2019年1月18日星期五

黑椒牛仔骨 + 西蘭花 ( 18-JAN-2019 )




( 18-JAN-2019  FRI )

今朝又凍番咁喇   可能個天灰灰暗暗   不過最緊要唔好濕濕立立就得㗎喇 ~

早餐食腿蛋治   依家我會加胡椒粉落啲蛋度   8 卦話我痴線喎   但我覺得好味好多㗎 ~



Lunch Time 出去超市買菜買香蕉   之後再買水餃米番菇場食 ~


忙下停下   好快就放工 lu ~

番到屋企都預備晚餐   差唔多 7 點半先有得食   里奧大人番嚟時間啱啱好   一坐低就可以開餐   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 + 西蘭花

黑椒牛仔骨 - 唔夠黑椒味   如果唔係更加好味道啦   唉 ~

西蘭花 - 3 棵只係 $9.9   我特登揀啲細細棵嘅   咁可以一次過食哂 ~

食完飯覺得個胃頂住頂住好唔舒服   我估係食咗西蘭花   上次好似都係咁囉 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後就沖涼 ~

抖陣就食榴槤糯米糍   里奧大人話酸嘅   咁我無理佢住   因為我晾緊衫   之後我試真係酸囉   但佢已經食咗半個   我話頂你唔順   榴槤酸都照食   佢話我唔理佢以為係咁味道   所以照食   救命 ~

我明明睇住個店員喺個櫃度拎出來   3 個入一個透明盒   粒粒都無問題   我先買 3 個   之後佢換落發泡膠盒   番到屋企開嚟食   先知有粒係裂開咗囉   唔似係啱啱裂開   因為爆裂痕跡係好乾囉


睇多陣電視   11 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言