2019年1月26日星期六

住家飯 @ 家姐屋企 ( 26-JAN-2019 )

仲有排骨粥   但無味道嘅   本來家姐話今晚食粥 + 炒麵   但最後總共有 5 樣嘢 


我喺海景買嘅 2 條油炸鬼 + 1 條牛脷酥   咁都要 $33   不過佢真係好大條呢


豉油王炒麵係我炒㗎   因為家姐真係好怕食工人煮嘅嘢   哈哈  


喺海港買嘅鵝掌翼   好似都要 $50    


涼拌豬耳   得我同家姐食咋   難得佢陪我食呢


( 26-JAN-2019  SAT )

今朝瞓到 9 點半都自己醒 lu   但其實都要起身㗎喇   因為里奧大人一陣要去見客呢 ~


食完早餐就番屋企   里奧大人 11 點就出發去九龍灣見客喇   我就執衣櫃   好開心清咗 1 大袋衫褲   其實好多都喺曼谷買   買完無着過 ~

家姐咁啱打嚟問我做咩 ?!   我話執咗好多衫出嚟   咁家姐叫我比佢前工人   咁我話好喎   最緊要有人要呀 ~

搞掂哂就沖涼   11 點半就去九龍灣   咁里奧大人仲見緊客   我又周圍行下啦   勁開心呀   好似好耐無行過街咁   哈哈 ~

佢差唔多 1 點 40 分先見完客   但佢要 2 點出發去羅湖   所以我話去 Delifrance 食 Lunch 算喇   唔想周圍走 ~

拿坡里大蝦蜆肉炒天使麵   我覺得德福呢間整得好味道喎   淘大嗰間就無厘味道囉


里奧大人今日上大陸食團年飯   撞正我 Off   不過算啦   反正我今日都好忙   哈哈 ~

我 Book 咗 3 點剪髮   咁我 2 點 40 分去到   不過未剪得住   所以我又周圍行   買咗 2 個頭箍同 3 對耳環   勁開心呀 ~

買完啱啱好 3 點   即去剪髮喇 ~

今次再剪短啲   本來想剪到更短   但依家天氣仲凍   都係唔好搞住喇 ~

剪完髮就去買麻辣豬耳同油炸鬼   之後就搭巴士去家姐屋企 ~

旺角塞車   所以我班車要等 40 分鐘   咁我唔等啦   搭巴士去官塘再轉另一架巴士好過 ~

咁我打比問家姐坐咩巴士嘛   佢聽到我把聲就問我咩事   因為我笑到好似喊咁   哈哈 ~  

去到差唔多 5 點   家姐啱洗完牙   所以車埋我   因為我真係唔認到路   如果佢唔車我   就叫工人出來接我㗎喇 ~

一入屋   Berry 好驚我呀   避我呀   嗚嗚嗚嗚   勁傷心 ~

家姐話之前姐夫班朋友嚟佢屋企   Berry 都好驚佢哋   仲以為驚男人   點知連我都驚   應該係驚陌生人 ~ 

我咪話囉   我睇住妳大㗎   不過只係 2 次   哈哈 ~

之後我話可能佢嗰時真係好病好呆   邊個抱都唔鬼理妳囉 ~

我成晚係咁 "Berry 嗚嗚嗚嗚"   家姐喺度笑   我話笑唔出   嗚嗚 ~

衰女幾唔願意呀   哈哈哈哈   我明明抱得佢好好   佢係咁想逃走




佢個樣好攰咁喎   驚得滯呀 ?!   哈哈哈哈


Berry 姐對手長哂呀   但其實又唔係好大隻   


衰女包係咁郁   所以對錯哂焦


家姐去沖涼嘛   咁 Berry 係咁咬我呀   我用滕條扮打佢啦   之後佢仲惡過我   吠咗我好多下呀   衰女包   比佢嚇番我轉頭添   工人都望住我做咩 Berry 咁吠我呀   我覺得自己勁樣衰   哈哈   家姐一出嚟   我同佢講衰女包吠我呀   佢話仲以為出面啲狗吠呀 ~

家姐一抱佢   佢幾嗲呀



乜都咬   但始終都係最鍾意咬家姐   哈哈   同埋只咬家姐對拖鞋   家姐對手手腳腳比佢咬到損哂   有時比佢咬到流血添呀


無啦啦又走去瞓覺   我抱番佢出來   呵呵



之後 Berry 一過嚟我度   我就好開心同家姐講話 : Berry 係咪跟我呀 ?!   家姐都無咁好氣話    妳鍾意咩就咩啦 ~

7 點左右開餐   食埋生果都 8 點幾   咁我繼續抱住 Berry ~


真係好嗲家姐喎


好 BB 樣呀


想瞓添呀



我一抱就咁樣




妳個樣   唔好咁唔願意好噃


估唔到又想瞓喎


差唔多 9 點   家姐話想去惠康買米   我話一齊啦   反正里奧大人無咁早番 ~

我電話又唔記得叉電   咁用家姐電話打比里奧大人啦   我都同家姐講   佢見到係妳個名   應該會好驚   以為有咩事   點知我一打比佢   佢第一句都話嚇死佢   因為知我同家姐一齊   咁家姐無啦啦打比佢   以為有咩事呀   哈哈 ~

去到廣良興我買咗半磅豬肉鬆 ($30) 同半磅齋燒鵝 ($30)   之後諗住陪家姐買衫   最後佢只係買咗對鞋   佢係咁話要買嘢飲   我估啲麻辣豬耳好多味精   因為佢之前無食過嘛   食完話口渴   仲唔係佢 ?!

咁喺茶湯會買咗杯百香蘆薈綠 ($25)   原來都 10 點   家姐話惠康收咗   我話定啲嚟   即上網 Check   原來係收 11 點呢 ~

買完 2 包米   家姐再買 2 條盒裝 Tempo   我又買 2 Pack 飲品   之後都要走喇   無手拎喇 ~

將啲嘢放哂上車   簡直有解脫嘅感覺   哈哈 ~

番到屋企都 11 點   即沖涼喇   里奧大人 11 點就番到屋企   佢話要食杯麵   原來佢話間酒樓唔好味道   都無咩點食嘢呢 ~

之後又上網睇下嘢   成 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言