2017年9月6日星期三

辣肉腸炒米粉 + 菜心苗 ( 6-SEP-2017 )





( 6-SEP-2017  WED )

最衰尋晚 10 點飲咗半包橙汁   所以 3 點幾要起身去廁所 ~

今朝又落雨啦   好在唔係好大咋 ~

早餐食蛋牛治   其實唔想食蛋   但唔想食火腿 ~



咁我今朝飲奶茶嘛   之後落單阿姐 A 問我係咪有時飲咖啡   有時飲奶茶㗎 ?!   我話係呀   佢個樣好委屈咁話頭先另外阿姐 B 話佢落錯單   我應該飲咖啡先啱   咁之後到阿姐 B 拎完杯奶茶比我   就笑笑口問我係咪有時飲咖啡   有時飲奶茶呀 ?!   我話係   好搞笑呀佢哋   不過我覺得佢哋好有 Heart   會記住客人飲啲咩呢 ~

我多數早過 8 卦嘅   咁我一轉卡位   佢就知 8 卦會嚟   即刻比多杯水   所以我幾鍾意黎呢間食早餐㗎 ~

菇場忙到爆炸   今日應該全日忙 ~

Lunch Time 唔餓   所以諗住買薑同蒜仔   但見啲薑起哂芽   所以唔買啦   咁買蒜仔   佢寫住蒜仔芹菜 $7   我拎一扎蒜仔   原來要 $7   我以為蒜仔同芹菜總共係 $7 咋   咁我話唔要喇   勁驚佢鬧我呀 ~

行多陣就去 7 仔買 Lunch   好耐無食   覺得好好味呀   哈哈 ~



菇場仍然忙啦   想抖下都唔得 ~

放工即走喇   番到屋企即浸菜   呢排手掌嘅虎口位好痛   唔知係咪打機打得多呢   但呢排已經無打喇噹   但都一樣痛   同埋對手無咩力咁   頭先切蔥粒   切咗陣都已經好痛   所以都係用較剪剪一粒粒   隻手就無咁痛啦 ~   

搞掂哂都已經 6 點半   又要煮嘢喇 ~

是日晚餐 - 辣肉腸炒米粉 + 菜心苗  

辣肉腸炒米粉 - 呢個米粉好有心機整㗎   加咗芹菜 蔥粒同蒜粒   諗住自己好餓   可以食到 2 個米粉   點知食咗 1/3 已經好飽   咁唯有留番做 Lunch Box 啦   冰姑話成日見我食辣肉腸   應該好味道   唉   真係有苦自己知   哈哈哈哈   仲有 2 條留番整薄餅   其實已經過咗期 1 星期   但呢啲醃制嘢   過咗期都應該唔怕嘅   哈哈 ~

菜心苗 - 1 斤分 3 餐食   今晚終於清哂喇   極度開心囉   食咗 3 晚喇 ~

抖陣就出去徑步   又徑半個鐘   番到屋企都 8 點   沖埋涼就熨衫   搞掂哂就休息 lu ~

我部手機成日無啦啦自動轉 Ring Tone   所以唔知自己電話響   咁今晚睇電視   講緊個男仔同女仔示愛   之後佢個樣好尷尬話: "唔好意思   咁啱有電話響"   仲以為係佢電話響   點知原來係我電話響   係咪咁配合劇情呀   哈哈 ~

上 Youtube 睇嘢   睇到 11 點半呀   今晚夜瞓咗添 ~

沒有留言:

發佈留言