2017年9月8日星期五

沙甸魚雜豆螺絲粉 ( 8-SEP-2017 )




( 8-SEP-2017  FRI )

今朝食芝腿治呀   其實我由細到大都鍾意食芝士   我覺得笑牛牌芝士粒好好味㗎   夠哂鹹香   但依家太貴啦   同埋無以前咁鹹香   所以食番片裝芝士算 lu   仲要係買 6 片一 Pack 嘅   因為次次買 2 Pack 大嘅都食唔哂就已經過期   唔想咁嘥嘢 ~



菇場仍然忙啦   忙足 5 日   西瓜下星期番啦   無得 Free 喇 ~

Lunch Time 出去食牛腩米   突然間好想食熱嘢呀 ~



忙呀忙   好在 4 點幾都搞掂哂 ~

放工即走   番屋企抖陣就煮嘢喇 ~   

是日懶餐 - 沙甸魚雜豆螺絲粉

沙甸魚雜豆螺絲粉 - 勁想食沙甸魚   順便清埋碗螺絲粉   今次用黑椒汁煮螺絲粉   越食越辣勁正呀   哈哈 ~

食完 7 點幾   又要徑步喇   今晚好飽呀   要徑 40 分鐘呢 ~

抖陣就沖涼   之後真係休息 lu   今個星期日日忙   好鬼攰呀 ~

里奧大人 9 點幾番到嚟   佢熨埋衫都睇陣電視   之後 11 點幾都瞓喇   聽日可能去睇戲   唔想咁遲起身呢 ~

2 則留言:

  1. 兩小笠..午安好呀! 依排你堅忙..菇場D菇好收成啦! 哈哈
    係呀~我又係好like食笑牛牌三角型果隻芝士,細個會夾加拿餅食
    勁好味! 我反而芝士片次次都買2大pack裝,因為平d ma
    咁依樣我就真係食得快過你好多lu,片裝芝士方便..整咩都好食
    個螺絲粉食晒未呀? 哈哈..依家見你都係不停清野咁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 早啦 三合一咖啡笠 好似唔駛沖就飲得咁 哈哈~
      忙咗個幾星期 希望今個星期。。。。我想整旅行相啊~~~~
      嘩..開心開心 原來大家細個食嘅嘢都差唔多 好有回憶咁呀~
      細個真係成日食加拿餅 所以依家唔想再食 嘩哈哈哈哈~
      同埋妳有無覺得 依家d餅好油咁 食多兩塊就好漏 以前d餅唔係咁架~~~~
      我咪貪平買2 pack大囉..但..次次要掉 1 pack
      咁妳話係咪寧願貴少少 食完先買好過浪費囉 係咪好抵讚呢 呵呵~
      問得好..我終於清哂盒螺絲粉喇 但依家都仲係要不斷清嘢 哈~

      刪除