2019年1月7日星期一

蜜糖焗雞翼 + 白菜仔 ( 7-JAN-2019 )




( 7-JAN-2019  MON )

話咁快新一年又過咗 7 日   我想我啲咳快啲好番呀   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   其實勁唔想食三文治   但粉麵又食唔落 ~


菇場忙呀   今日靜靜地做嘢   個人唔舒服同埋心情唔係咁好   所以叫 8 卦唔好同我傾偈 ~

Lunch Time 出去一田買無糖咖啡   之後再買埋腸粉燒賣就番菇場喇 ~


仍然忙   想快快手做埋個長命 Report ~

放工去街市買菜   之後即番屋企 lu ~

醃好哂雞翼就拖地   好攰呀 ~

里奧大人 7 點幾番到屋企   可以即開餐喇 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 白菜仔

蜜糖焗雞翼 - 本來好想煎㗎   但真係唔想大清潔廚房   所以焗喇   但啲皮唔脆囉 ~

白菜仔 - 買半斤就最好   以前唔知可以買半斤   次次買 1 斤就食到好辛苦 ~

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

里奧大人係都要我番工前開抽濕機   我話好危險   始終係高耗電量嘅電器   我話頭先開咗 45 分鐘都好好多啦   佢居然好勞氣話: 你用下個腦啦   之後佢再講咩我都無聽   我心諗駛唔駛咁樣講嘢 ?!   頂佢個肺 ~

呢排瞓得好差   但今日真係好鬼攰呀   所以 9 點 54 分都瞓覺了 ~

沒有留言:

發佈留言