2020年2月24日星期一

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 1 (PART 2/2) ( 24-FEB-2020 )

( 24-FEB-2020  MON )

1 點半出發去 Platinum Fashion Mall   咁我記得 Chit Lom 站有 ChaTraMue   所以即買杯 Ice Thai Tea 喇 ~

我真係好鍾意 mercury Ville   由我第一次嚟曼谷   我離遠見到呢座 Building 已經好鍾意㗎喇


可以街坊裝扮喇   曼谷咁熱   踢拖最好   依家皮膚黑黑哋   咁都幾似阿泰   哈哈


呢邊唔多車


另一邊就好塞車   但唔緊要   因為我哋係行路去 Platinum 的   哈哈


我自己去 ChaTraMue 買奶茶   里奧大人唔得閒理我喇   左下角對手   已經係咁 Whatsapp


我講 "挽來"  佢無反應   之後我話 Less Sugar   佢就話挽來   再用普通話講少甜   咩玩法


Ice Thai Tea (40B) - 我同里奧大人講話要每日 1 杯   佢話無問題   因為唔係成日飲   哈哈


去 Platinum 前要增值 Rabbit Card   每人增值 500B   之後就行去 Platinum 喇


呢個露天場地   仍然有情人節氣氛呢


點睇都係同情人節有關   但 Tuk Tuk 車頂係祝身體健康   我覺得好搞笑呀


有人表演


每次到 GAYSORN   都有唔同嘅主題佈置


商場入面都係咁有新年氣氛


幾年前已經起緊呢條天橋   今日終於有機會行喇   咁行去 Platinum 真係方便好多   唔駛日曬雨淋


長長嘅天橋


呢個時間咁少車   真係奇景


喺 Chit Lom 呢區   我自己周圍行都唔驚   因為我認得路   同埋識番酒店   我覺得自己好叻   哈哈哈哈


慢慢行   差唔多 2 點 40 分到 Platinum 喇   咁 
Platinum 有 3 個 Zone   但次次行到咁上下   一買完嘢之後就會亂哂方向 ~

所以今次決定由 Zone 1 行到 Zone 3   我同里奧大人講話見啱心水就要買喇   唔想番轉頭 ~

喺呢度就可以入到去 Platinum Fashion Mall   勁方便


一入去就見到 Legging   仲只係 150B/2條   超級抵呀   質料又舒服   所以即買 2 條


里奧大人多數買 Madbrand 呢個品牌嘅 Tee   我覺得喺泰國買 Tee 都好㗎   喺香港好少會撞款   哈哈


呢間嘅 Tee 
  質地好舒服   同埋好多顏色揀呀   咁樣無咁悶嘛   我成日會幫里奧大人揀啲 Colorful 嘅顏色   着出來真係精神好多嘛   所以叫里奧大人買夠 4 件 (800B)


我有 5 個耳窿   但都密哂 lu   但到依家我仍然鍾意睇耳環   呢兩對好靚呀


我買咗呢啲髮夾 
(20B/1 款)


當我專注揀髮夾嘅時候   里奧大人就會自動行去另一邊   幫我睇有無其他更得意嘅髮夾   所以我買埋呢   可能佢都有後悔幫我睇   呵呵   呢 5 款合共 100B   真係好抵


呢個杯麵髮夾好得意   但我成日驚好快會爛   哈哈


里奧大人真係好忙   同事不斷 Whatsapp 同埋打比佢   但明知佢去旅行都打比佢   咁肯定係好 Urgent   所以我都會靜靜地咁等佢傾完為止先再行呢


估唔到會見到呢啲嘢


喺度買咗 1 條雪紡裙   只係 450B/件


最鍾意食字 Tee   所以同家姐每人一件 (200B/件)


呢件都只係 250B   所以我要買呀   超級抵   同埋質料好舒服


又嚟呢間買 Tee (650B/4 件)


環保呀   如果要膠袋就要另外比 6B   不過我地實會帶環保袋   因為知道會買一大袋衫   哈哈


睇見就熱


我覺得呢件裇衫好睇   但里奧大人話似睡衣   我叫佢拚上身睇睇   比佢講完就覺得似呀   哈哈   所以試裇衫真係要襯埋西褲加皮鞋   咁先知道好唔好睇   所以依家好少喺曼谷買裇衫 lu


100B 一副咋   唔買對唔住自己啦   不過雖然超級平   但如果里奧大人 SAY NO   我都唔會買   自己真係買得太多無謂嘢喇   好在今次佢話買咋   哈哈


絲巾只係 100B   又係超級抵   因為自從剪短頭髮   喺冷氣地方   我通常都會用絲巾或者披肩保護住條頸呢


一行就行到 4 點 20 分   雖然唔餓   但我都要去食嘢呀   所以去 Food Court ~

Point of Purchase (配給票)   我買 200B 儲值卡   咁用剩可以 Refund   唔駛下下計到咁盡嘛


呢張就係儲值卡


我以為自己睇錯呀   芒果糯米飯依家要 120B 喇


SAY NO TO PLASTIC


應該好多地方都會出現中國加油 / 武漢加油


我同里奧大人講   我一定要食 KFC 或者麥當勞嘅炸雞


開餐


Herbal Sweet Sticky Rice with Mango (120B) - 我覺得貴咗好多呀   我好肯定之前價錢只係雙位數囉


Iced Sala Plum (40B) - 好難飲呀   哈哈   等我仲特登試新嘢


WingZ Zabb (54B/3 pcs) - 超級勁好味   又熱又脆又辣   所以食完就感覺到非常之熱氣


叫里奧大人去 Refund   要分工合作嘛


食完再行多陣   行到 5 點半就行番去 mercury Ville 喇   只係行 15 分鐘左右   我覺得好近 ~

臨走前   感恩見到睡褲   只係 100B/條   我叫里奧大人買 2 條呀

                                           
           
依家一出商場就感覺好熱喇   哈哈


貓狗圖案 Cushion


如果有得意嘅八哥衫   都會買番件比家姐呢


都幾多人


好記得上次話下次嚟嘅話   會買呢啲番酒店食   但因為依家疫情關係   真係唔夠膽買喇


佢哋真係好 Enjoy


夜晚坐街邊食嘢都 OK   無咁熱嘛


咁快日落


好想同里奧大人坐下呢啲船   但知道上船落船嘅動作要好快   所以唔敢試囉


行天橋真係好唔錯


好難會喺呢個時間   見到咁大條馬路   因為次次都係塞車


呢架巴士係歪埋一邊   好似想反咁   勁恐怖呀


我同里奧大人話好大間 Dental Hospital   佢望咗好耐話無喎   話呢間係 Police General Hospital 喎   哈哈哈哈


四面佛都無咩人去參拜


6 點 15 分到 mercury   咁我哋先去 Central 嘅 Food Hall 睇嘢食   但無咩啱胃口   所以去 7-11 買嘢番酒店食喇 ~

呢間 Central 買貴嘢   連 Food Court 價錢都貴㗎   但感覺就真係唔似 Food Court 隔局就真嘅


泰國為武漢祈福


去 CENTRAL FOOD HALL


無咩興趣喎



估唔到呢度有 Pork Porchetta


番到 mercury 喇   感覺真係好似番到屋企附近咁   哈哈哈哈


去 7-11 買嘢   一個 Tom Yum Fried Rice 只係 25B   真係好抵


我買呢個 Stir-Fried Basil Pork with Rice (40B)


再買呢個 Stir-Fried Basil Pork and Rice (39B)


飛碟又係好味道   不過今晚唔食住



Seaweed Chicken Roll 只係 25B 咋   所以買嚟食


13B 一個杯麵真係好平


番到酒店喇   我哋仍然住 Centre Point Chidlom


一入房   就有種好熟悉嘅感覺   成個人真係放鬆哂呀 ~

正呀    哈哈哈哈   之前無㗎


今次額外要多 20 隻衣架


7 點半開餐   一路食一路睇電視   好嘆呀 ~

Stir-Fried Basil Pork with Rice / Stir-Fried Basil Pork and Rice  - 呢兩款飯真係好味道   完全唔似叮叮食物   因為啲飯係粒粒分明   但兩款共通點都係好辣   而 Seaweed Chicken Roll 就味道一般


呢 3 包薯片無食過



8 點幾就再去附近 7 -11 買雪條   我哋附近有 3 間 7-11    所以唔驚無嘢食   哈哈 ~


酒店 Lobby


可以按摩就好 lu


呢個醬料包係細細包   帶番公司就最方便   可惜我唔記得買


估唔到 7 -11 都有呢個牌字嘅芒果乾


雖然我好為食   但覺得睇雪條開心過食雪條   同埋喺曼谷預咗日日飲凍嘢   真係唔係咁想再食咁多雪條   但都會食兩三條嘅   哈哈   無計啦   多款式又價錢平嘛




終於買咗 5 條雪條 (綠茶味道 39B/pc &
 榴槤味道 35B/pc & 薄荷朱古力味道 15B/pc)


沖埋涼就影手信   之後即開機洗衫喇   咁番到香港就咁熨衫就搞掂 ~

今日買得唔算多嘢


9 點半就同里奧大人睇戲   我叫佢 Download 啲戲過嚟睇呀   哈哈 ~

我覺得唔重薄荷味


今晚 10 點半都瞓   今朝實在太早起身呢 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言