2019年1月4日星期五

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 4-JAN-2019 )

魚皮餃王米粉


鮮蝦韭菜餃 + 手打牛丸河


蠔油菜心


( 4-JAN-2019  FRI )

好攰呀   尋晚已經 10 點瞓覺   但可惜半夜去咗 2 次廁所   如果一覺瞓天光就好了 ~

今朝仲唔舒服過尋日咁噃   聽日放工真係要盡情抖喇 ~

早餐食芝腿治烘底   諗住食唔哂可以拎走   估唔到又食得哂 ~


菇場唔忙   個肚有啲扯住痛   唔係咁舒服   好在所有大粒唔喺度   我可以休息下 ~    

咁我戴口罩嘛   阿爽問我係咪禽流感 ?!   我話雞先有之嘛   佢又問係咪咩豬瘟   哈哈   衰得佢吖 ~

Lunch Time 一到就即瞓喇   瞓咗半個鐘   精神番啲喇 ~

頭先叫 8 卦幫我買個吞拿魚包   不過差唔多 2 點先食 ~

無啦啦勁忙   好在頭先瞓咗陣咋   咁先有氣力做嘢   哈哈 ~

放工即走   番到屋企即休息   睇睇下電視都瞓着咗   好似瞓咗 15 分鐘 ~

今晚里奧大人做到 7 點先放工   番到嚟都 8 點   即去食嘢喇 ~

食完就番屋企即開埋機洗衫   再大清潔廁所   之後就沖涼休息 lu ~

11 點即瞓   雖然食咗藥   但都瞓得唔係咁好呢 ~

沒有留言:

發佈留言