2019年1月19日星期六

住家飯 @ 大埔 ( 19-JAN-2019 )

盤菜 X 2 - 都幾好味道




飯後甜品都幾煙韌   仲有沙律 & 布甸   里奧大人知我鍾意食沙律   叫姑奶整多啲比我拎走   原來姑奶都已經諗住整多啲比我   但我哋要去舖頭   所以唔要得 lu


( 19-JAN-2019  SAT )

今朝同家姐食早餐   又係揀番吐司工房   我覺得坐得舒服過茶餐廳   起碼無咁多人   又唔會趕妳走咁囉 ~

家姐今朝遲咗少少   所以我買定嘢食   佢一嚟到就可以食 ~


傾到差唔多 9 點先走   之後一齊行去搭車番工 ~

菇場唔忙   可以整下相 ~

放工即走喇   同里奧大人喺九龍灣月台等   再一齊去銅鑼灣呢 ~


例牌去南記食酸辣米線   食完就去女人街   條街好迫呀   咁我又睇女人嘢   所以叫里奧大人喺出面等我 ~

我主要係買衛生褲   買咗 2 條先   咁試咗覺得啱身   再去買多 4 條   始終唔係成日嚟銅鑼灣   買多好過買少   之後再買多 2 條 Legging 就走喇 ~

里奧大人話好熱   所以要去麥當勞食雪糕 ~


行多陣 Sogo   原來都差唔多 4 點幾   咁搭車入大埔喇 ~

喺大埔再行陣   之後搭車去姑奶屋企   但車站轉咗   行嚟行去搵車站   哈哈 ~

6 點 15 分先去到姑奶屋企   估唔到第一個到   咁啱晴晴又打嚟傾偈   所以話咁快又 7 點   可以開餐喇 ~

今晚要去舖頭幫手   所以 8 點 45 分都走先喇 ~

諗住搭一程巴士出九龍灣   點知行錯路   最後要搭的士去大埔巴士站   之後再搭車出九龍灣   今日同里奧大人行咗好多大運   哈哈 ~

10 點左右去到舖頭   做到 1 點 15 分就走喇 ~

好在有的士   唔係都幾煩 ~

番到屋企即沖涼洗頭   今晚 2 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言