2020年2月1日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 1-FEB-2020 )

洋蔥牛肉丼 ($58) - 我話要食新嘢   呢個都好味道


日式叉燒玉子丼 ($58) - 里奧大人都試新嘢   但味道麻麻   哈哈


( 1-FEB-2020  SAT )


今朝同里奧大人 10 點 15 分都自然醒   咁沖埋涼就去食早餐喇 ~




番到屋企就開機洗衫   之後抖喇 ~


今日里奧大人要番工   咁 1 點幾一齊出去食 Lunch   之後佢就番工   我就去超市買嘢 ~




買完番屋企抖下   今日都唔想做家務呀   所以睇 Youtube ~

五塊雪梨乾 + 兩粒椰棗 + 南北杏   完全唔覺有味   哈哈哈哈   上網睇嘅份量係減半㗎   不過焗同煲可能唔同啦


差唔多 4 點就出發去家姐屋企   不過家姐今日按摩   差唔多 5 點幾先番到嚟 ~

Berry 見到我就吠啦   之後向住工人吠   再向我吠   好似識叫工人開門比我咁 ~


係咁舔手仔


我比芝士粒佢食


勁期待呀佢


本來 Berry 想瞓   不過家姐一打電話嚟   佢又醒哂 lu ~

初初諗住佢係唐狗   應該都幾大隻   但依家歲幾了   都唔係好大隻   我覺得佢同柴柴差唔多 Size   不過咁仲好   太大隻就唔好啦   用力都多啲   哈哈


靜靜哋   乖乖哋成個小 Baby 咪好囉


又咬腳仔   成日咬嘢


家姐買咗韭菜豬紅番嚟食   佢話好餓   梗係啦   餓咗起碼 8 個鐘 ~

Berry 居然比我抱呀   但家姐手機又唔喺手   咁佢一郁   Berry 一定又起勢郁   歷史性一刻都唔可以影相留念添   我同家姐講嘛   如果 Berry 比我抱   咁佢都會有雙糧   家姐話會訓練佢   我話都幾難啦   衰嘢成日驚我抱走佢咁   唔咬我已經偷笑啦 ~


今晚 7 點唔夠走喇   去接里奧大人放工 ~


8 點 15 分走人   食埋嘢抖陣都番屋企喇 ~


里奧大人突然話想食雪糕   咁食啦   凍住番屋企   哈哈 ~



沖埋涼再睇陣電視   11 點幾都要瞓喇   依家最緊要瞓多啲呢 ~

沒有留言:

發佈留言