2020年2月27日星期四

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 4 (PART 1/2) ( 27-FEB-2020 )

( 27-FEB-2020  THU )

今朝 8 點半起身都好精神   因為一覺瞓天光呀   感恩感恩 ~

梳洗完就去食早餐   今日去 ICONSIAM   所以想早啲出去呀 ~

里奧大人每次都好快行入去餐廳   我就鍾意周圍望   哈哈


最緊要無咩人  今日仲可以坐窗口位置


我仲等緊紅毛丹   哈哈


雖然凍冰冰   但我都一定食㗎


Pasta with Pink Sauce - 常滿真係吸引啲   哈哈


Roasted Chicken with Creamy Dijon Sauce


Chicken Gyoza / Chicken Tonkatsu


Stir Fried Fish with Chu-Chee Sauce


Fried Rice with Nasi Goreng Sauce / Broccoli topped with Crab Stick


Steamed Bread


今日嘅奶茶醬無咁肉酸   哈哈


蒸包


Fried Herb Potatoes / Chicken Sausage


點解果汁又係咁少嘅    話時話   間酒店係 Full 哂   唔通好多人喺 9 點前嚟食早餐 ?!


好健康嘅食物   但其實好熱氣



坐呢個位置好呀   可以睇住職員 Refill   哈哈


HOLIDAY MOOD ON   但仍然第一時間睇公司嘅 Whatsapp


我嘅早餐   每樣 1 件


里奧大人份早餐好豐富呀


中西合壁   炸魚仔+鹹蛋+白粥 / 芝士餅乾+青瓜


仍然無咩人


里奧大人嘅 Round 2   果然鍾意食炒飯


里奧大人每朝必食生果   食完之後就唔會再食其他嘢㗎喇   我就會仍然出去睇有咩嘢好食


Chicken with Winter Melon Clear Soup


Chicken Congee


Japanese Rice & Miso Soup


綠色燒賣


有職員 Refill 沙律菜


又中又西   又凍又熱   又乾又濕   對於我來講係算食得好雜


要試下個麵包仔


估唔到口感有啲煙韌   聽朝會再食   里奧大人話我一講到食   就會諗得好長遠   哈哈哈哈


食完就上房抖下   差唔多10 點半先出發 ~

今日 27 度   好似喺香港咁   哈哈


我銀包一定要有 800-1,000B 平安錢   要是用哂啲錢   都肯定銀包有錢搭的士去機場同食嘢嘛


去到 mercury 又去 Miniso 睇下嘢   其實我真係可以去到邊睇到邊   喺香港都係咁   所以好多時里奧大人明明約咗某地方等   都會打嚟問我喺邊   哈哈哈哈 ~

細細個郵筒


紅色衫坐紅色位置都幾搞笑


最驚 Unicorn


只係識睇營業時間   哈哈


雖然係 Miniso   但我都好鍾意行㗎


買呢啲香水用來噴廁所都唔錯㗎




好想買衣架   所以又去望下


我鍾意雷神   里奧大人鍾意 IRON MAN   但我鍾意橙色   所以里奧大人被迫要雷神   哈哈哈哈



我勁鍾意睇 Tote Bag


里奧大人就鍾意睇 Ear Phone



好肥嘅 Spiderman


屋企已經有 3 個頸枕   但仍然好鍾意睇


公仔就肯定唔會買㗎喇


即買即用   都唔係好焗喎   因為仲係喺冷氣地方


@ MINISO


無諗過會喺 Miniso 買到 2 個布口罩   里奧大人就買咗 Ear Phone 盒   大家都開心   哈哈 ~

成日都好想試呢間嘅 STEAK   但夜晚好多人囉


價錢都吸引


65B 一杯 Draft Beer   其實都好抵   但只限 Happy Hour (17:00 - 19:00)


呢個時間無咩人行   勁舒服


睇 Display 都好開心


我好多時都會睇埋餐牌


KING KONG 價錢又係好吸引


正常情況出現喇


室外戴兩個口罩   又唔會話好焗喎


個個男人都揹背囊   但其實我覺得
揹背囊好鬼熱


我地搭 BTS 去 Krung Thonburi (S7)   之後再搭免費 Shuttle Bus 去 ICONSIAM ~

每人增值 1,000B   有儲值卡真係方便好多


我前年買 Rabbit Card 係唔需要 Passport 實名登記


11 點 25 分


都幾多人噃



我個口罩真係好 Sharp   勁鍾意


新口味薯片


11 點 45 分到咗免費 Shuttle Bus 站   等咗 10 分鐘有車喇 ~

其實侯車區個指示牌   可唔可以整大個啲呢 ?!



雖然我食飽   但我都好有興趣睇餐牌



好想坐下呢啲巴士   但肯定唔識落車   哈哈


周圍都有樹


又興建一個 BTS 站   依家去曼谷真係越來越方便   始終成日塞車   搭 BTS 就方便好多


可以坐雙條去 ICONSIAM   但我肯定唔會啦   我特登嚟呢度坐免費 Shuttle Bus 嘛   哈哈


ICONSIAM 免費 Shuttle Bus 來喇


我地坐前面   條柱遮住咗個 I 字


睇見佢就熱喇


以為佢哋手牽手   哈哈


12 點 05 分就到 ICONSIAM   今日去新地方   所以好開心 ~

@ ICONSIAM


好似一粒紐扣


地方好大呀


職員唱歌跳舞歡迎妳


尋日喺 76 府都見到紅色象


啡色嘅衫裙都好靚


我依家鍾意綠色同青色


大雞


簡介


個袋好靚   可惜有象啦


有象有雞又有牛   好似農場


我覺得好恐怖


我呢幾年突然間好鍾意貓頭鷹   所以里奧大人一見到有貓頭鷹嘅袋或者飾物   就問我買唔買   之後佢話買嚟做手信都唔錯   就係咁   佢企喺度等咗一個鐘   因為要買比佢幾十個同事加埋朋友   哈哈



FREE NAME ON OWL


逐件細心睇   佢真係好鍾意佢啲同事呀   哈哈


我就周圍行下   因為我企得太耐   條腰會痛


又見到呢啲小食


20B 一件超級抵   之前食過細佢一半 Size 都要 10B


濕熱嘢   哈哈


好精緻



耳環好得意呀




屋企有呢個 Display 櫃就正喇   哈哈


好味呀




真係好有心機整


呢對耳環好特別呀




我一張紙寫 4 個人名   咁唔會亂   同埋易 Check   所以佢寫完一份   里奧大人就會 Check   咁樣唔駛寫完一大堆先 Check 呢


里奧大人唔比買


戴上手都幾好睇



唔知點解   我覺得有啲恐怖


仍然等緊   哈哈哈哈


大功告成


影張合照作為留念   佢好似攬實我咁   哈哈


終於可以拖住里奧大人一齊行喇


7-11 Logo 顏色好特別


呢間 NaRaYa 有 Cafe 的


依家先拎張 TOURIST CARD


呢度都有 MAEPRANOM 嘅醬料   臨走再來買   但希望記得   哈哈


有 SHOW TIME


N 年前去泰國   一定會買好多榴槤糖   我真係食到驚咗   到呢一刻都唔想再食


以前買呢啲零食真係好平   依家咩都貴哂


見到五顏六色嘅糯米飯已經好開心呢


去搵食喇


另一邊就係買湯粉麵   但坐矮櫈仔食都幾辛苦   因為張枱都矮嘛   烏低頭食   條頸又攰   但捧住食   碗湯粉又熱   所以放棄


呢度仲搞笑   都唔知望住邊個方向食好   哈哈


見到 ChaTraMue 就即入去喇   因為我要食奶茶雪糕 ~

實在感恩   頭先里奧大人企咗一個鐘   係時候要坐低抖抖呢


今次呢杯好濃奶茶味呀   尋晚喺 T21 食係好淡味   最搞笑里奧大人見我食完一啖就問我覺得點 ?!  我話好濃味呀   之後佢都話係啦   尋晚食嗰杯好淡味呀


空心嘅   之前唔會咁㗎


ASSAM TEA BAG 同 3 in 1   我麻麻哋


玫瑰花茶就更加唔會買   我仲有一大樽未飲呀


其實我唔太清楚價錢   不過我覺得買罐裝茶葉好啲   因為香港實在太潮濕喇


買咗呢樽 Matcha Green Tea


@ ChaTraMue


里奧大人叫我坐喺度影張相


我好醒   睇下張 Label 先


見到花花嘅裝潢   個人都開心


顏色好靚呀   如果質料係 Stainless Steel 就好啦



古老當時興


左手邊嘅顏色同 Pattern 都好靚呀   但買來又無用


錢罌


今次一定要買木制品


細細隻好得意   里奧大人可以買番公司用




因為木制品好重   所以一定係臨走先買


呢層都好多地道食品


炸魚片


喺泰國成日會見到呢種魚   但唔知咩名


龍蝦片   因為見到隻龍蝦


唔知咩魚片   哈哈


又係呢啲醬料   但其實係咩味道呢 ?!


我好鍾意食呢啲椰子肉㗎


里奧大人一早已作出準備   今日會大豐收


吸引   但食唔落呀


洗手間駛唔駛咁靚呀



洗手位置


洗手鋅盤勁靚呀



估唔到里奧大人都有影   如果香港商場嘅洗手間咁大咁靚就好 lu


繼續周圍行


燈罩好靚


都有唔少名店


水柱設計


SOOK SIAM


都係賣粉麵


但唔係咁想食呢啲款式嘅湯粉麵


其實係咪香草呀 


好想食粟米呀   里奧大人又唔比食


好乾淨


我覺得似糯米雞


行呀行   見到間 Noodle Boat  就去食喇   原來已經
多 2 點半   怪不得有少少餓啦 ~

NOODLE BOAT



好想食炸豬皮   但里奧大人怕熱氣唔食   咁我都唔食了   份量太多會好滯


HOLIDAY MODE ON


醬料有蓋封住會好


價錢唔貴


Beef Thicken Soup Noodles 牛肉麵 (60B) - 
好味道   但唔係食船麵嘅感覺   因為無咁大碗家嘛   我同里奧大人講   聽日帶佢去食正宗嘅船麵   不過其實佢都無所謂   係我好想帶佢去食啫   哈哈


最鍾意食件白蘿蔔


都算多人㗎喇   但我哋隔離枱就無人   嘻嘻


Pork Thicken Soup Noodles 豬肉麵 (50B) - 呢碗湯底仲好味喎


粗身嘅芽菜勁正


對面係賣炒粉麵飯


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言