2017年9月3日星期日

炒豚肉 + 勝瓜鯪魚肉湯 ( 3-SEP-2017 )






( 3-SEP-2017  SUN )

今朝 9 點 45 分起身   沖埋涼就食早餐   之後番崇拜 lu ~



崇拜完畢就去街市買餸   里奧大人去姑奶屋企放低嘢 ~

我鍾意買定啲儲備放喺冰箱   但阿 mi 話最多放一星期   我初初以為佢好似我咁   起碼放一兩個月添   哈哈   聽完佢咁講   我依家都唔會買咁多   同埋試過有啲丸類擺咗半年   真係無哂味咁   哈哈 ~

番到屋企抖陣就煲中藥   煲咗 75 分鐘   煲完都有啲眼瞓添 ~

咁醫師話飲中藥前後一個鐘都唔可以食嘢   咁 4 點幾飲就最好啦 ~   

里奧大人 5 點幾番到嚟   我都瞓咗 15 分鐘   今朝杯咖啡唔得呀   太多奶囉   所以今日完全唔精神咁呀 ~

5 點半滾定湯   6 點幾就開始煮嘢 ~   

是日晚餐 - 炒豚肉 + 勝瓜鯪魚肉湯 

炒豚肉 - 個汁係參考人哋煮嘅 "豬排肉蓋飯"   不過我無落清酒   同埋我唔係用豬扒   仍都無蛋   勁呀呢   抄到 9 唔搭 8   哈哈 ~

勝瓜鯪魚肉湯 - 原來勝瓜煲 45 分鐘係會變黃   咁下次唔煲咁耐 lu   同埋估唔到勝瓜咁貴喎   要 $16/斤   呢度 2 條啱啱 $16   仲唔係好大條咋喎   批哂啲皮   輕到不得可了   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   今晚好攰   同埋啱啱落完雨   所以唔徑步喇 ~

睇多陣電視   11 點唔夠都自己瞓先 lu ~

2 則留言:

  1. 三笠子..早呀! 祝你今日係公司hea過呀吓
    哈哈..唔講唔知你d儲備咁耐呀~真係由新鮮都雪到變殭屍啦
    我既儲備係1,2星期內要清晒~通常儲備係閉關果日食囉
    =買定1-2日餸..第3日就食儲備~所以你都清快d啦
    oh笠..勝瓜滾幾分鐘夠啦~見中間軟軟地身又keep住嫩綠就ok
    下次你試下,外脆內軟呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 三心兩意笠笠笠笠笠笠笠笠笠笠 (妳唔話我知妳照讀呀下 嘩哈哈哈哈)
      話明儲備 無諗過妳只係一兩個星期囉..
      好在又問一問妳咋..我又買咗d丸呀..如果一個人食就快d食埋去先~
      下次去荃灣..提我買忘不了同紅腸同牛丸哥哥蝦卷做儲備丫 唔該笠子人~
      唔該哂笠 滾15分鐘就ok嘛 我會再滾呢個湯 因為好味又方便又飽肚 哈哈 33

      刪除