2017年9月20日星期三

宮葉 パフェ(Miyaha) @ 官塘 ( 10-SEP-2017 )

關西叉燒拉麵 ($52) - 好味喎   同埋份量都好多呀    



日式咖哩雞扒丼 ($49) - 仍都好味喎   同樣又係份量好多   仲諗住得塊雞扒同咖哩汁咋



好大個白飯



+$8 芒果青檸果茶    



( 10-SEP-2017  SUN )

尋晚痛到 2 點幾呀   好在之後瞓到咋 ~

今朝 10 點起身   咁我同里奧大人講話尋晚心口痛咗好耐   咁佢話唔好番教會   瞓多陣啦   不過我想番囉 ~



沖埋涼就出發喇   今日無咩風咁   行兩行都出汗 @@

食埋早餐就番教會   奉獻完畢就番屋企拎筆袋   之後一齊去圖書館喇 ~

感恩有得坐呀   我第一時間拎旅遊書   之後再拎食譜   我拎定本簿抄低   真係好耐無寫咁多字   其實咁都好   可以練下字   哈哈 ~

話咁快就坐咗 3 個鐘   我下次會再來   呵呵 ~

去完萬寧買嘢就周圍行陣   之後都係早 d 食飯   有 d 餓呀   今晚 5 點半食早飯   勁呀 ~

食完又行陣   之後番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   8 點幾再食生果   睇多陣電視   11 點都瞓 lu ~  

2 則留言:

  1. 三笠子..早呀!
    攪咩會心口痛? 自己小心身體呀..知ma
    圖書館都係一個好消遣既地方,不過好耐無去啦
    最尾去果次覺得d書無書店咁新,所以去書店比較多
    但就通常無位坐囉,我都會架..唔買都會去睇下
    晚餐個飯真係好高~整鬆都覺份量好多囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 四眼雞笠 呢個名好笑呀 諗緊妳四眼短頭髮個樣 哈哈哈哈~
      唔知做咩心口痛啊 間唔中都係咁呢~~~~~~
      估唔到圖書館有2017韓國天書呀 所以即拎來睇
      但要是去旅行 我都會去書局買天書囉 始終書局真係新d呢~
      唔係間間書局有位架 我覺得有無位係其次 最緊要靜囉~
      個飯份量好多啦 無諗過咁多架~~
      就放工喇 88妳條豬pat尾~~~~

      刪除