2017年9月21日星期四

金滿庭京川滬菜館 @ 九龍灣 ( 21-SEP-2017)

招牌松子魚 ($198) - 個汁好甜好杰   我麻麻哋呢 



回鍋肉炒粗炒麵 ($108) - 眼花花   睇咗自己打回鍋肉爆粗   哈哈   呢個正呀   居然係麻辣嘅味道   辣辣哋好惹味



上海炒年糕 ($106) - 年糕一 Pat 嘢咁   又唔煙韌



北京填鴨 ($398) - 片皮鴨啲皮唔脆   真係大家樂都好食過佢啊   



楊洲炒飯 ($106) - 炒得靚呀   啲飯一粒粒



火腿炆津白 ($95)



叉子燒餅 (2 隻) ($36)



榨菜肉末 ($108)



酒釀桂花丸子 ($36)



杏仁豆腐 ($36)



( 21-SEP-2017  THU )

尋晚去咗 3 次廁所   所以起身有啲攰呀 ~

今朝真係好唔想食三文治   所以食沙爹牛肉麵   因為知 8 卦會來   可以比啲
佢食   呵呵 ~

 
我分咗啲沙牛麵比 8 卦   我又唔記得走包   所以又比埋佢食   佢話我係咪比咗牛肉佢   食極都有   我話我唔會只比麵你咁衰囉   哈哈



我有時唔想寫字   咁就語音啦   8 卦就覺得我好懶   寫幾隻字都唔寫   咁今朝我又語音啦   佢又話我幾隻字都唔打   之後我寫字啦   佢又話我做咩唔直接 Send 條 Link 要寫字 ?!   係咪玩嘢呀 ?!

菇場唔忙喇   終於可以做番自己嘢 ~

Lunch Time 唔餓嘛   所以出去行陣   差唔多 1 點先番菇場食健康餐呢 ~



好嘢   仍然 Hea 過   咁同 8 卦 Skype   無啦啦又講到阿渠   我哋一致認為佢係腸胃唔好   無理由個口臭足十幾年   所以我話 8 卦勁啦   可以同佢一齊食 Lunch   之後佢話阿渠食完 Lunch   個口陣味就比較勁啲   咁我同佢講   如果我口臭   你記得同我講   但唔駛咁直接   叫我食香口膠我就知咩事㗎喇   個死仔包話佢唔會直接話我口臭   但會問我今日係咪食咗 "紙"   哈哈 ~

傾多兩傾   話咁快就放工   爽 ~

今晚約咗里奧大人喺德國嘅舅父 7 點半喺九龍灣食晚飯   咁我都係搭地鐵 lu   去德福行下 ~

解凍未成功   所以去行 MP   多人嘅地方無咁凍   哈哈 ~

里奧大人 6 點半放工   同佢行一陣 Zara 就去麥記食雪糕   比佢坐低抖下 ~



7 點半到金滿庭   估唔到仲未有人到   好在坐低無耐   啲人陸陸續續就到喇    2 姑奶一見到我就話我瘦咗   話上次見我仲有啲水腫   我話我依家成晚徑步㗎   又食少咗嘢   所以真係瘦咗啲   同埋   事實上我根本係肥   真係要減減磅啦   目標再減 15 磅   希望實現到啦   我唔想成日一肥就買過啲衫   咁不如我減磅   着番之前買落嘅衫好過   呵呵 ~

8 點開飯   食下傾下   佢舅父話要讚自己老婆   都唔係自己讚   係人地讚   嘩   完全仲哂 Point   我話講得無錯呀   因為里奧大人屋企人   真係好鍾意自己人讚自己人㗎   講真   個個都話自己屋企人好㗎啦   就算唔好嘅   喺人面前都話佢好啦 ~

食到 10 點幾   係時間走喇   勁攰 ~

送埋舅父搭車就番屋企   咁我離遠見到有巴士嘛   我就即跑啦   里奧大人又跑   最搞笑係前面有 2 個警察   佢行行下就行快兩步咁呀   想舉高手問我乜事咁呀 ?!   唔通以為我比人斬 ?!   所以我見佢咁舉動   我都慢慢行番喇   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   雖然攰   但沖完涼再吹埋頭   我唔可以即刻瞓到㗎   咁同里奧大人傾下偈   差唔多 12 點先瞓呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言