2017年9月29日星期五

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 29-SEP-2017 )

蒸爐魚 - 好味呀   啖啖肉   其實呢餐餸   得條魚最啱我胃口   哈哈    



豆豉鯪魚炒油麥菜



叉燒 (外賣)



蕃茄薯仔魚湯 - 用微波爐再叮熱   但都係微微地暖   不過我無再叮熱啦   反正都係飲一碗



( 29-SEP-2017 FRI )

今朝鬧鐘未響都醒咗   不過照懶床   等到鬧鐘響先起身 ~

我 Lunch 食包   所以早餐食丁米餐   咁呢間嘅五香肉丁係辣架   8 卦唔食得辣   但我都照比咗半碗丁米比佢   我食唔哂嘛   之後佢個樣好慘咁同我講   妳下次真係唔好比我   我唔想朝早食咁刺激嘢   哈哈 ~




菇場忙咗陣呀   搞掂哂就可以 Hea ~

Lunch Time 食麵包 + 綠寶石   我好鍾意食有咬口嘅麵包㗎   加上呢個包又鹹鹹香香   真係好鬼正   阿墨見我食包   問我夠唔夠飽 ?!   我話夠啦   朝早食咗米粉餐   其實中午都唔係咁餓添呀 ~





仍然 Hea 到放工   爽呀 ~

放工去 APM 行下   順便去 MUJI 買零食比家姐   問佢要唔要棉花糖 ?!  佢話唔要   但唔夠 2 秒就問係咩棉花糖   哈哈   笑死我   我話妳都唔要   問嚟做咩 ?!   我其實同佢真係一樣   里奧大人又係問我要唔要 ?!   我話唔要但轉頭又會去睇係咩咁   所以里奧大人成日話我係精神分裂   哈哈 ~



里奧大人 6 點半放工   Join 埋佢一齊去姑奶屋企食飯喇 ~

食完又傾下偈   8 點半都走人喇   里奧大人攰呀   話打的番屋企呢 ~

沖埋涼就開機洗衫   睇多陣電視   11 點唔夠都瞓喇   其實我都好攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言