2019年1月25日星期五

8 番拉麵 @ 九龍灣 ( 25-JAN-2019 )

金鐸拉麵 + 牛油粟米 + 8 番餃子 + 汽水 ($57)


( 25-JAN-2019  FRI )

今朝里奧大人 5 點起身   同埋 5 點半前一定要出門口   所以要打的去九龍塘呀   因為 8 點要到大陸 Office   真係勁早囉 ~

之後我都瞓得麻麻哋   咁 7 點半都起身 lu ~

早餐食芝腿治烘底   其實諗唔到食咩好囉 ~


菇場忙呀   好在都精神咋 ~ 

Lunch Time 行陣再買嘢食番菇場   開始有啲攰呀   如果唔係都想再周圍行下 ~

         
里奧大人 3 點喺大陸番香港   諗住見客   但個客架車壞咗   所以要取消了 ~

咁佢 5 點左右已到九龍灣   我叫佢搵地方坐住等我囉 ~

放工即走   去埋 Shiseido Book 修眉   之後就去馬莎搵里奧大人   我買咗 2 包糖都走喇 ~

$40/2 包好抵呀   最正係我可以同家姐 Share   哈哈


里奧大人頭先食咗個下午茶   所以唔餓   咁我話去食拉麵囉 ~

又食雪糕   里奧大人呢期好鍾意食雪糕囉   食完之後都番教會喇 ~


今晚 10 個人開組   又係傾到過哂時   咁個個都講團拜食啲咩   差唔多 10 點半先走 ~

番到屋企即沖涼喇   里奧大人話要瞓覺   我仲話佢早添   唔記得佢今朝 5 點起身   哈哈 ~

我就差唔多 12 點先瞓   最搞笑里奧大人以為我諗緊啲咩   做咩咁夜唔瞓   我話想睇多陣嘢先瞓囉 ~

沒有留言:

發佈留言