2019年1月6日星期日

豉油雞 (外賣) + 粟米蛋花湯 ( 6-JAN-2019 )




( 6-JAN-2019  SUN )

今朝 9 點起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~


食完早餐就番教會   今日開學禮呀   所以 10 點半要番到教會   因為我同里奧大人有份領獎   勁開心 ~


我同里奧大人都有事奉   今次我仲錯漏百出   因為我今日心情好沉重   個人集中唔到精神   但當中原來有啲步驟   我係錯咗好耐   終於今日我先發現到   感謝神讓我喺錯誤中學習 ~

番咗咁耐教會   今日係一個好傷痛嘅崇拜   諗起蔡弟兄   眼淚就不斷係咁流   祈禱嘅時候   喊到崩潰咁滯   真係好唔捨得蔡弟兄嘅離開 ~

崇拜之後就為短宣事項開會   差唔多 2 點幾先走   咁順便食埋下午茶先番屋企 lu ~

鮮菜豉油王炒麵配香辣雞膇


乾燒伊麵


里奧大人就做公司嘢   我就睇下電視   之後都瞓着咗   一起身都 5 點 ~

今晚只係滾個粟米湯   所以 7 點可以開飯 ~

食完飯洗埋碗就抖陣   8 點半出去徑步   徑咗半個鐘就番屋企 lu ~

洗多機衫就沖埋   之後休息喇 ~

諗住食完藥會好眼瞓   又唔係喎   成 11 點半先瞓到 ~

沒有留言:

發佈留言