2019年1月17日星期四

蜜糖焗雞翼 + 節瓜瑤柱湯 ( 17-JAN-2019 )




( 17-JAN-2019  THU )

里奧大人今朝上大陸   6 點都出門口喇   我就瞓到 7 點 45 分先起身   呢排又瞓番晏啲~

終於無咁濕濕立立喇   如果有埋陽光就更好呢 ~

早餐食芝腿治   懶得諗 ~

   
菇場忙呀   不過好攰   要慢慢做   唔想出錯 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線番菇場食   食米線真係好飽 ~


里奧大人今朝見完客就即番香港   再去油麻地見客   5 點左右都見完   又要即刻番屋企開工喇 ~

呢排成日都要搞啲煩嘢   同埋我之前開嘅價錢係唔 Update   但我懶得去改   其實都成日記住要 Update   點知今日阿爽話唔駛 Update   我當堂覺得放下心頭大石咁呀   感恩感恩 ~  

我放工都即走   今晚唔駛買餸   番到屋企即預備   所以 7 點左右就開餐喇 ~      

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 節瓜瑤柱湯

蜜糖焗雞翼 - 終於清哂啲雞翼   不過其實清完都會再買   始終煮雞翼真係好方便呢 ~

節瓜瑤柱湯 - 屋企無鹹蛋   唔係更加好味 ~

洗埋碗抖陣   之後同里奧大人去徑步   我話我其實好攰   但想郁下   佢話咁樣唔好徑步呀   好危險喎   咁轉陣去超市買嘢啦   買完番屋企 lu ~

沖埋涼就食生果   呢排都係食木瓜   好在我頂到佢陣味咋   哈哈 ~

開機洗衫再熨埋 2 機衫   睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言