2019年1月11日星期五

譚仔三哥米線 @ 九龍灣 ( 11-JAN-2019 )

墨魚丸米線 (麻辣 2 小辣)


( 11-JAN-2019  FRI )

仍然有啲攰   所以早餐想食酸嘢   哈哈 ~


菇場忙下停下   其實都差唔多農曆新年   都應該無咁忙 lu ~

Lunch Time 出去買豬扒菜飯   來回加等埋   番到菇場都 1 點鐘   咁就開始有啲餓喇 ~


今次食得超級慢   所以無飯氣攻心   感恩感恩 ~

里奧大人 2 點喺尖沙咀見客   見完客就去送晴晴機   今次我唔可以同行喇   唔想一次過又請兩日假呢 ~

今晚自己食   所以放工番屋企抖陣   唔想周圍行呀   個人好攰咁 ~

抖到 7 點都出門口喇   去譚仔三哥食米線   食完就番教會喇 ~

一入到門口   姊妹 TT 就即比包喉糖我   話食咗無咁咳   好感動呀   之後叫我即刻食   但唔可以食咁密   每 4 個鐘頭食 1 粒   咁我食完之後又真係無咁咳   同埋我話如果我唔講嘢同笑   我無咳得咁犀利㗎   哈哈 ~

咁之前晴晴買咗啲糖同朱古力比我   又幫我買咗 Cream   所以里奧大人要去姑奶屋企拎手信先番小組   佢好似 8 點 20 分先到 ~

小組今晚有 19 人   大家一齊分享真係最開心   所以傾下傾下好快 10 點   其實唔夠喉㗎   但都要散會   咁無理由阻住人地放工嘛 ~

番到屋企都 10 點幾   即沖涼喇 ~

之前兒生仔去澳洲玩   買咗樽 Cream 比我   我覺得好正   所以又托晴晴 Daddy 幫我哋買喇   喺澳洲買呢啲 Cream 真係好鬼平囉   真係送禮自用最啱   哈哈


Raspberry Maltesers 只係澳洲先有得買   所以叫晴晴買 2 包比我食   不過佢買咗 3 包   再加多 2 包 Honeycomb 比我   之後再喺台灣買咗 2 盒糖村太子酥妃糖比我   勁乖女       


睇多陣電視   11 點半都要瞓喇   聽朝好早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言