靚唔靚   佢又跟住里奧大人講自己唔靚   搞笑 ~

雖然茄子經歷咗一段好唔開心嘅日子   但感恩見到佢都好開心   好正面咁生活   唔會成日自怨自艾   始終真係怨來無用   倒不如積極面對將來嘅日子呢 ~                   

其實食咗 3 個鐘頭飯   佢講咗 3 次好悶   所以茄子都要比佢睇片啦   佢又會坐定定睇   真係好乖呢 ~   

食到 5 點半要埋單走人喇   佢地就行下街   我哋就去佐敦買嘢   之後里奧大人話又無咩嘢想買住   話番屋企算喇 ~

好飽嘛   所以番到屋企就熨衫   之後沖埋涼就休息喇 ~

8 點食生果   又繼續上 Youtube 睇嘢   爽 ~




睇到 11 點幾都瞓喇   晚晚 11 點幾先瞓   對我嚟講真係覺得夜   但好衰囉   11 點前又唔眼瞓喎 ~

沒有留言:

發佈留言