2020年2月28日星期五

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 5 (PART 2/2) ( 28-FEB-2020 )

( 28-FEB-2020  FRI )

我哋去水門街 SuperRich 兌換錢   之後再去 Platinum 幫家姐買髮夾 ~

塞車呀   所以頭先我地喺 BIG C 對面落車

芒果糯米飯要 160B 都好貴   係餐廳價錢呀


望上去   個個商場都差唔多咁   哈哈


唔算多人


咁樣都唔錯   店主 or 店員唔駛出去買 Lunch


好感恩   好快搵到呢間店舖   里奧大人話只得呢間有人大大聲叫 20 Baht   哈哈


細細樽好得意



買咗呢 4 個比家姐


感恩呀   真係有 OWL HOME 店舖   咁唔駛心掛掛喇   因為里奧大人做漏咗一個比同事呀


同 ICONSIAM 同價   但就無咗個紙貼


我真係好鍾意睇袋睇銀包   100B/3 個好吸引   我話想買   里奧大人話好呀   所以即買   哈哈


禁酒時間


喺曼谷   里奧大人好放心我喺佢後面行呢


個天開始黑喇   即係咁快又過咗一日


第一次經過李海泉   原來咁古色古香


買完髮夾就去 The Market   之後去 Big C 買嘢 ~

@ MARKET


個場好大咁喎   但無咩人氣   哈哈


但點都要行下嘅   同埋無咩人   行得好安心


Hello Kitty 大絲巾


原來呢度都有木制品   店名仲要係同 ICONSIAM 一樣   咁喺呢間買就方便好多   唔駛拎咁遠


里奧大人又再買多支藥膏


唔係咁得意嘅公仔


靚呀   因為我好鍾意古董車同麵包車




只係 20B   唔買簡直同自己有仇呀   哈哈哈哈


鏡都只係 30B


65B 一個飯盒   買咗 2 個   用來裝三文治都好喎   其實係買咗先算   哈哈


洗手間都好靚呀


我只會去最出嗰格


靚呀


另一邊無人行嘅




枱墊同紙巾盒都靚   但屋企有喇   所以唔買


離遠睇以為糕點   哈哈


好多吉舖


我覺得依家物流公司就好做喇


里奧大人話同花生大哥點影都得


隔離隻雞仲得意   哈哈


個職員都好悶下


呢個位置開 DONKI   咁買嘢就好方便喇   哈哈


仍然唔塞車   奇景奇景


最愛   哈哈哈哈


好在我影得快   哈哈


已經見到 Big C 購物車


我睇嘢嘅時候   里奧大人企喺我後面嘛   我話好有壓力   叫佢不如去第度行下啦   之後佢好慘咁話去邊度行喎   呢下我都笑咗   又真係唔知佢去邊度行好呢 ~

之後佢話去 Central World 買芒果乾   咁就一陣唔駛再去   聽完佢咁講   我真係勁開心   因為我可以好自由自在咁行 ~

行咗 10 分鐘左右   佢無啦啦打比我   話唔記得位置喎   又要番嚟 Join 我   天呀   想自由自在買嘢都唔得   哈哈 ~

其實今次喺 Big C 只買幾樣嘢   真係無咩話想買好多零食   可能上次已經買夠   今次無咩想買 ~

第一時間去睇 Cream   最緊要有 Tester


呢個品牌都唔錯


特價 299B 就吸引


399B 就唔算平


爽身粉   以前一定買大嘅孖裝   但永遠用唔哂


所以今次買細支裝


里奧大人買咗 1 件磨砂用品


好耐無見 100 PLUS


今次又買 2 包即沖咖啡


我最鍾意睇醬料   但真係唔敢買   我驚爆樽


10B 一支   真係勁吸引


2018 年買嘅是拉差醬   到依家都未食   哈哈


胡鬚佬 Logo 都幾恐怖


忍唔住買咗 1 支細嘅美極醬油


大支裝嘅美極醬油都係 29B   但係唔同味道的


 
泰式醬料包


93B 都唔平


必買 Thai Basil and Chili 醬料包


比個 Promoter 講到好吸引   所以又買兩樽


咖哩醬料包就無咩興趣


呢啲唧唧裝蜜糖真係好方便食用


忍唔住買咗一罐茶葉


買咗一包同家姐 Share


大哥花生



THAILAND CORNER


泰式味道嘅熊仔餅   不過我無去睇   我又係食熊仔餅食到驚   所以無咩味道可以吸引到我


都有少量狗零食   40B 仲抵   哈哈



呢隻胡椒粉好重胡椒味   依家 3 支只係 149B   又買 2 Pack


繼續行   如果香港超市咁大間就好 lu


原來都有呢啲買嘅   但講唔到係咩   哈哈


手標牌醬料包   買幾包試下先   好味就下次再買




買咗 1 支辣椒粉


我每次見到芒果乾   都會講貴哂喇


得意但無買   今次一樣薄荷食物都無買呀   除咗雪條


依家香港有得買喇   不過唔記得係大包定細包   呢包係大包嘅


6 點走人   第一次唔駛排隊比錢 ~

里奧大人最期待嘅一刻   走人


買下買下都唔少嘢   但唔算瘋狂


我今次買得唔多喎   但都買咗 2349.5B


退稅表


第一次見撞車場面   以往點會有空間比你轉另一條行車線吖   因為根本係嚴重塞車   所有車都郁唔到



唔知疫情關係定咩   次次來呢度都有個小型 Market 的   但今次無   所以先知道原來地方係咁大



佢個樣真係好搞笑


今次係我帶里奧大人去買芒果乾嘅地方   佢都覺得我好勁   因為認得路   哈哈 ~

行行下   里奧大人話個迷彩袋就嚟爛咁呀   所以佢抱住個袋行   真係辛苦佢了 ~

我對呢啲牛奶片係零興趣


我記得呢度有得買鍊奶   所以唔喺 BIG C 搵喇   里奧大人話我好記性   我話去旅行要買嘅嘢   我好少會唔記得   哈哈


里奧大人買咗 1 包
芒果乾 (700B)


我對腳超級攰   里奧大人個環保袋又超級重   真係勁想坐呢架車   哈哈


水珠燈柱好靚


由 ZEN 行番去 mercury   勁方便


仍然無咩人參拜四面佛


第一次見到有人跳舞



到 mercury 喇


7 點左右到 Burger King 買晚餐番酒店   感恩又見到有獨立包裝嘅鹽 ~

雖然里奧大人成日叫我幫佢揀食咩   但我都會影比佢睇多次   因為我覺得樣樣都好吸引



選擇困難症


睇見 Nugget 咁平   又忍唔住買


好想要頂帽呀   哈哈


PICK UP HERE


里奧大人準備就緒


買完就 Call Tuk Tuk   番到酒店第一件事係要拎 Late Check-out 到 2 點   咁樣啲時間就會好用好多 ~

番到酒店沖埋涼先食嘢   真係好鬼嘆 ~

里奧大人影低用咗幾多包洗衣粉


我真係覺得食呢啲晚餐   係好對唔住里奧大人


變身


Angus Black Truffle (339/set) - 呢個包好味呀


Double Cheese Burger (109/Set) - 呢塊漢堡貌似乾身   但其實都 Juicy


原來比咗咁多包醬   食唔哂可以拎番香港


Nugget (39B) - 炸嘢實覺得好味   但食完好飽


今日買嘅嘢


喺 Big C 買嘅全部塞哂入環保袋


我會分類放好   到時入喼會方便啲


今日買咗好多屋企嘢   哈哈


搞掂哂又睇下戲   今晚 11 都點瞓覺 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言