2019年1月2日星期三

龍城冰室 ( 2-JAN-2019 )

豉汁涼瓜斑片


土魷蒸肉餅


( 2-JAN-2019  WED )

今朝瞓到 7 點 45 分起身   其實個人好浮   不過點都要番工呢   我同自己講過   唔想成日請病假呀 ~

早餐食芝腿治烘底   但完全食唔落   但唔想齋飲咖啡   所以只食咗 1/4   剩咗就留番做 Lunch ~


菇場唔太忙   最緊要做 Report 啫   其他可以慢慢整 ~

2018 年圓滿結束喇


2019 年美好新開始



Lunch Time 食埋件芝腿治啦   又唔眼瞓   咁上網睇嘢 lu ~

依家連聲都變埋   好在我今晚都睇醫生 ~

3 點幾又餓又凍   所以即沖杯藍莓紫薯五谷粉   我覺得好味呀   又飽肚   哈哈 ~


放工即走   去到診所已經勁多人呀   我要排 16 個   不過呢個係 1 分鐘醫生   所以里奧大人就搭快車去九龍灣 ~

都話好快架啦   我 6 點 12 分到診所   6 點 33 分睇完 ~

拎完藥   里奧大人啱啱落車   咁我去龍城冰室攞位先喇   感恩有 4 人卡位 ~

一見到里奧大人   比佢個咀嚇親   上唇腫哂呀   嚇到我呢   叫佢一陣去睇醫生   驚係泡疹呀   之後佢話今朝仲腫呀   唉   真係搞到我心都痛埋   佢呢兩晚肯定無覺好瞓   驚我發燒 ~

食完即去買雞骨草   再去超市買香蕉   之後就搭車番屋企喇 ~

番到屋企即開機洗衫   去轉旅行番來   有 4 機衫輪住洗   呢排又落雨   啲衫無咁快乾   好在我哋有熨衫習慣   咁啲衫 9 成乾都可以收呢 ~

沖埋涼就食藥   里奧大人就熨衫   不過好在呢兩日佢幫手熨衫   唔係又堆埋一大埋衫了 ~

11 點要瞓   因為啲藥嚟料喇   希望今晚一覺瞓天光   其實聽到弟兄回天家嘅消息之後   我都瞓得唔好   事情太突然了   真係一時間接受唔到呢 ~

沒有留言:

發佈留言