2020年2月27日星期四

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 4 ( PART 2/2) ( 27-FEB-2020 )

( 27-FEB-2020  THU )

食完又周圍行呀買呀   今日應該全日喺 ICONSIAM 㗎喇 ~

個公仔好得意  但雪糕要 95B一杯   咁就貴 lu


估唔到有烤魷魚   但掛到好似飾物咁


模仿清邁嘅雙龍寺



睇自己想行嘅樓層


又有啲檔口仔


價錢唔貴


家姐真係勁   比佢睇呢張相   佢居然講話後面嘅炸豬皮幾新鮮咁   哈哈


雞肶就無咩興趣   同埋咁樣擺呢   唔係幾敢食


仲有串燒


好懷舊 Feel 嘅物品



BB Logo 係咪爽身粉呢 ?!


好鍾意個環保袋   里奧大人話可以買


啱裝得哂 3 盒沙爹魚片   哈哈


滑嘟嘟好得意


我好鍾意睇麵包   里奧大人話係食嘅就鍾意睇㗎啦   我承認   哈哈哈哈


仍都鍾意睇蛋糕


細細個要 85B   我覺得好貴呀


Just Baked



漏氣車輪包


亞坤


見到 SPECIAL PRICE 就一定要去睇啦


呢個背囊都唔錯   但里奧大人話要諗下買唔買好


洗手間好光猛好乾淨   又全部白色   我好鍾意個洗手鋅盤呀


洗手間入面呢個木紋垃圾桶好靚呀   我真係黐咗線   依家連洗手間都影   馬桶除外   哈哈哈哈


呢層係買日本嘢


和果子好貴又好甜   所以無咩興趣   但包裝就真係超級吸引喇



140B   接近 HK$3X



40B/件  價錢唔貴   不過食完會好飽


我瘦嘅話   真係會買呢條裙呢   里奧大人今勻好好彩   可以慳番   哈哈


仲有排行   正呀


化妝品真係完全完全無興趣


去到呢層   里奧大人會自動波彈開的   哈哈哈哈   依家啲 "爸爸" 都好貴喎   接近 HK$600   咁呢個價錢   我喺香港買好過


咁樣望上去   好似隻船


但咁樣睇呢   個場又好似好老土咁   哈哈


大大個 SALE 就最吸引


肥同瘦只會對買衫方面有影響   但對於買鞋同買袋係無影響   所以我好鍾意睇鞋同睇袋呢


波鞋都唔放過


里奧大人話 1,190B 一對波鞋都算平   我着落又覺得好舒服   所以比我買


做咩無英文版本㗎   但都應該係消費到某一個銀碼   就會有積分或者現金劵咁呢


中國加油


地下嗰層有幾張大梳化比人休息


原來休息嘅地方都好闊落


NESPRESSO   我唔係咁接受到咖啡膠囊


今日又係上上落落咁啦   哈哈


地方真係好大   但就唔係樣樣啱睇



里奧大人想買皮革膏   佢又唔好意思問職員   咁我問啦   問識員係咪 For 藍色 ?!   佢話係   問佢係咪 For 黑色   佢又話係   之後問咩都答 Same Same   所以唔敢買呀   哈哈


後生嘅時候就有買呢啲 Tee   依家唔會喇


見到 THE COFFEE CLUB 勁開心   但已經 4 點半喇   唔敢飲啦   驚今晚瞓唔到覺呀


動物園   哈哈


韓國餐廳   真係估佢唔到


繼續行



見到 THANN   又好掛住 Marriott 喇


呢個搞笑


髮型屋


GIVEAWAY


SuperRich


好靚嘅燈


曼谷商場真係無得輸


水柱係有 ICONSIAM 字樣及圖案   真係要細心先留意到


喺度食嘢   真係食環境


好似 Bird Cage


如果係香港   肯定會擺 6 張枱喺入面   賺錢最緊要


每間食店嘅設計都好特別


里奧大人話呢盞燈好靚


原來係飲管做出來㗎


周圍都好靚   真係當景點咁影   哈哈


職員消毒扶手電梯


廣告男主角個樣好搞笑


呢層無咩好睇


運動部都唔睇喇   哈哈


里奧大人真辛苦了   但仲未買完喎   呵呵


我鍾意呢隻藍色


又番嚟喇


決定買呢個背囊


50% OFF 確實吸引


感激里奧大人幫手搵路   商場太大   翻轉頭再買係比較麻煩   加上又無諗住番轉頭買   所以我唔記得邊層   衰奧話我個鼻今次失靈   我話戴咗 2 個口罩係差咁啲   哈哈


中庭設計都好靚呀


里奧大人買完個背囊   到我去買木制品啦   我拎第一隻木盤   里奧大人話好大隻   咁我都覺得好重   都一定唔會買   咁我再拎另一個細啲嘅木盤   佢話夠喇   我當堂發脾氣囉   我咩都未睇過就話買夠   頭先都係睇佢要嘅木叉同刀   我想買嘅嘢係完全無認真睇   依家買一樣就話走 ~

最後買咗 2 個木盤同 1 隻木碟就走人   今次買嘢真係買得唔開心呀 ~

呢個大木碗要 1,690B   我覺得好貴呀   咁屋企得兩個人食   拎咁大盤沙律出嚟都幾嚇人   哈哈


好似好辣咁   所以唔買喇


ICONSIAM 有層係買廚房用品   但價錢貴好多呢


專人按層數   VERY GOOD


買哂嘢就去搞退稅文件   搞掂哂就啱啱好 6 點 ~

@ TOURIST COUNTER



洗手間隔離係 ATM


里奧大人影到呢張好搞笑


行去搭免費船   好似行 10 分鐘左右就到碼頭   我哋去 Saphan Taksin (S6) 站再搭 BTS 番酒店 ~

應該有嘢睇   無理由個個坐哂喺度嘛



好有中國 Feel


@ ICONSIAM


呢個位置係去 Sephan Taksin BTS 站


Shuttle Boat 時間表


隻船就來沉咁


都唔少人坐船


開船喇


好長嘅船


後面有隻細嘅一齊行的


唔知運載啲咩呢


ICONSIAM 嘅免費船


呢度都有 CENTRE POINT


有啲酒店   係會有船安排去 ICONSIAM


沿海都有酒店


差唔多到碼頭喇


好多人搭 BTS


7 點左右到 mercury Ville   所以喺 Have a Zeed 食晚飯 ~

我之前喺 Klook 用 HK$214 兌換 1,000B Coupon   我覺得好抵呀   同埋覺得今次自己好叻呀   咁都比我睇到   哈哈   因為唔知有咩條款   所以用之前都問一問先 ~

餐廳入口位置有藍白花擺設   我覺得好靚


我哋坐 4 人枱   諗住將啲袋放喺自己個位隔離   點知職員叫我哋放喺度都得   哈哈


靠牆位置坐滿人   佢哋似同事   今餐應該老闆請食飯   因為主席位比錢


牆身靚呀


每餐都由我發板的


have a seed


Scan 完都唔知寫咩   哈哈哈哈


Mango Smoothie (芒果冰沙) (100B) / Watermelon Smoothie (西瓜冰沙) (85B) - 兩杯都好夠味道


Stir-Fried Shrimp Meat with Yellow Curry and Egg (黃咖哩炒蝦和雞蛋) (220B) - 仍然係咁好味   下次有機會再來   都會再食   哈哈


Fried Rice with Salted Fish (鹹魚炒飯)  (130B) - 呢間嘅炒飯   真係每次食都覺得好味道


Stir-fried Morning Glory (炒空心菜) (120B) - 呢個就一般


Spicy Calamari Salad (酸辣魷魚) (130B) - 魷魚好彈牙   係咪咁形容呢 ?!   呢碟係後加嘅   咁我一路食一路聞到有陣 "紙" 味咁   真係臭到不得了   我哋個位坐近廚房嘛   但職員行來行去又無咩特別反應咁   之後拎呢碟魷魚埋來   就係頭先陣臭味呀   哈哈   但食落又好味道喎   只係好鬼辣


我哋埋單前再問張單幾錢   唔夠就再叫嘢食   食到夠數為止 ~

張單總數係 8xxB   但要食夠 1,000B 先可以用 Coupon ~

我突然醒起可以 Take Away 呢樣嘢   因為 1xx 可以食 3 個甜品   但食一個芒果糯米飯要 180B   雖說咁樣唔駛煩   但我出面食只係 120B   覺得唔抵囉 ~

甜品餐牌   得泰文名稱   今次真係要手指指喇


涼粉煙煙韌   我鍾意嘅口感   哈哈


咁樣嘅賣相   真係唔多好睇


整一整先再影相


經過多番努力   總數剛剛好 1,032B   其實都好抵   第時再去曼谷真係要密切留意 KLOOK   哈哈哈哈 ~

食完去 Boots 買 Body Cream   買夠 2,000B 就可以退稅   咁一次過買夠 2,000B   希望到時可以退到稅啦 ~

8 點 52 分搞掂   即 Call Tuk Tuk   因為 9 點無 Tuk Tuk 㗎喇 ~

呢間 MK 打邊爐   每晚都好多人


我真係好鍾意 mercury Ville


今晚沖埋涼   影埋手信就食甜品   10 點半先食甜品呀   喺香港無可能發生   因為我唔係夜鬼嘛   哈哈 ~

個紙袋都唔細


無諗過咁多膠盒   其實唔太環保呢   我開個蓋開到手指甲都崩埋


幾經辛苦先食得   哈哈


食埋又睇下戲   不過都係 11 點幾瞓   哈哈 ~

今日買嘅嘢係大件頭



呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言