2020年2月26日星期三

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 3 (PART 2/2) ( 26-FEB-2020 )

( 26-FEB-2020  WED )

想去 Lemongrass 買嘢   所以先去 MBK   咁順便去 Food Court 食 Tom Yum Noodle   因為記得里奧大人話好味道 ~

呢個場唔會有好多人


第一次自由行去 MBK   我以為成個場都係叫 MBK 㗎


@ MBK SHOPPING PLAZA


Yoo Fish Ball 嘅 Menu


呢碗要 80B   喺 Food Court 來講係貴㗎喇   但原來份量都好多   同埋估唔到咁辣


食到一半唔忿氣呀   因為里奧大人想食砂鍋嘅 Tom Yum Noodle 嘛   所以我再認真睇   感恩比我搵得番   所以即打比里奧大人叫佢唔好食住   等埋我呢碗先好食 ~

我見到個砂鍋   真係笑咗出來   哈哈


之前我就咁睇餐牌   所以無留意個砂鍋囉   加上我又記錯店名   唉


Tom Yum Noodle (60B) - 無咁好味道了   可能頭先嗰碗太惹味   哈哈


里奧大人話好在買咗杯泰式奶茶   因為佢要解辣呀


里奧大人食住等   我就周圍滕搵食   因為佢食咩都無咩所謂   但唔好樣樣係炸嘢就得㗎喇


食完其實都飽飽哋   但好想食脆燒肉   所以又去買喇 ~

今日生日咩都要食呀   食得是福嘛   哈哈 ~

一見到 CRISPY PORK 就開心


價錢真係好吸引


叉燒就唔食喇   我只係想食燒肉


佢切開咗 3 條燒肉出來   咁好抵食喎


原來得 2 條咋   哈哈哈哈   但唔明點解要切 3 條呢 ?!


里奧大人話好大碗汁   我話職員比㗎


脆卜卜嘅皮真係勁正   如果在香港食   呢度起碼要 HK$100 呀


個場都好大   但就唔係咁多人行   確實對於曼谷來講   MBK 算係舊式商場


去 Lemongrass 睇睇


職員好醒呀   知我想買 Lemongrass 味道   所以我拎呢支上手時   佢強調呢隻係 Bergamot


好搞笑   咁我買完又再睇下嘢啦   個職員 "拿" 高少少件衫喺度 R 肚   個動作非常自然   原來里奧大人都見到   我哋覺得佢好似喺屋企咁   哈哈


細細部 NOKIA 好得意


Mini Phone 2 Sim


金舖


第一次行呢度


唔記得係咩添


件 Tee 好得意呀   係蒙羅麗莎抱住隻貓貓   
蒙羅麗


華為相機影相真係唔錯㗎


我想去 SWENSEN'S 食雪糕   之後里奧大人問我去唔去 After you ?!   我話唔去喇   佢個樣好愕然   因為佢知道我都鍾意食   但我話今次唔想食呀   因為食完一個 Mango Sticky Rice 就咩都唔駛食 lu ~

每個味道都好吸引




雖然係心心圖案   但我好鍾意呢套餐具


我對 TOAST SUNDAE 真係無乜興趣


呢幾個就好吸引


Bubble Gum (口香糖)   顏色好靚   所以要 Order 來食


好開心呀我


我覺得 99B 好貴呀   但今日生日就食啦   但一次就夠了   因為好細個球咋


呢個又係想食好耐   但係好飽肚   里奧大人知我想食   佢話佢都一齊食啦


雪糕 + Brownies + 香蕉   我最鍾意食粒車厘子   哈哈


SWEDENS 係一個令我好開心回憶嘅地方   所以有機會一定再去食呢


食完甜品都已經 6 點半喇   時間過得咁快嘅 ~

笑死   我叫里奧大人幫我影張相呀   之後我就將塊板放回原位   里奧大人話妳唔係買咩 ?!   我話想影張相咋   佢即刻話無聊   哈哈哈哈   咁確實係
無聊


MBK 向前行就係 Siam 區   勁方便


有表演睇


拳賽


@ SIAM DISCOVERY


木制音樂盒


中國加油



我覺得 SIAM DISCOVERY 好型格



佢幫我影張相


眼大大幾得意


STATIONERY 就無咩興趣喇


Ear Phone 都無咩興趣


原來呢個 BB 係男仔來㗎


洗手間外牆好靚呀


影 HAPPY BIRTHDAY 比自己   今日真係好開心   第一次喺曼谷過生日呀



POSTCARD



貴嘢


14,900B 呀


真係好靚


BATMAN   夜晚關燈真係完全睇佢唔到呢


拍短片支持中國




由 SIAM DISCOVERY 行去 SIAM PARAGON




仍然係情人節裝飾


洗手間 Logo 好得意


呢層有幾間食店



情人節過後   某啲地方要清場喇


中式老鼠   哈哈


唔記得佢叫咩名添



望上去   見到 SIAM CENTER 字樣嘅 LED 燈


行咗陣再去 Siam Paragon 買薯片   順便買晚餐番酒店食 ~

我最鍾意去 SIAM PARAGON 的   呵呵


@ PARAGON FOODHALL



我真係好鍾意行超市


地方好乾淨



一睇就知手信區   哈哈


米通   好似好正咁喎


將芒果乾裝入盒   當堂升價十倍   哈哈


SIAM PARAGON 其實都好多零食手信   又乾淨整齊   而 Big C 零食就多數大大包   做手信就好啲咁囉


基本上我去超市都係鍾意睇薯片   就咁睇都好開心


如果同埋家姐一齊去曼谷   咁應該每人要帶兩個喼呢


咁睇都覺得係勁辣


呢個牌子都好味道架   仲只係 17B 一包



好想樣樣都買哂去呀


呢期鍾意小新   所以買 2 包比自己做生日禮物   20B一包   里奧大人唔會話我啦


其他牌子都好吸引


呢款即食麵   以前買一箱   真係食到驚


呢個 OK 牌子嘅杯麵都 OK 㗎   哈哈


我覺得自己超級勁   居然買咁少薯片   其實頭先影嘅相   我本身全部買 2 包   但最後覺得真係無乜益   所以放低咗大部份呀


生果好貴


果汁糖只係 10B一包   真係唔理好唔好食都買 4 包先呀


里奧大人企定喺收銀處等我   迫我快啲走


去完超市買零食就即去隔離買晚餐   超級勁方便 ~

我好鍾意食呢串燒


價錢都好平呀


有里奧大人鍾意食嘅甜品


Water Chestnut in Coconut Milk (50B)


紅色呢款粒粒   喺香港好似絕跡


其他甜品   價錢都好平


次次好想試   但好驚太甜


唔算多人   行得都舒服


見到 MX   好有親切感   哈哈


忍唔住要食粟米了


全部 35B   但唔知有咩分別   哈哈


里奧大人話想買來食   但話要即場食先好味道   不過當時我哋又食唔落   所以唔買 lu


炸雞



買完都 8 點   即搭 BTS 走人喇 ~

經過 TWG



靚佬湯



好多人搭 BTS


我要去 BURGER KING 買雞翼   實在好想食炸嘢呀   哈哈 ~

如果有糯米飯嘅套餐就好啦


呢個職員最忙


諗住去 COCO 買飲品   但已經 CLOSED


里奧大人食炸嘢要飲啤酒清熱   所以即去 7-11 買喇


呢間 7-11 原來可以上樓上   去咁多次   依家先知咋   哈哈



買完就行番去酒店   因為等 Tuk Tuk 要 15 分鐘呀   咁真係行路仲快過等架   同埋主要係今日無咩點買嘢呢   行路唔會好辛苦 ~

一入房見到張枱有張 Compliments   仲有禮物呀   勁開心 ~

9 點開餐   食完抖陣就沖涼   之後睇戲   今日買咗好少嘢   所以好快影完啲手信 ~

我超愛呢隻 A&W 嘅 Root Beer   因為味道似沙士


都唔記得串燒係咩味 lu   但我重點係想食糯米飯   嘻嘻


右邊個細路好得意


里奧大人話唔好味   食剩半杯   咁我食埋去啦


酒店嘅 Compliments & 禮物   諗起里奧大人同經理講   今次去曼谷係慶祝我生日   個經理即刻好開心咁望住我笑   之後仲 WOW 咗一聲   個樣仲開心過我咁㗎  哈哈



頭先放汽水入雪櫃   一開門就見到件蛋糕   真係好驚喜同埋超勁開心呀   隔離包醬汁   係尋晚食剩的



衰奧成日話   如果酒店比分   我本身比 30 分嘅話   但就因為有得食   就會即時暴升到 150 分   哈哈



我只買咗咁少薯片零食咋


好耐無睇篤波   係咪好似男人呢 ?!   哈哈


今日戶外超級熱   所以個人特別攰   11 點都瞓喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言