2020年2月2日星期日

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 2-FEB-2020 )

勁量鍋貼麵線套餐 ($45) & 招牌鍋貼 X 5 ($15)


( 2-FEB-2020  SUN )

今朝 9 點 15 分都自然醒咗   咁都即刻起身沖涼喇 ~

10 點左右到餐廳   可以慢慢嘆早餐   不過唔知係咪豬潤好滯   食完之後食唔落半塊多士同半份腸仔餐肉   本來想抖陣再食   但個胃都係頂住   最後都係嘥咗   激死我 ~


等食早餐無無聊聊   又叫家姐估我食咩   餐牌得八款早餐   佢第七次先估中   真係笑死我   因為好多係我以前唔食嘅嘢   依家成日食嘛   里奧大人都係咁講架   好多時都話估唔到我會食啲乜咁   哈哈 ~

今朝要到里奧大人公司幫手   同佢啲同事傾下計又做下嘢   時間過得好快   哈哈 ~ 

崇拜之後就去行陣   等埋里奧大人放工就一齊食下午茶 ~

麻辣豬腩肉 + 咖哩豬皮粗麵 (秘制辣汁)


麻辣豬肚+柱候牛腩+咖哩魚蛋+紫菜粗麵 (秘制辣汁)


里奧大人同事比咗半盒喉糖比我呀   幾乎次次都比嘢我   可能覺得我成日主動話幫手   咁反正我有時間   其實幫手真係無問題囉


食完嘢就番屋企   我就休息   里奧大人仍然做公司嘢 ~

佢 5 點 Conf Call   一傾就傾到 7 點 ~

咁我又唔餓   所以 7 點半先去食嘢 ~

食完行陣就番屋企   沖埋涼就休息 ~

今晚里奧大人 9 點半瞓覺喇   呢兩個星期佢都好多嘢做   真係要早啲休息   瞓多啲呢 ~

我就睇 Youtube   睇到 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言