2017年9月19日星期二

蘋果粟米沙律 ( 19-SEP-2017 )




( 19-SEP-2017  TUE )

今朝里奧大人 5 點半要起身喇   叫佢帶齊嘢   之後我都瞓得唔係咁好添 ~

早餐食芝腿治   其實我係想食占醬多囉   口快快叫錯咗 ~



菇場仍然忙爆   好在 12 點左右搞掂   希望可以抖下啦 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   真係好想食囉   勁好味 ~



好嘢   終於可以 Hea 等放工喇 ~

放工即走   咁我唔餓嘛   所以番到屋企即整沙律   之後就去徑步 ~  

是日懶餐 - 蘋果粟米沙律

蘋果粟米沙律 - 5 個細嘅富士蘋果 + 1 罐粟米   本來想開罐椰果   但好驚太飽肚   所以最後都係就咁蘋果粟米算喇 ~  

徑咗半個鐘   番到屋企都係 7 點 15 分   咁拖埋地   又大清潔廁所   再沖埋涼   差唔多 8 點就有啲餓   要食嘢喇 ~

里奧大人今晚喺廠過夜   一打比佢我就喊   嚇死佢   哈哈   好在宿舍都好光猛乾淨   同埋都好大間   最緊要唔駛同人 Share 房呢 ~

我一路睇電視一路食咗薯片   之後覺得好有罪惡感   所以即刻熨 2 機衫當做運動   真係當堂無咁飽咁㗎 ~

其實我食咗十幾塊薯片咋   但唔知點解無啦啦好反胃   要搽薄荷膏先得呀   慘啦   仲有大半包未食 ~

睇多陣電視   11 點左右都瞓喇 ~

2 則留言:

  1. 四季之秋笠..唔係話你好秋得呀~早早! 哈哈哈哈
    你就好啦..咁勤力徑步,依排個人好攰咁呀~都無乜動力
    夜晚食沙律都正~加上依排好熱呢..胃口都好一般咁
    OH..小奧有無心都軟埋呀? 老婆喊呢..又唔係身邊安慰
    佢有無瞓唔著呀? 唔駛同人SHARE房都好,起碼有私隱好多ma
    同埋..大佬有d人鼻塞好鬼大聲,真係無得瞓架
    近期都唔想食零食,連買都無動力,唔知係咪天氣燥..完全唔想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 五穀無糖笠 嘩 妳好健康呀 哈哈~~~~
      午午~~咁我夜晚搞掂哂d嘢咪郁下囉 我覺得自己比冷氣吹到入骨咁
      次次徑完步 個人真係舒服好多 所以我咁勤力囉~
      夜晚食沙律真係堅正 感覺好健康 如果走埋沙律醬嘅話~
      小奧聽到我喊 佢把聲堅驚架 所以係咁話叫我得閒就打比佢啦 哈哈~
      佢上大陸要5點半起身 所以夜晚一定瞓得到架~
      大佬有d人鼻塞好鬼大聲<--妳講緊我嗎?! 嘩哈哈哈哈哈
      我估佢喺宿舍瞓得舒服過屋企添啊 我鼻寒聲好大架 嗚嗚~
      唔食開零食真係唔想食 同埋妳又無零食癮呢 good~~
      先行告退 (一腳踢開妳) 哈哈哈哈~

      刪除