2019年1月12日星期六

短宣 ( 12-JAN-2019 )

( 12-JAN-2019  SAT )

今朝 5 點 50 分要起身喇   里奧大人起身刷牙沖涼   我就可以懶下床   哈哈 ~

關好哂所有水制煤氣制   6 點 20 分可以出門口了 ~

好感恩我地一上月台   就見到係去落馬州嘅火車   咁樣可以慳番 10 分鐘時間呢 ~

去到落馬洲都只係 7 點半左右   可以坐低食個蛋糕   我無食呀   反而里奧大人食到呢 ~


因為有 2 個弟兄姊妹遲咗   所以差唔多 8 點半先出發   佢哋見我戴口罩   都話好感恩見我帶病都上陣   我話其實只係幾聲咳   無咩大礙 ~

弟兄 ML 先搞笑   佢話以為我哋尋晚喺落馬洲住一晚呀   但佢記得尋晚我哋小組完咗一齊走   哈哈   不過佢已經唔係第一次咁問   我哋去落馬洲等   個個真係以為我哋喺落馬洲一晚   第朝喺落馬洲等呢 ~

咁弟兄 P 換咗新卡   放咗喺另一個新袋   去到落馬洲先發現無帶新卡   所以今次團隊得 10 人 ~

感恩車程順利   12 點有個 Break   又食少少嘢啦   因為天氣比較凍   我都要食番啲熱嘢暖暖身 ~

食完就上車   差唔多 1 點去到飯店   不過頭先食咗半條糯米粟   其實都飽飽哋   哈哈 ~

接近 2 點去到聚會嘅地方   之後即開始預備 + 活動 + 練習   差唔多 6 點就完畢 ~

番酒店休息一陣   6 點半再出去飯店食飯 ~

7 點半再到聚會嘅地方   有分享 + 遊戲   我玩 Bingo 居然中哂   團隊遊戲我哋又贏   但其實我犯規   哈哈   所以應該係平手呀 ~

9 點半散會   10 點飯到酒店   咁弟兄 A 同姊妹 L 兩公婆話想食宵夜   但其他弟兄姊妹想練習多啲   所以最後得我同里奧大人 + 弟兄 A + 姊妹 L 兩公婆食宵夜   其實都旨不在食   只係想大家一齊傾下偈 ~   

宵夜要等嘛   所以我同里奧大人都番房沖涼先   等埋牧師番嚟   10 點半可以開餐喇 ~

本身剩咗盒金菇同茄子   但個個都唔想浪費   最終執執下嘢都食埋   哈哈


其實我都鍾意咁樣傾偈   大家都好放開一切咁傾   傾呀傾   傾到 11 點 50 分呀   所以大家都要休息喇   始終今朝個個都早起身   同埋聽日又要早起身呢 ~

番到房   刷埋牙都即刻瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言