2020年2月28日星期五

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 5 (PART 1/2) ( 28-FEB-2020 )

( 28-FEB-2020  FRI )

今朝 8 點半起身   里奧大人話喉嚨有啲唔舒服呀   好在無痰   似係食咗熱氣嘢嘅唔舒服   但都嚇死我啦 ~

難得見到職員 Refill



Fried Fish with Tartar Sauce   呢個最啱我食


Penne with Ragu Sauce


Chicken Massman Curry


Stir-fried Mixed Vegetables / Spicy Noodle with Mushroom


點解啲皮蛋係咁嘅色嘅 ?!


Chicken Gyoza


Chicken with Kimchi


Stir Fried Olive Vegetables


Potato Jalfrezy


其實係特登擺到咁開   定比人拎哂呢 ?!


對於我來講   全部都係方包   哈哈


Soft Roll / Multigrain


酥餅 / 蛋糕


似香港嘅丹麥條


牛角酥


甜甜酥


我最鍾意呢個角落


我無食麵包   所以用唔着   哈哈


自己沖咖啡


今朝試牛角酥


我放入麵包機烘熱


Pork Station



見到窩夫機   如果可以自己焗就好喇


又睇佢煎蛋


佢煎完就即刻去做其他嘢


餃子好味呀   我鍾意食薄皮嘅餃子   感覺無咁滯


菠蘿 & 西瓜   仍然係又甜又多汁


里奧大人今朝只食生果咋   咁搞到我仲驚   所以快快食完就番上房休息一下 ~

抖到 10 點半就出發   其實同平時差唔多   哈哈 ~

一層應該只有 4 間 Suite


今日氣溫係 27 度   唔錯唔錯


我覺得呢間酒店唔算多人出入


住呢區真係十分之唔錯   靜中帶旺


Tuk Tuk 來了


泰地道食物   都係影下就算喇   哈哈


突然諗起清遘夜市


一落車   第一時間即去 Boots 買喉糖   比里奧大人食完   我就係咁問佢仲痛唔痛 ?!   我都開始精神緊張了 ~

我買呢包 Cepacol  (78B) 喉糖比里奧大人食   不過佢話無料到   所以再買盒 Strepsils  Cool (79B)


好多人都鍾意買呢隻按摩膏


Voltaren 價錢貴過香港


呢款 Balm Gel 就同前年一樣價錢


今次主要買呢款蜈蚣丸   家姐話止咳都唔錯   不過佢唔要中藥味   要 Plum (梅味)


為食貓


話咁快又 11 點幾了


都算多人搭 MRT


我好怕自己經過嘅時候會嘟嘟響


順利入咗 MRT 站


估唔到呢個位置都有嘢睇   哈哈


26B/人


跌咗就慘喇   所以里奧大人買褲一定要多袋   因為要放埋我啲嘢呀   哈哈


算唔算多站呢 ?!


差唔多 11 點 45 分就到 Sam Yan 站


今日去 SAMYAN MITRTOWN  呢個新地方   但唔係好興奮   因為好擔心里奧大人 ~

去 SAMYAN MITRTOWN 方向


白雪雪
隧道好靚   同埋好乾淨


好在佢都有心機影下相


再繼續行



SAMYAN MITRTOWN 呢個地下位置   係影相位來的   我企上去都唔驚   因為感覺都係企喺地下咁   哈哈



一入去就見到 Pharmacy    我即去買 Panadol   因為我個袋只有 Flu Panadol ~

衝呀   雖然我平時 "惡屎能登"   但里奧大人唔舒服   我係擔心過佢本人囉


買散裝嘅 Panadol 就可以   因為我本身都有帶嘛   只係無拎出嚟   唉


食完粒藥就周圍行下   我話如果唔舒服   可以即刻番酒店休息   唔好夾硬嚟   但里奧大人話食咗 Panadol 好咗啲   可以繼續行程   感謝主 ~

呢間 Big C   都唔係好 Big 咋噃   今次完全無睇零食   只係想買鹽   可惜得大包裝


兌換率都係 HK$4.02


Mihimihi 個名幾搞笑


好多食店



我全程係咁問里奧大人好啲未 ?!   又叫佢不如用鹽漱口啦   所以我一見有 Coffee Shop 就問有無 Salt   其中一間話有   我即刻雙眼發光   但佢最後係比咗包 Ketchup   咁我再比相片佢睇啦   佢仲更加 R 哂頭   咁算啦   我同里奧大人講話翻轉頭去 Big C 買包鹽   但佢話咁重   唔好買 ~

用來紀念我對你的好 ?!   哈哈   我真係每見一間 Cafe 都會入去睇有無獨立包裝嘅鹽呢


兔仔定老鼠 ?!


MUJI 就無咩興趣   價錢貴過香港


慘慘眉好得意


呢隻係龍   但我覺得好似小強呀


古龍糖


我好奇怪里奧大人做咩入 MINISO   佢話要搵口罩   因為佢知道我想買呀   所以當下好感動


今次呢個 Trip   主要係買衣架   哈哈


呢款衣架好平呀   只係 69B 咋   所以買 1 Pack


又睇下啲花灑同水龍頭


繼續周圍行


多謝呢位 Model   因為咁樣就知道個背囊係好大個呢


咁睇係咪唔覺咁大呀 ?!   其實係我自己唔覺   哈哈哈哈


NO BAD DAYS


I LOVE THAILAND   我真係好鍾意泰國


我鍾意綠色嘅袋   但唔買喇


Good Moring Classssssss



環保袋


係靚嘅


呔款環保袋好得意


呢個設計真係非常好   但要 990B   我覺得價錢係非常貴


顏色好靚嘅 Rope


哈哈笑袋


文具都好靚   不過唔會買呢



呢兩隻公仔幾得意


又見到 MK RESTAURANTS   中午同樣係咁多人



@ SAMYAN FOOD Legends


原來呢度都好多人   可能 Lunch Time


價錢好吸引


有機會一定試豬肉燒賣


Cash Only


Mango with Sticky Rice (S50 / L100)   價錢都算平


小朋友都來幫手


呢一邊無咁多人


我鍾意呢啲燈


泰國嘅塗鴉   真係幾得意


Good Food is Good Mood   認同認同   哈哈


婚紗公司


晚禮服


地方都大㗎   頭先就喺呢間 Home Pro 買衣架


上上落落   人生是也


我企咗一陣   諗緊陳家拚音點解會係 YI FANG   明明係一芳   點解有陳家嘅   里奧大人就懶叻話人地寫咗一芳啦   我話有陳家兩個字喎   之後佢話係喎


古龍糖   我覺得扮老虎堂


睇睇下   其實有啲似條鱷魚   哈哈 
  究竟佢個肚有無黑色線㗎 ?!


我都想試下韓國嘢   但里奧大人唔多舒服   都係唔好食啲刺激嘢喇


行到 1 點半就食船麵   我終於記得點解嚟呢個新 Mall 喇   哈哈哈哈   比里奧大人嚇一嚇   真係咩都唔記得哂 ~

我每次去曼谷都好想帶里奧大人食船麵   本身諗住搵日去 Victory Monument 食船麵同埋行商場   但好似無咩時間   又唔想特登去   所以不如去呢個新 Mall 啦 ~

呢間嘅船麵只係 16B一碗咋   不過真係兩啖食得哂   哈哈 ~

如果每人食廿碗真係好壯觀   但依家食力不再   同埋我覺得食粉麵好脹胃   我唔可以食太多 ~

今日最開心係見到里奧大人食嘢呀   我個心就定番好多呢 ~

我睇沖哥 Channel   知道呢個商場有船麵   但無講地址   我只睇到個 Logo   所以最後要問商場職員   哈哈


餐牌唔多選擇   對我來講係好事   因為唔駛諗咁多   哈哈


我始終影唔到細細碗嘅感覺


咁影仲大碗   嘩哈哈哈


咁樣覺唔覺得細碗啲呀 ?!   哈哈


Thicken Soup Noodles (Beef) 泰式濃湯牛肉船粉 (16B) - 湯底真係好濃味


Tom Yum Noodles Soup 酸辣湯粉 (16B) - 呢個一般


Thicken Soup Noodles (Pork) 泰式濃湯豬肉船粉 (16B) - 豬肉好滑


我以為送架   但奇怪無理由 3 個囉


我開嚟睇下係咩來   我估係西米糕之類嘅甜品


里奧大人 Encore   我就放心喇   今朝佢只食生果咋



難得里奧大人有胃口   我都放心哂喇   感謝主


地方唔係好大   但坐得都舒服   起碼唔係背貼背


記住紫色制服


食完又周圍行下啦   我依家有心情行喇   哈哈 ~

竹筒糯米飯


其實我非常之鍾意膠碗碟   因為無咁重   洗碗就舒服好多   同埋唔駛怕打爛   哈哈


20-30B 一款   超級勁抵


食完鹹又想食甜   所以食榴槤包   咁買完就企定定咁食啦   發覺原來檔主一路望住我食   咁我舉起手指公啦   里奧大人問係咪好好食呀 ?!   我話人哋望住呀   點都比 Number One 啦   哈哈   不過都好味道嘅   好濃嘅榴槤味   之後里奧大人問係咪榴槤醬 ?!   我話唔好要求咁多啦 ~

@ 砰包


咁睇好吸引


價錢唔貴   但唔算平



企喺呢個位置慢慢食


榴槤包 (65B) - 個包唔係黑色嘅   其實我睇相   我以為係焗㗎   但原來係蒸的


個包係超級勁熱   咁里奧大人叫我再用張紙巾包住食   點知個包痴住哂張紙巾   蝕哂呀   我覺得算多餡


里奧大人有胃口食嘢   我依家就覺得呢度勁正喇   因為周圍都係食   哈哈哈哈


喺台北食過   感覺不外如是囉


見到 DAISO 即入去睇


60B   真係唔買唔得   哈哈


買咗呢兩個裝米嘅容器


叫里奧大人買一個喺公司放濕碎嘢   買完之後諗起香港 Living Plaza 只係 $12   哈哈


好難想像今次會買呢啲

 
Apron Walk   無咩興趣   嘻嘻


行來行去


有表演


2 點半去 THE COFFEE CLUB 飲咖啡   因為呢間咖啡店喺我嘅 List 入面㗎   但唔係區區都有   我都無諗住呢個 Mall 有㗎   所以頭先見到   我話要留 Quota 飲咖啡呢 ~

全場滿座   感恩最後都有位


呢個好吸引


6AM - 3PM 嘅 BUY 1 GET 1 FREE 只限 Take Away


 一坐低就好開心呀   因為終於見到鹽喇   感恩感恩


杯杯都好吸引   如果酒店附近有 THE COFFEE CLUB 就好   肯定每日試唔同款



其實好想試埋 Cheese Cake   不過飲完杯咖啡都覺得飽   留番下次先試   哈哈


Signature Ice Coffee (160B) + 10% Services Charge


@ THE COFFEE CLUB


飲完又周圍行下   去商場有樣好   就係食完就行   行完就食無限 Loop   哈哈 ~

淺綠色嘅洗手間都好靚喎


好鍾意有補光燈嘅鏡


差唔多 2 點 45 分就走喇   即 Call Grab Taxi 去 Platinum   但等咗 20 分鐘都仲話要再等 5 分鐘   所以要 Cancel Call 喇   好多人都話 Call Grab 好快   但我哋幾次 Call Grab 都好耐囉 ~

唉  其實真係搭 BTS 都去到了   但唔想行來行去先 Call Grab ~

終於都要搭普通的士去 Platinum   車費只係 60B 咋   頭先 Call Grab 要 125B 呀 ~

外型好似清遘嘅 MAYA


KFC 個名仲搶眼過 SAMYAN


另一個入口


OPEN 24 HOURS


商場嘅工作人員   間唔中會行出來


已經 3 點


我唔知因為呢度唔係旺區   定平日   定疫情關係   好似唔係咁多人行咁呢


一人獨霸馬路   哈哈


第一次見救護車   但咁似 Van 仔嘅


第一次喺曼谷見到十字架


其實係好少車轉入呢個方向


間唔中有車經過


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言