2020年2月24日星期一

泰瘋狂 @ 曼谷。泰國 DAY 1 (PART 1/2) ( 24-FEB-2020 )

( 24-FEB-2020  MON )

今朝 4 點起身   沖埋涼關好哂所有制   祈禱完畢就預備出發 ~

尋晚 Call 咗的士 4 點 45 分到   但佢早咗 5 分鐘到呀   不過我哋其實都可以隨時落樓㗎喇 ~

今次個的士司機講嘢好溫柔   又有禮貌   真係好少見 ~

佢落車幫我拎行李   仲叫我小心重   其實應該係我叫佢小心重啦   哈哈 ~

今次真係人影都唔多隻了


入去一號客運大樓喇


無咩人喎   唔知入到去係點呢 ?!


依家入機場比較麻煩



職員要睇登機証及証件


順利進入機場   哈哈


5 點入到機場   都好少人喎   我估真係受疫情影響 ~

現在時間係早上 5 點 06 分


點影都得   哈哈


仍然好有新年氣氛


真係無咩人



唔知太興係無開定未開   我仲同里奧大人講話佢可以食厚切餐肉公仔麵添


泰航 Counter 都未開   哈哈


第一次
住口罩去旅行   真係一個幾特別嘅經歷


差唔多 5 點 15 分開 Counter 喇   里奧大人已經喺網上 Check-in   所以好快搞掂 ~

職員準備就緒


里奧大人今次帶好少衫去曼谷   因為佢預咗買新衫   之後即洗即着   佢都叫我唔好帶咁多衫過去架   但我話一陣買唔到咪無衫換囉 ?!



無得去太興食早餐   咁就離境先 lu


另一邊都無咩人喎   以往一定唔會咁   希望疫情快快消失啦


去旅行喇   勁興奮   哈哈


自助形式都好方便


雖然係朝早 5 點半   但我堅持要去食早餐   哈哈 ~

行去睇下有咩好食


無人坐啊   第一次見到咁情況


莆田嘅宵夜套餐價錢好貴呀   最平係糉   但我唔想食囉


原來價錢唔包飲品   單買 1 杯咖啡要 $28   我覺得貴呀   所以我唔飲


廈門沙茶麵 ($75) - 好味道呀   哈哈


扁肉湯配煎包 ($58) - 又係好味道呀   呢餐雖然貴   但我覺得值呀


我鍾意食燕皮餃


呢杯茶好熱   勁啱我   飲完個身好暖


食完喇   都仲係無人


臨去閘口前就去洗手間   清潔姐姐問我去邊 ?!   我話去曼谷   佢叫我玩我開心啲呀   真係第一次有清潔姐姐咁問我咋 ~

我每次去 T1 都習慣喺度影一張相   雖然完全無特別   但我一見到佢就會好開心   哈哈


落去坐無人駕駛


家姐特登叫同事買 4 個 NF94 口罩比我哋坐飛機用   佢今次都擔心我哋呢   佢話戴住會好焗   但我又唔覺喎   平時口罩一吸氣   連口罩都吸埋   呢個就唔會   不過咁貴   只係坐飛機用就可以了


我地搭 7 點 45 分嘅機   所以 7 點 10 分就到閘口 ~

好好天氣


佢哋一班同事一齊傾偈   確係開心嘅


都唔係太多客咁噃


可以落去睇下就好喇   哈哈


07:50am 上機真係好早   但我覺得去曼谷真係越早到越好   可以食多啲買多啲嘛


我黐咗線   成日以為自己搭國泰


一上機就
番副眼鏡   咁就唔駛怕自己會摔眼啦


我哋坐泰航


里奧大人一定比窗口位我坐呢   因為我鍾意睇雲   同埋佢一定瞓覺   哈哈


里奧大人之前已經幾次 Remind 我   話上機唔好瞓   我就話喺飛機上唔好去廁所   點知佢兩樣都做齊哂   呵呵   反而我就堅持到喎   不過今次真係唔眼瞓又唔需要去廁所呢 ~

其實我都諗住自己會好攰   始終又瞓得幾個鐘   估唔到又好 OK 喎   感恩感恩   去旅行真係特別精神   哈哈 ~

我個人覺得戴口罩同眼鏡已經好足夠   太重裝備反而會令自己更加緊張


07:50am 準時起飛喇


曼谷   我來喇


以前坐飛機   一上升就好驚   仲會捉實椅柄   但依家唔會 lu   可能依家顧住影相   哈哈


我覺得算影得清㗎喇


天地海   全部齊   哈哈


望住山同海   我真係覺得有種好寧靜嘅感覺   每次必講


見到背山面海嘅住宅嗎 ?!


進入雲海最開心


好似喺冰川上面咁


只有藍同白   感覺好舒服呀


我好怕填 Form 的


呢個飛機餐   最好味係乳酪同果汁


Coffee or Tea


呢張相   好似坐喺洗衣機出面望住架飛機咁   哈哈哈哈   疫情關係   好多人用洗衣機同廁所板扮坐飛機   好搞笑㗎


又望下出面啦   無咩幾何嘛   其實我係試下用其他 Mode 影相   但好似張張差唔多   哈哈


應該進入曼谷了


我覺得望落去一格格好靚呀   好似紙皮石咁



到曼谷喇


泰國時間 9 點 37 分安全降落   好想快啲去食嘢呀   哈哈 ~

見到 BKK 機場嗎 ?!


好掛住你呀曼谷


我哋完全無睇指示   見人行就跟住行   無哂警覺性   哈哈


廣告牌: 守護海洋   拒吃魚翅


當地時間 9 點 50 分


過關無咩人呀   我要除眼鏡又要 Scan 手指   呢下我搞咗好耐   因為成日 Scan 唔到   咁職員講嘢超級細聲   佢講 Boarding Pass   我以為聽錯   所以叫里奧大人埋嚟聽啦   佢話係叫我除低 Mask 呀   咁我除低 Mask 啦   但職員仍然講 "xxx 時"   之後佢先大聲啲
講 Boarding Pass 呀 ~

佢戴住口罩又細聲   其實真係聽唔到佢講咩   咁 Pass 同 Mask 又差唔多音喎   真係笑死我呀   平時我同里奧大人一齊行上前家嘛   今次只可以一個人行上前   所以里奧大人無比 Boarding Pass 我囉   就係咁衰咗喇   哈哈哈哈 ~

搞掂就即去拎行李


開心開心非常開心


中國加油   PRAY FOR CHINA


拎埋行李就去 Klook 拎電話卡   呢樣先緊要呀   哈哈 ~

差唔多行到最入先見到 KLOOK   好在橙色 Logo 夠 Sharp



拎完電話卡之後   我話睇下兌換店價錢   頭先第一間係 3.59   我話出面應該 3.80   咁我再行前睇到係 4.02   里奧大人即話兌換 HK$3,000 (12,060B) ~

我哋行來行去呀   因為想搵兌換店   好在可以推車仔放行李咋   唔係推住行李都幾辛苦


呢間對換率係 4.02   
比我想像中高呀   感恩感恩



兌換店要比 Passport 登記才可兌換錢


兌換 HK$3,000 (12,060B)


之後又再行番去 KLOOK 嗰邊睇睇 (做咩頭先唔睇埋嘅)   原來有幾間都係 4.02   所以再兌換 HK$2,000 (8,040B) ~

里奧大人成日當我細路仔咁   成日叫我去試下兌換錢   搵我笨


兌換率仍都係 4.02


兌換完錢就即刻去搭的市喇   今次應該唔多人搭的士㗎喇 ~

我以為發生咩事   有咁多警察   原來係保安員


10 點 50 分到的士站   里奧大人話坐大的士呀 ~

去的士方向又係無咩人


的士站靜英英


的士站有 REGULAR TAXI & LARGE TAXI


之前有職員按 Ticket 的   依家要自己按了


好多的士等客


張 Ticket 會有 Lane Number   所以唔會上錯車


司機好主動幫我哋放行李上車


呢架的士都乾淨


一開車就叫司機 Meter   但佢話 No Meter   仲比個 List 我哋睇   車費係 800B ~

咁佢又話唔停得車   我哋焗住坐啦咁   唉   以前喺機場坐的士   全部都係計 Meter 家嘛   咁今次當買一次經驗 (教訓) 啦 ~

條氣係有啲唔順   但算啦   疫情關係無人來曼谷   比佢賺下啦   無謂影響自己心情嘛   雖然心在躺血


Toll (25B)


灰黑色嘅建築物設計好特別呀   好似數目字 7


另外 1 條 Toll   但唔記得幾錢添


之後再另一條 Toll   我只記得要比 3 次 Toll 嘅費用   但實質價錢就無印象了


差唔多到酒店喇


11 點 25 分到酒店   但仲未可以 Check-in   因為清潔緊喎   咁我哋唔等 lu   都唔知要等幾耐嘛   所以去 Swimming Pool 樓層   即場換衫同鞋就算喇 ~

今次我同里奧大人都無帶相機呀   因為無咩特別嘢要影   同埋唔帶相機真係舒服好多㗎   個袋無咁重呢 ~

我真係好鍾意白色 Tuk Tuk


做咩咁搞笑   放架 Tuk Tuk 喺大堂


仲有唔同顏色嘅燈


乾淨淨   整整齊齊   真係好緊要


我叫里奧大人同酒店職員講   今次嚟曼谷係慶祝生日   但可惜房間 Full 哂   所以無得 Upgrade ~

之後佢哋話 Last 兩日可以 Upgrade   咁我哋唔轉喇   好怕轉來轉去 ~

坐喺度等里奧大人換衫換褲   好在無人游水咋


試下 Zoom 遠啲影隻白鴿


都算清楚啦   哈哈


12 點半搞掂就即刻去食嘢   仍都係去 Have a Zeed 食 Lunch ~

曼谷比我想像中無咁熱   唔知係咪仲係 2 月關係呢 ?!

雖然氣溫 30 度   但我覺得無香港咁熱


出發去食 Lunch 喇   我呢幾日肯定好開心   因為早午晚餐都可以同里奧大人一齊食   嘻嘻


我唔係幾敢食呢啲雪糕雪條


有人幫佢買彩票   之後佢就錫自己隻手


次次去 7-11    我一定睇雪糕雪條㗎   實在太多款式好吸引   唔食就咁睇下都開心


再去 Boots 睇嘢   我買咗 1 Pack 蜈公糖比里奧大人食   佢問有咩好   我話平呀   食粒先啦   哈哈


呢個就諗下買唔買好   因為屋企仲有


蜘蛛俠出場喇   只此一次   哈哈哈哈


開餐喇


Papaya Salad with Grilled Pork Neck Dried Shrimp & Peanut 青木瓜沙拉加碳烤豬頸肉, 蝦米, 花生 (180B) - 已經要少辣   但都好鬼辣呀


Steamed Rice Topped with Stir-Fried Minced Pork with Thai Basil 嘎拋蓋飯 (豬肉) (120B) - 呢個飯真係無得輸   
但我咃覺得份量細咗呀


Sticky Rice 糯米飯 (25B) - 呢間嘅糯米飯係甜甜哋又煙煙韌   就咁食都好好味


Mango Smoothie (100B) - 勁正呀   又夠芒果味   但因為我要留肚飲茶式奶茶   所以叫 1 杯飲品算喇


呢餐只係 467.5B   即係港紙 $116 咋   真係超級抵 ~ 

@ Have a Zeed


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言