2017年9月17日星期日

涼瓜炒豆豉鯪魚 ( 17-SEP-2017 )




( 17-SEP-2017  SUN )

今朝 10 點起身   沖涼之後就去食早餐   之後番崇拜喇 ~







今朝聽道又有得着   好感恩我個人都算知足常樂   我成日覺得   預期羨慕人哋   倒不如覺得自己都好幸福幸運呢   比上不足比下有餘   最重要有健全嘅身體嘛 ~

所以   神向我哋 "賜予"   係想我們 "施予"   唔係只係在於金錢   我哋可以用愛   又可以運用自己嘅專才   都可以 "施予"嘅   呢點我真係要好好學習呢 ~

奉獻完就走喇   去德福行下   食埋個 tea 再去 Piago 買嘢 ~



食到好飽   咁又行多陣   見到珍珠奶茶又買杯嚟飲   好耐無飲過喇 ~ 





行多陣就番屋企   之後里奧大人醒起唔記得買電鬚刨   咁唔緊要啦   食完飯再去買囉   當散步 ~

5 點飲埋湯   之後燜埋聽晚嘅餸   搞掂哂就預備煮嘢喇 ~

是日懶餐 - 涼瓜炒豆豉鯪魚 

涼瓜炒豆豉鯪魚 - 買咗 2 個 "大釘"   其實唔知同苦瓜有咩分別   見佢貴過苦瓜   應該係好嘢啩   今次好有心機整呀   剪到薄一薄   呢排隻手無咩力   我覺得切仲難過剪   跟足網上嘅做法   用鹽醃再出水   我好怕食生嘅苦瓜   所以我炒嘅時候再焗 5 分鐘   差啲燶呀   勁驚   今次呢個餸夠哂惹味   但太多油   食完個肚唔係咁舒服咁 ~   

洗埋碗   抖陣就去德福買電鬚刨   買完又行陣   之後番到屋企喇   咁就已經 8 點半 lu ~

沖埋涼就開機洗衫   睇多陣電視   11 點半先瞓呀 ~ 

2 則留言:

  1. 苦瓜茄子宴会 你记得吗?记得煮埋茄子啊!哈哈

    回覆刪除