2017年9月25日星期一

蜜糖焗雞翼 + 蝦卷 ( 25-SEP-2017 )




( 25-SEP-2017  MON )

感恩瞓得都唔錯   話哂今日星期一   唔想有攰嘅感覺   哈哈 ~

早餐食芝腿治   要飽啲㗎   咁樣會精神啲呢 ~



菇場忙啦   今朝仲好開心諗住 Load 相   難得所有大粒唔喺度嘛   唉 ~

Lunch Time 諗住買燒賣粉果   點知無開   咁去 7 仔買 Lunch 啦   之後再買埋麵包就番菇場喇   已經 1 點喇 ~



仍然忙爆   最慘係煩嘢   真係要打醒十二分精神   唔係錯咗要從新做過仲慘 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐喇   雖然今餐好方便   但都要啲時間啊   呵呵 ~


我最驚里奧大人肚餓呀   所以買咗 2 個芝麻餐包 + 1 個蛋糕   再拎定 2 包泡菜味點心麵比佢做零食   其實佢工廠有早餐同晚飯供應   但都好驚佢唔夠飽囉   始終佢早食飯嘛



里奧大人 6 點半放工   好在我焗定雞翼又淥定啲雜豆   差唔多到屋企再淥個拉麵   咁就好快食得呢 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 蝦卷  

蜜糖焗雞翼 + 蝦卷 - 係時候清下冰格食物   丸類就多數自己食   里奧大人對丸類無咩興趣   咁其實我都鍾意食雞翼   但唔可以食咁多   里奧大人今晚食埋雞皮添呀   我估應該好味道   搽咗啲蜜糖真係好味啲嘅   哈哈 ~       

洗埋碗   7 點 40 分出門口徑步   徑到 8 點 15 分就番屋企喇 ~

沖埋涼就抖喇   聽朝里奧大人好早起身   10 點唔夠佢都瞓 lu   我就睇電視   睇到 11 點幾先瞓呢 ~

2 則留言:

  1. 三角底褲笠..早呀! 哈哈哈哈
    一陣要出去上貨啦又~反正今晚又獨守..
    咁方便又買定D貨囉~你清丸呀? 你屋企咁多丸既
    食埋唔好買住啦..哈哈
    你好似D阿媽為小朋友準備去學校旅行咁..好多野食囉
    成日驚小奧肚餓~好明顯你成日掛住食=覺得人地都餓(哈哈)
    個雞翼好靚呀~果然係雞翼達人..BBQ指定係你燒啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 五層肥肉笠..午安好呀~~~~~~
      嘩哈哈..妳果然對我充滿幻想..尋日就兩點..今日就..
      呢晚唔駛煮 去上貨都好架 可以慢慢睇慢慢買呢~
      屋企真係好多丸架 我呢d先叫做儲備嘛 妳要學嘢喇~
      好明顯你成日掛住食=覺得人地都餓<-妳講來講去..都係想講呢句啫 嘩哈哈哈哈~
      BBQ 就等服侍妳啦 妳教我點燒就得 呵呵~

      刪除