2020年2月29日星期六

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 6 (PART 1/2) ( 29-FEB-2020 )

( 29-FEB-2020  SAT)

今朝沖埋涼就去食早餐   估唔到餐廳好多人呀   可能都係去 Chatuchak Weekend Market   哈哈 ~

SAWADEE


好少機會見到咁多人


我哋坐呢個位置


可以望出面


Fried Rice with Kimchi


Stir Fried Cabbage with Fish  食剩咁   哈哈


Deep-fried Fish with Spicy Chili Sauce


Stew Beef with Shoyu Sauce


Chicken Gyoza / Stew Beef with Shoyu Sauce


Pasta with Pumpkin Sauce


Chicken Creamy Mushroom


沙律菜


幾難得先影到有人呀   哈哈


咖哩角


雞粥


Orangic Rice


Thai Chili Fish Sauce   雖然材料簡單   但硬係感覺自己整係無咁好味   哈哈


Rice Seasoning


Chinese Vegetable Stew


我嘅早餐




好杰嘅粥   正呀



里奧大人嘅早餐


我嘅 Round 2


我鍾意又鹹又甜


仍然係我主打嘅生果


食完上房抖陣   之後出發去 Chatuchak 喇 ~

搭 BTS (Chit Lom 去 Mo Chit) 同搭的士去嘅價錢差唔多   所以我哋搭的士去算喇 ~

今日好好天氣   感恩感恩



我哋住呢區唔算多車來往



酒店出面有呢架小販車


隻隻雞蛋都有個小孔


10 點 40 分上車   11 點就到 Chatuchak   都算好快 ~

黑白雙煞在前方


棵樹好有動感


里奧大人坐嘅位置貼咗窗貼   所以影唔到相


我唔記得點解要影佢添


經過 Central World


又經過 Platinum


上次住間房嘅景觀   就係望住 THE X7 嘅大廈


密封式嘅住宅



呢座建築物設計幾特別喎   一粒粒釘嘅形狀好似榴槤   哈哈


一落車呢   里奧大人話好熱   但我覺得好暖呀 ~

第一次喺度落車


要過對面馬路才可到 CHATUCHAK


@ CHATUCHAK WEEKEND MARKET


雖然舊地重遊   但都好興奮呀   哈哈


呢個時間又嚟肚痛喎   不過係正常嘅肚痛   其實呢幾日都係咁   我覺得係早餐食得太雜呀 ~

對上兩次行   我覺得非常之熱   但我今次又唔覺得好熱   反而里奧大人要開風扇仔   我話行街買嘢真係唔多覺熱 ~

行入去睇喇


一奧當先


我唔係咁識欣賞呢啲藝術品





Puzzle   但唔記得用咩嘢來砌


無咩人咁喎   可能呢個 Section 係藝術性質


藝術呢家嘢   真係只有藝術家先識欣賞   哈哈


我呢啲凡夫俗子   都係鍾意睇其他嘢多啲


我一影相   佢就對住我笑喇   Very Nice


仍然保持專業嘅笑容   哈哈


大鑊咖哩 ?!


耳環好靚呀



好想買   不過好貴


佢哋好嘆咁喎


回收袋製成品


SACKITEM


我鍾意呢啲袋型


天花板都靚喎


靚呀   但里奧大人唔比買




呢間買真皮袋


呢啲似男人用嘅


各自睇袋   話時話   我已經對住塊鏡   咁影嚟做咩呢 ?!   哈哈


有部衣車



天氣超級好


無咩人行   真係好少見到咁情況


10B 一個超級抵


我拎上手睇嘅時候   部錄音機就會自動開咗   唔好買 唔好買 唔好買


IKEA 袋都有


日曆袋好搞鬼呀


好鍾意呢啲一字裙   質料好舒服   但去廁所就好麻煩


我覺得呢個布袋好輕   可惜條揹帶係白色   咁唔買喇


里奧大人話出面熱   要入巷仔行   但就更加熱   哈哈哈哈


影多張相   直頭唔見埋人添


又見到佢哋


20B 一件衫   真係仲平過一條手巾仔



哈哈


里奧大人終於出手喇


BANDANA 只係 35B   我哋買咗 9 條



No Discount


我話買啦   幫襯下阿婆嘛   里奧大人話: 又係呢句   成日叫我買嘢就話幫下阿婆幫下阿伯   哈哈哈哈


如果有其他圖案就好啦   可以用嚟做枱布


呢頂帽只係 180B   我戴上之後   里奧大人話好睇   所以可以買   嘻嘻


@ Section 5


我唔係咁鍾意呢滑嘟嘟質地嘅絲巾


我再買多一頂帽   其實喺香港無咩幾何會帶帽   但 100B 真係好吸引   買咗先算


 Cap 帽就唔太啱我   可能我頭大呀   成日好似好緊咁


鞋山


圗案咁似龜板嘅


想買嚟番工用   但又好似太大個   我驚拎呢個袋去買 Lunch   啲同事會以為我放工呀   哈哈


怕熱   所以一定唔會去呢啲室外地方飲嘢


左手邊寫住 Southern Babies 寶貝   究竟係咩意思呢 ?!


又出番來呢個位置   哈哈


雖然有個 Map   但我哋策略係見有地方就行   唔啱睇就走   咁樣仲好   因為地方實在太大


Section 16


好快又去到 Section 18


呢個 Section 有唔少食店


100B 一條   仲要無大象圖案   質料又舒服


我叫里奧大人買 4 條呀


好靚呀   但鞋底好跣



滕袋都靚   但好難襯衫


襪嘅價錢好吸引


我鍾意呢啲 One Piece   但我着上身會好似隻鵝咁   哈哈


喺呢間食店之前食過兩次   但食完之後就同里奧大人講唔會再來   哈哈




檔主傾偈打發時間


好似好凍咁   所以想買來飲


但里奧大人話不如飲椰青仲好啦


唔凍嘅   哈哈哈哈


150B 真係好抵



我上次喺 NEON Market 講過   話下次嚟曼谷一定要買


我超勁鍾意呢啲大袋   但唔鍾意呢
公仔圖案   咁里奧大人行去另一邊   見到有另一款衰仔樂園圖案   所以再買多一個大 Size 嘅   我無諗過里奧大人比我買 2 個   之後問番佢   佢話見我真係好鍾意先比我買呀   哈哈



有袋有 Tee 有背心


着到就好了


細細粒鎖匙扣好得意   但里奧大人話唔要喎



又見到手指蕉呀   但唔知中文名   佢哋外型好似手指咁   十指琴魔   哈哈


里奧大人一見到就叫我買


仲即比錢   哈哈


繼續行   真係完全唔覺熱   可能我只係掛住買嘢   無時間諗熱呀


我叫里奧大人睇皮帶   難得見到嘛


100B 一條皮帶   真係超級抵


12 點半就開始行去餐廳   因為我 Book 咗 1 點食 Lunch   但行到 1 點都未搵到   所以即同餐廳講話要遲啲先到呀 ~

烈日當空咁行   唔會行得太快   哈哈


無咩車喎


好鍾意呢架巴士嘅顏色


唔比任何車輛進入   輪椅除外



抽象塗鴉


Chatuchak Park (
MRT 站)


仲係咁行行行   好在唔餓   哈哈哈哈


依家先行到 18/1   我哋目的地係 18/2 呀   我覺得行極唔完   怪不得老闆話搵間食店 Is a Kind of Adventure    哈哈


要過一過冷河   所以入去 7-11   真係好想試鹹蛋味甜筒   不過我驚唔好食   所以都係唔試喇


里奧大人話差唔多到   我心諗究竟呢度係咩地方來呀


好大棵老樹


繼續向前行


我見到個地盤   我話係咪呢度㗎 ?!   不如走啦   好驚呀 (其實唔知驚乜)


好在唔係 Book 夜晚


仲未習慣用手機影相   所以間唔中影咗相都唔知   仲以為係特登影   哈哈


差唔多到


行到 1 點 10 分終於到   雖然烈日當空行咗 20 分鐘   但我又好 OK 喎   可能我真係好想曬下   同埋喺曼谷出完汗   皮膚唔會立立黐黐   抹乾咗就好爽   唔會話周身唔舒服咁囉 ~

行咗三萬八千公里路   終於見到餐廳喇   BED OF BANGKOK 係民宿


@ AR RAI WAH


樣樣都想飲   但一定要凍


就係為咗食呢個 "康托克帝王餐 (Khantoke)"


餐廳裝潢



I AM THE MASTER OF MY FATE


好泰國 Feel 嘅枱墊


老闆係香港人   佢問我哋識唔識聽英文 ?!   里奧大人話 OK   所以叫個泰仔侍應介紹食物 ~

泰仔啲英文好清呀   同埋佢次次講到 Spicy 就特別加重臉部表情   好搞笑 ~

我飲蝴蝶碗豆花茶 (凍) / 里奧大人飲香蘭葉茶 (凍)


里奧大人見到都話好靚呀   我今次無介紹錯啦   哈哈



另一邊


好精緻嘅泰式金邊粉


好味道   因為我鍾意食 Pai Thai


見到炸物已經好開心


一次過擺哂落碟   咁食仲方便   哈哈


辣肉碎杯好辣   柚子沙律無咩特別


TomYum Soup   呢個真係超級好味


好大隻蝦


洛神花茶 (凍)   個冰球好靚


紫色粉絲好靚呀   撈勻就一啖放入口   酸酸辣辣勁好味


老闆話呢個係蓮花包   味道係甜酸苦辣


里奧大人食唔到熱氣嘢   咁我驚佢唔飽   話不如加個炒飯   老闆見到里奧大人想叫炒飯   就即 Stop 佢   話食哂先再叫   估唔到真係食完都好飽 ~

咁老闆問點解要炒飯 ?!   里奧大人話怕食熱氣嘢   驚喉嚨唔舒服   之後老闆強調老人家話椰子糖好熱氣   叫里奧大人唔好食粉紅色嗰件呢 ~

同老闆傾偈   原來呢個套餐嘅預備時間係要好耐   有部份係要即時整   所以嚟唔到真係要講聲比佢哋知   其實我嚟到曼谷第一日都想 Whatsapp 問佢呢日開唔開   估唔到佢仲快 Whatsapp 問我呢日嚟唔嚟 ?!   哈哈   始終疫情關係   老闆話好多客人都取消行程呀 ~

食甜品喇


兩款都好味


呢個西米糕比較普通


但口感好煙韌


我最期待食呢個甜品


今餐好滿足   甜酸苦辣鹹甜凍熱   咩都比我試哂   哈哈


餡料係綠豆蓉   個皮食落脆卜卜   哎呀   我應該最後飲番杯熱咖啡作為完結嘛   哈哈


今次同老闆傾偈   又學識咗好多嘢   原來天下烏鴉一樣黑   哈哈哈哈 ~

3 點走人   直接行去 MIXT JJ MARKET ~

SEE YOU


餐廳出面係地盤


附近係咁嘅   你話我呢個外來人係咪無諗過會喺呢啲地方吖 ?!   老闆話呢度其實係商業區   仲有間 TMB   所以 Lunch Time 好多人嚟食㗎


白衫女仔用泰文問我嘢   估唔到我咁快變為當地人


我唔係咁接受到鐵枝封住嘅屋


對住地盤都好嘈   同埋污糟


老鼠乾


對面有 CONCORD


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言