2019年1月9日星期三

大家樂 @ 官塘 ( 9-JAN-2019 )

丹麥優質豚肉鍋 (配特盛六寶盒 + 六色菜盤 + 米線) ($59)


沙爹湯底


雜錦臘味煲仔飯 ($45)


( 9-JAN-2019  WED )

嘩   仍然係大回南天   個人真係無咩精神咁 ~

早餐食芝腿治烘底   其實我係想食奶醬多   哈哈 ~


菇場唔太忙   終於做埋個長命 Report   搞掂哂可以比對眼睛抖下 ~

Lunch Time 唔太餓   又出去行陣先買咖哩魚蛋烏冬番菇場   食完個烏冬已經好飽   條腸就差唔多 3 點先食   8 卦見到   話食餐飯要食咁耐   哈哈 ~


放工即番屋企   無啦啦好攰   所以唔煮飯喇 ~

勁想打邊爐   咁去大家樂啦   里奧大人 7 點幾都到埋   不過其實我食咗先㗎   因為次次我打邊爐比較耐   里奧大人食飯又食得快   搞到我好自然又食得好快   今次我慢慢食   感覺飽得嚟係舒服   唔係飽到個肚好脹咁呢 ~

食完行陣就番屋企喇   沖埋涼就開機洗衫   今晚無徑步   到我熨衫當做運動 lu ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言