2019年1月28日星期一

蟹捧廣島蠔麵 + 蕃茄薯仔排骨湯 ( 28-JAN-2019 )





( 28-JAN-2019  MON )

今朝好似又涼番少少咁   呢兩日成日打噴嚏   好鬼驚感冒呀 ~

早餐食奶醬多   如果有半份就好   平啲又唔駛咁飽 ~


菇場忙呀   仲諗住有啲時間睇行程   真係唔好咁開心住   哈哈 ~

Lunch Time 出去買牛腩河   一路食一路睇行程   爭取時間呀 ~


仍然忙到顛   好在 5 點左右搞掂   可以抖下 lu ~

放工去買餸   之後即番屋企預備喇 ~

里奧大人 5 點幾喺公司附近見客   所以今晚佢 7 點都番到屋企 lu ~

是日晚餐 - 蟹捧廣島蠔麵 + 蕃茄薯仔排骨湯

蟹捧廣島蠔麵 - 好想清哂冰格啲嘢   但成日食極唔完咁 ~

蕃茄薯仔排骨湯 - 頭先豬肉佬話無排骨同腩排   叫我買攪碎嘅瘦肉   但我話瘦肉咁鞋食唔到㗎喎   之後我走啦   佢叫我買豬尾骨   幫我斬細嚿啲喎   咁好啦   因為我成日覺得滾湯只係用排骨或者腩排   完全唔知豬尾骨可以滾湯呢 ~

洗埋碗就拖地   之後開機洗衫   再大清潔廁所   沖埋涼就執行李喇 ~

差唔多 10 點好鬼餓呀   餓到有啲胃痛   所以食個杯麵   但要同里奧大人 Share 食   我食唔哂一個呀 ~

里奧大人 11 點幾瞓   我成 12 點幾先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言