2019年1月1日星期二

翠河餐廳 @ 官塘 ( 1-JAN-2019 )


栗子燜滑雞煲


豉汁涼瓜炒牛肉


( 1-JAN-2019  TUE )

新一年新開始   我真係要祝自己身體健康健康健健康呀 ~

感恩尋晚瞓到出哂汗   可能就係出咗一身汗   所以今朝無哂燒 ~

次次我一發燒   好肯定里奧大人一定瞓得唔好   因為佢會成晚摸我仲有無燒   一摸到我成身熱就要我食 Panadol 㗎   我好番真係要對佢好啲   哈哈 ~

今朝瞓到差唔多 11 點呀   沖埋涼先出去食早餐   其實無咩胃口   但陪里奧大人食啦 ~


食完都番屋企喇   即開機洗衫   再換埋床單   擺好啲手信就休息   里奧大人就要幫手熨 3 機衫   哈 ~

咁 Whatsapp 比家姐   話比啲梅菜比佢   佢原來佢今晚整咗咖哩魚蛋   佢又話想比我呀   我話唔要喇   佢問我點解 ?!   因為知我鍾意食   咁唯有話比佢知我喉嚨痛囉   本來都唔想比佢知   費事佢又擔心   但最終點都要講   唔係佢一定點都要我要咖哩魚蛋做餸㗎 ~ 

差唔多 3 點就出去食下午茶   里奧大人話餓喎 ~



7 點幾出去食飯   食完行陣都番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   睇下電視又 11 點   探埋熱就瞓   好在係 37.x 度   應該無哂燒喇   里奧大人今晚應該好好瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言