2019年1月24日星期四

Pizza Hut @ 九龍灣 ( 24-JAN-2019 )

2人套餐 ($279)
意大利菜湯 / 蘑菇忌廉雞湯 & 餐飲 2 杯



超級至尊 (薄批) - 我哋鍾意食薄批   因為無咁飽肚呀



焗肉醬意粉 - 好味道呀   如果聽晚唔駛出街   我就一定會留番聽晚食囉


焗白汁煙肉薯蓉


( 24-JAN-2019  THU )

里奧大人今日上大陸見客   所以同我食早餐 ~


菇場忙下停下   但自己啲嘢硬係做唔完喎 ~

Lunch Time 出去買麵包比里奧大人   之後再買酸辣米線番菇場慢慢食   已經扣底   但份量一樣咁多嘅 ~


4 點半先嚟忙   仲要係煩嘢   之後差唔多放工   新銀紙又到手   又要數喎   今晚去剪髮又要拎住袋錢   其實勁唔方便囉   不過早好過遲   試過有年係新年前兩日先有呀 ~

放工即去剪髮   不過 full 哂   咁我約星期六剪喇 ~

周圍行下啦   咁之前里奧大人話想去食 Pizza   咁去 Pizza Hut 啦 ~

里奧大人 6 點半左右到   我超級勁飽呀   所以食完要行陣呀 ~

之前睇咗頂帽   想買又唔買   但今晚忍唔住買喇   所以叫里奧大人送比我   當生日禮物   呵呵 ~

番到屋企都即沖涼   熨埋衫就休息喇 ~

里奧大人 10 點左右瞓   我 10 點 25 分都瞓喇   勁眼瞓 ~  

沒有留言:

發佈留言