2019年1月27日星期日

住家飯 @ 家姐屋企 ( 27-JAN-2019 )

生菜鮑魚 - 呢個罐頭鮑魚幾好味喎


茄汁蝦碌 - 今次係急凍虎蝦   不過唔爽口   呢度 8 隻要 2 百幾   下次都係買新鮮好啲呢


南乳蓮藕燜豬手 - 我鍾意食蓮藕


白切雞 - 今次隻雞好滑呀


沙薑乾蔥蓉


西洋菜豬骨湯 - 工人無落鹹鴨腎   佢成日都係咁   有次腐乳炒通菜   居然無落腐乳   之後問家姐點呀 ?!   家姐話咁咪炒通菜囉   唔係點喎


( 27-JAN-2019  SUN )

今朝 8 點 45 分起身喇   沖埋涼就去食早餐  ~


10 點左右都番到教會 lu   因為我 10 點 15 分約咗友伴 Group   咁里奧大人想陪我食早餐   所以佢食完都一齊番教會   佢就喺教會睇聖經   我就同 2 個姊妹傾偈 ~

本身係一個鐘   但其實真係唔夠時間傾   哈哈   期望每個月都有一次相交嘅時間   依家我好鍾意番教會   同弟兄姊妹一齊真係好開心呢 ~

今日小組嘅弟兄姊妹幾乎齊哂人   坐埋一齊真係勁開心呀   感覺好似上次一齊去旅行咁 ~

我同里奧大人都好明顯覺得   經過上次 3 日 2 夜嘅相處   依家感覺真係 Close 咗好多   同埋我哋又有個 Group   有咩筍嘢又一齊分享   勁開心呀 ~

本來約咗 1 點修眉   但我想完哂整個崇拜先去囉   所以即打去話遲 10 分鐘   感恩可以改到時間呢 ~

1 點 11 分去到   可以開始喇   修雜毛真係痛到嗌救命   一開眼真係 Feel 到自己眼有淚光㗎 ~

我覺得修咗好耐   起碼 40 分鐘   因為我腰骨痛喇   又唔可以郁下喎 ~

好想買嘢呀   所以又去 TONYMOLY 睇下   買咗指甲油 ($38) 同 Shiny Face Peeling Gel ($68)   估唔到送 1 張 Vital Vita 12 Moisture Essence Mask   我見張單 list 係 $29 㗎 ~

最後去埋 Simply Life 買酥皮方包比家姐就走人喇   原來都 2 點半   係時候番屋企喇 ~

番到屋企 3 點左右   我又抖下   里奧大人 4 點就起身   話餓喎   所以去食下午茶 ~

我話一個下午茶 Share 食   里奧大人話驚我唔夠飽   我話夠啦   我又唔係咁餓   同埋一陣 6 點半食飯呀 ~


食完番上屋企執下嘢   咁家姐一陣嚟車我   我驚佢攰   問佢駛唔駛瞓覺 ?!   咁我 Whatsapp 完就即放低電話   之後再睇   佢話醒覺咩 ?!?!   笑到我死呀   我都唔知係講咗醒覺   哈哈哈哈 ~


眨下眼又 5 點   家姐就車我地去佢屋企喇 ~

里奧大人一見到 Berry 姐就話大隻咗好多   但佢接受到 Berry 驚佢   哈哈哈哈   不過都比里奧大人抱囉   之後佢地話我抱得佢唔舒服   但我已經瞓喺度   等佢成個身仔灘喺我度喇喎 ~

尋日又係咁縮埋喺梳化底


等佢慢慢爬出來   哈哈哈哈


佢幾嗲里奧大人呀   但做咩唔跟我㗎   我話依家唔鍾意 Berry 喇   佢哋喺度笑   哈哈



係咪唔鍾意我同妳影太多相呀 ?!   講個原因出嚟好喎   唔好啤啤共 



好多隻手   哈哈哈哈



里奧大人話隻手輕輕掂住佢個頭仔   佢自然就會好乖唔郁


家姐抱佢又係咁嗲     



咁家姐今朝同糟糟一齊帶 Berry 打第 1 支針   醫生話佢好乖   依家差唔多 9 磅添呀 ~

Berry 會暈車浪㗎   我話係衰糟首車唔好囉   肯定見車過車   哈哈   家姐揸車呢   Berry 無嘔㗎 ~

打完針就去糟糟屋企   放低 Berry 再去多多拎曲奇餅   家姐話 Berry 都跟糟媽㗎   咁做咩唔跟我㗎   嗚嗚嗚嗚 ~

家姐同糟媽講話我好唔開心   Berry 姐唔比我抱   之後糟媽話駛咩唔開心啫   哈哈 ~

7 點半左右開餐   今餐前工人就煮得好味道喇 ~

食完就拿拿聲抱 Berry 喇   因為佢個樣開始眼瞓   呵呵 ~

喺我身度瞓覺呀   家姐同里奧大人見咁情況   即狂影   最搞笑我唔郁   佢哋又唔出聲   好驚一郁一嘈   Berry 姐就醒呀 ~

工人問家姐嘢   家姐咁啱錄影 Berry 瞓覺   所以家姐無答到工人   笑死我 ~

眼瞓喇   係咁舐手


咁咪乖囉


係咁錫我   係咪好鍾意我呀 ?!


終於喺我個身度瞓覺喇   仲有少少鼻寒聲添呀   勁得意


瞓咗都有幾分鐘   之後醒哂喇


想走 ?!   絕對唔可以   哈哈哈哈


家姐一抱呢   又即刻瞓番   衰女包

  
里奧大人用支付寶比錢家姐   等家姐無得塞番比我哋 ~

之後我家姐講話過年後同妳食飯吖   家姐話妳想見 Berry 姐就見 Berry 姐啦   又話同我食   哈哈   里奧大人都咁話我呀   但我認   哈哈哈哈 ~

家姐車我地番屋企   原來都 9 點   我就即沖涼啦   里奧大人要即做公司嘢   感恩好快搞掂 ~

睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言