2020年2月20日星期四

麥當勞 @ 官塘 ( 20-FEB-2020 )

麥樂生日餐 - 4 件麥樂雞 + 雪糕 + 蜜桃茶 (細)
豬柳蛋漢堡 ($12) / 招財牛堡 ($22)


( 20-FEB-2020  THU )

感恩又一覺瞓天光   都係凍凍地瞓覺係舒服啲   哈哈 ~

早餐食奶醬多   今朝唔太餓咁 ~


菇場超級勁忙   個個都推埋一齊比嘢我   不過咁都好   最緊要有生意   哈哈 ~ 

Lunch Time 出去萬寧買藥   之後再買埋燒賣腸粉番菇場食 ~


但番到菇場又唔係話好想食   所以一路 Load 相一路食   肥仔豪見到盒腸粉   問係咪本身啲嘢係凍㗎 ?!?!   我話唔係呀   買番嚟係好熱呢   係我灘到凍啫 ~

仍然忙到顛   搞掂哂都 5 點 15 分   即放工喇 ~

番到屋企諗住抖陣   但里奧大人話可以出去食嘢喎 ~

6 點唔夠食晚餐   咁我話食麥記   因為想用埋張生日 Coupon ~

食完行陣都番屋企   沖埋涼就食生果   之後休息 lu ~

隻大肶仔好肥美


今晚有啲攰   所以我 11 點幾都瞓先喇 ~        

沒有留言:

發佈留言